eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierzwnik › " Przebudowa drogi gminnej na dz. ewid. nr. 161, 281 w miejscowości Pławno. "



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
" Przebudowa drogi gminnej na dz. ewid. nr. 161, 281 w miejscowości Pławno. "

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bierzwnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 2

1.5.2.) Miejscowość: Bierzwnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-240

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 95 768 01 30

1.5.8.) Numer faksu: 96 768 01 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bierzwnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bierzwnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:/bip.bierzwnik.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

" Przebudowa drogi gminnej na dz. ewid. nr. 161, 281 w miejscowości Pławno. "

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-148bf3eb-291d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035087/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej na dz. ewid. nr. 161, 281 w miejscowości Pławno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347396/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZR.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
- dla etapu 1 - opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w trybie „zaprojektuj i wybuduj” wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie (lub jeśli dotyczy zgłoszenia zakończenia robót budowlanych) mających na celu przebudowę wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej w drodze gminnej na dz. ewid. 161, 281 w m. Pławno.
- dla etapu 2 - wykonanie robót budowlanych infrastruktury drogowej przebudowy drogi gminnej nr 161 i 281 2 m. Pławno wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU dla etapu nr 1 (załącznik nr 2) i w projekcie wykonawczym dla etapu nr 2 ( załącznik nr 13 ).
12. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
12.1. Możliwości składania ofert częściowych spowodowałaby nadmierną trudność oraz brak koordynacji, skutkujący poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia.
Całość inwestycji, tj. proces projektowy, jak również późniejszy etap budowlany, dofinansowane są z środków zewnętrznych, których wykorzystanie przez Beneficjenta jest określone w czasie, stąd ewentualna konieczność skoordynowania działań różnych Oferentów na etapie procedury przetargowej jak i w późniejszym etapie - Wykonawców realizujących poszczególne etapy zamówienia mogłaby poważnie zagrozić wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie, co mogłoby przyczynić się do nieotrzymanego dofinansowania.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
14. Inwestycja obejmuje przebudowę drogi gminnej na dz. ewid. nr 281 na odcinku ok. 760m. Droga krzyżuje się z drogą powiatową nr 222Z. Zakres przedmiotu zamówienia zlokalizowany jest w miejscowości Pławno, w powiecie choszczeńskim, woj. Zachodniopomorskie. Zakres inwestycji nie znajduje się w obszarze miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
W stanie istniejącym, w pasie drogowym dz. nr 281 droga gminna posiada nawierzchnię z kostki kamiennej ( kamień polny na odcinku od 0+000,00 do 0+550,00 ) oraz utwardzoną nawierzchnie kruszywem o zmiennej szerokości ( odcinek od 0+550,00 do 0+760,00 ). W miejscu skrzyżowania z drogą powiatową nr 222Z, przedmiotowa droga posiada nawierzchnie mineralno- asfaltową ograniczoną wyniesionym krawężnikiem na długość utwardzonego wlotu. Oświetlenie drogi występuje na odcinku ok. 500 m od skrzyżowania. Istniejące oznakowanie pionowe występuje tylko na początku opracowania drogi gminnej. Brak oznakowania poziomego.
Inwestycja obejmuje przebudowę drogi na odcinku ok. 760m. Początkowe 550m, do końca zabudowań zaprojektowano o szerokości 5,0m, natomiast końcowy odcinek drogi poza obszarem zabudowania o długości ok. 210 m zakłada wykonać jako jednopasmowy, o szerokości 3,5m ( z mijanką 5,0m ). Inwestycja zakłada wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa o szer. 0,75m. W ramach działania przewidziano również wycinkę drzew i krzewów.
15. Do obowiązków wykonawcy będzie należało przede wszystkim (dotyczy etapu 1 i 2 zamówienia):
1) po podpisaniu umowy opracowanie harmonogramu realizacji inwestycji – w uzgodnieniu z Zamawiającym ( w terminie 14 dni);
2) jako, że 1 etap inwestycji będzie realizowany w formule „zaprojektuj – wybuduj” tym samym do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie dokumentacji projektowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego ( Dz. U. z 2021 poz. 2454), tj. pełno branżowy projekt budowlany na podstawie założeń i rozwiązań zawartych w PFU stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ dla etapu 1;
3) przygotowanie rozliczenia końcowego robót;
4) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
5) sporządzenie i przekazanie dokumentacji powykonawczej;
6) przedstawienie do akceptacji wymaganych atestów, deklaracji zgodności dla wbudowanych materiałów, przedstawianie wymaganych wyników badań, pomiarów,
7) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych,

16. Zamawiający wstrzyma prowadzone roboty budowlane w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie przestrzegania przepisów BHP, p-poż, stosowania „planu BIOZ” i „Instrukcji organizacji bezpiecznej pracy”, czy też wystąpienia zagrożeń zdrowia i życia ludzi.
17. Szczególne wymagania:
Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu Zamówienia obejmuje w szczególności:
- roboty rozbiórkowe przygotowujące i oczyszczające podłoże pod konstrukcję jezdni oraz zjazdów;
- uzgadnianie z Zamawiającym rozwiązań na etapie projektowania oraz przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji kompletnej dokumentacji projektowej;
- prace ziemne przygotowujące podłoże pod zaprojektowane konstrukcje;
- regulacja urządzeń infrastruktury towarzyszącej;
- wymianę istniejących hydrantów p. poż. na całej trasie przebudowywanej drogi;
- wymianę skrzynek ulicznych do wody na nowe zlokalizowanych w drodze/zjazdach;
- posadowienie elementów drogowych – krawężników betonowych;
- wykonanie nawierzchni konstrukcji: jezdni i zjazdów;
- plantowanie i humusowanie terenów zielonych wraz z obsianiem mieszanką traw i nasadzenie drzew;
- wykonanie elementów organizacji ruchu ( oznakowanie pionowe i poziome );
- uporządkowanie placu budowy i przyległego terenu;
- usunięcie kolizji z infrastrukturą towarzyszącą, w tym montaż rur osłonowych na kablach elektrycznych i teletechnicznych.
- sporządzenie planu dotyczącego bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ);
- zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi,
- zapewnienie zaopatrzenia w wodę i energię elektryczną do terenu budowy;
- wszystkie roboty realizowane zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;
- ubezpieczenie terenu robót,
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz złożenie kompletnego wniosku do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o udzielenie pozwolenia na użytkowanie, w imieniu Zamawiającego i uzyskanie tego pozwolenia;
- zapewnienie kierownika budowy i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2277518,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2277518,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.