eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnych i sieciowych z podziałem na 7 części



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania,
urządzeń peryferyjnych i sieciowych z podziałem na 7 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pałac Saski sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520764410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MARSZAŁKOWSKA 142

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-061

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 221824442

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@palacsaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.palacsaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/palacsaski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka celowa Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


przygotowanie i realizacja inwestycji w zakresie odbudowy Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla oraz kamienic przy ulicy Królewskiej w Warszawie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania,
urządzeń peryferyjnych i sieciowych z podziałem na 7 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74cb916c-098d-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272863/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DNZP.400.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 72000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa komputerów przenośnych
Typ - komputer przenośny
Liczba sztuk - 10
Zastosowanie - praca biurowa
Wydajność obliczeniowa - procesor musi osiągnąć wynik PassMark Rating większy lub równy 10000 w rankingu PassMark Software PassMark - CPU Mark z dnia 1.07.2022 (zgodnie z załącznikiem do SWZ)
Pamięć operacyjna - pojemność: minimum 16 GB, możliwość rozbudowy do minimum 24 GB
Pamięć masowa - dysk twardy SSD M.2 PCIe o pojemności minimum
500 GB
Matryca - przekątna: 15,6’’, matowa, IPS, minimalna rozdzielczość: 1920 x 1080 (full HD)
Karta graficzna - pamięć współdzielona, wbudowana i zintegrowana
Waga - maksimum. 1,70 – 1,90 kg z baterią
Karta dźwiękowa - wbudowana
Głośniki - stereo, wbudowane mikrofon i głośniki zintegrowane
w obudowie.
Zgodność z systemami operacyjnymi - zgodność z 64-bitową wersją systemu operacyjnego Windows 10 PRO lub Windows 11 PRO.
Klawiatura - klawiatura w układzie QWERTY, preferowane podświetlenie.
Wymagania dodatkowe: minimum1 port USB 3.2 , minimum 1 port USB C, czytnik kart pamięci microSD, wbudowany mikrofon, złącze typu combo-jack (lub złącze słuchawek oraz złącze mikrofonu), kamera zintegrowana w obudowie, złącze HDMI, zintegrowana karta WiFi pracująca w standardzie a/b/g/n/ac, Bluetooth 5.0, Zainstalowane i aktywowane oprogramowanie:
System Windows 10 lub Windows 11
(PRO 64 bit PL) lub równoważny parametry równoważności zostały wskazane wyżej. System operacyjny ma być zainstalowany na dostarczonym sprzęcie. System operacyjny musi być nowy, nieużywany i nieaktywowany wcześniej na innym urządzeniu, zakupiony wyłącznie u producenta oprogramowania lub autoryzowanego dystrybutora.
Gwarancja - minimum 36 miesięcy, serwis realizowany
u Zamawiającego, czas realizacji kolejny dzień roboczy
w przypadku uszkodzenia dysku, dysk zostaje
u Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 30690,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Monitory Typ I – 13 sztuk
Monitor płaski LED, IPS
Gwarancja: Minimum 36 miesięcy, serwis realizowany u Zamawiającego, czas realizacji kolejny dzień roboczy
Dalej za SWZ - OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 16269,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Monitory typ II – 2 sztuki
Monitor płaski LED, IPS
Gwarancja - minimum 36 miesięcy, serwis realizowany u Zamawiającego, czas realizacji kolejny dzień roboczy,
Dalej za SWZ - OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 2898,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Myszki bezprzewodowe i klawiatury bezprzewodowe:
1. Myszki bezprzewodowe ergonomiczne - 10 szt.
Gwarancja minimum 24 miesiące.
Dalej za SWZ - OPZ
2. Klawiatury bezprzewodowe - 10 szt.
Gwarancja minimum 24 miesiące.
Dalej za SWZ - OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237460-1 - Klawiatury komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 13869,97 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oprogramowanie biurowe – 12 sztuk
Typ - Pakiet aplikacji biurowych
Liczba licencji - 12
Zastosowanie - komputer z systemem Windows i macOS.
Dalej za SWZ - OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 6400,64 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oprogramowanie antywirusowe
Typ - program antywirusowy
Ilość sztuk - 12
Zastosowanie - komputer z systemem Windows i macOS.
Dalej za SWZ - OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 1193,79 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Urządzenie sieciowe, punkty dostępu sieci bezprzewodowej oraz przełącznik sieciowy.
1. Urządzenie sieciowe klasy UTM – 1 sztuka
Gwarancja - minimum 36 miesięcy, serwis realizowany u Zamawiającego, czas realizacji kolejny dzień roboczy.
Dalej za SWZ - OPZ.
2. Bezprzewodowe punkty dostępowe – 3 sztuki
Gwarancja - minimum 36 miesięcy, serwis realizowany u Zamawiającego, czas realizacji kolejny dzień roboczy.
Dalej za SWZ - OPZ.
3. Przełącznik sieciowy (switch) – 1 szt.
Typ - przełącznik sieciowy wraz z dodatkowymi modułami SFP+ 10Gb.
Gwarancja - minimum 36 miesięcy, serwis realizowany u Zamawiającego, czas realizacji kolejny dzień roboczy.
Dalej za SWZ - OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 17217,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w OPZ nieprecyzyjnie określił wymagania minimalne dla przedmiotu zamówienia

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14279,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14279,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14279,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atut Centrum sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511832769

7.3.3) Ulica: Ks. Prymasa A. Hlonda 10/134

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-972

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14279,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3231,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3231,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3231,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atut Centrum sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511832769

7.3.3) Ulica: Ks. Prymasa A. Hlonda 10/134

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-972

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3231,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5857,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5857,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5857,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atut Centrum sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511832769

7.3.3) Ulica: Ks. Prymasa A. Hlonda 10/134

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-972

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5857,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (...) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Oferta złożona przez Wykonawcę została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 4) - oferta nie zawierała istotnego postanowienia , tj. terminu dostawy. Podania tego terminu Zamawiający wymagał zgodnie z pkt 19 SWZ

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (...) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Oferta złożona przez Wykonawcę została odrzucona - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4) - oferta nie zawierała istotnego postanowienia, tj. terminu dostawy. Podania tego terminu Zamawiający wymagał zgodnie z pkt 19 SWZ.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30857,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55926,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30857,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NetSecure Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213384932

7.3.3) Ulica: Świętokrzyska 30 lok. 63

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-116

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30857,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.