eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta - etap III w Kędzierzynie-Koźlu w formule zaprojektuj i wykonaj.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta - etap III w Kędzierzynie-Koźlu w formule zaprojektuj i wykonaj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta - etap III w Kędzierzynie-Koźlu w formule zaprojektuj i wykonaj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1de1fa8-f918-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027756/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.33 Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta- etap III; realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234844/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.66.2022.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2987046,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny słownik zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania
32400000-7 Sieci
32421000-0 Okablowanie sieciowe
32500000-8 Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne
35125300-2 Kamery bezpieczeństwa
30200000-1 Urządzenia komputerowe
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania;
48000000-8 Pakiety oprogramowania

A. Zakres zamówienia obejmuje:
1. wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej (w tym specyfikacji wykonania i odbioru robót ) wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę/rozbiórkę lub skutecznym zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia na budowę/rozbiórkę,
2. realizację robót budowlanych, usług i dostaw dla użytkownika systemu monitoringu wizyjnego zgodnie z przeznaczeniem określonym w ww. dokumentacji (w tym jego konfiguracja z istniejącym systemem oraz uruchomienie)
3. przeszkolenie pracowników Zamawiającego w oparciu o warunki zawarte w programie funkcjonalno-użytkowym oraz warunki określone przez Zamawiającego.
B. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. budowę 37 nowych punktów kamerowych wraz z konieczną infrastrukturą telekomunikacyjną
i elektroenergetyczną,
2. połączenie kablem światłowodowym punktów agregacji znajdujących się w Urzędzie Miasta przy ul. Piramowicza 32 oraz w budynku al. Jana Pawła II 4,
3. przeniesienie istniejącego centrum monitoringu znajdującego się w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32 do budynku Oficyny oraz rozbudowa centrum monitoringu,
4. demontaż radiolinii relacji wieża Emitel - budynek al. Jana Pawła II 4 oraz rezygnacja z koncesji na pasmo emisji,
5. dla istniejącego kanału technologicznego wzdłuż al. Jana Pawła II oraz ul. Miłej i Grunwaldzkiej należy dokonać wymiany istniejących pokryw studni kablowych na nowe zawierające logo Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle; doposażyć istniejące studnie kablowe w pokrywy wewnętrzne zamykane na kłódkę; sprawdzić drożności metodą pneumatyczną istniejących rurociągów i uszczelnić przy pomocy uszczelnień typu jackmoon simplex/blank.
C. Na przedmiot umowy składa się:
1) wykonanie następujących opracowań:
a) opracowania geodezyjne (mapy zasadnicze, mapy do celów projektowych, dane z ewidencji gruntów o właścicielach nieruchomości)
b) dokumentacji projektowej złożonej z projektu budowlanego złożonego z następujących części:
b.1. projektu zagospodarowania działki lub terenu,
b.2. projektu architektoniczno-budowlanego,
b.3. projektu technicznego,
b.4. zbioru wszystkich wymaganych przepisami prawa warunków, uzgodnień, opinii czy decyzji,
b.5. informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
c) projektu wykonawczego dla poszczególnych branż, w tym m.in.:
c.1. projektu budowy rurociągów kablowych,
c.2. projektu sposobu prowadzenia tras kablowych,
c.3. projektu opisującego sieć transmisji danych zawierającego między innymi: adresację urządzeń, sposób konfiguracji urządzeń, schematy logiczne i funkcjonalne sieci wraz z czytelnym oznakowaniem kabli, opis montażu urządzeń w szafach teletechnicznych itd.,
c.4. projektu instalacji elektrycznej (należy uwzględnić instalację zabezpieczeń nadmiarowo-prądowych, zabezpieczeń przeciwprzepięciowych, przeciwporażeniowych);
d) przedmiaru robót dla poszczególnych branż;
e) dokumentacji do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę (w razie konieczności);
f) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla branż j.w.,
g) projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlano-montażowych;
2) realizacja pełnego zakresu robót budowlano-montażowych, usług i dostaw niezbędnych dla użytkowania systemu monitoringu wizyjnego zgodnie z przeznaczeniem określonym w ww. dokumentacji (w tym jego konfiguracja
i uruchomienie), obejmującego:
a) dostawę materiałów i urządzeń;
b) wykonanie 37 punktów kamerowych na latarniach oraz nowoprojektowanych słupach;
c) połączenie kablem światłowodowym punktów agregacji znajdujących się w Urzędzie Miasta przy
ul. Piramowicza 32 oraz w budynku al. Jana Pawła II 4;
d) przeniesienie istniejącego centrum monitoringu znajdującego się w budynku Urzędu Miasta przy
ul. Piramowicza 32 do budynku Oficyny oraz rozbudowa centrum monitoringu;
e) demontaż radiolinii relacji wieża Emitel - budynek al. Jana Pawła II 4 oraz rezygnacja z koncesji na pasmo emisji;
f) uruchomienie i konfigurację zainstalowanych urządzeń;
g) wymianę istniejących pokryw studni kablowych na nowe na kanale technologicznym wzdłuż ul. Jana Pawła II oraz ul. Miłej i Grunwaldzkiej;
h) sprawdzenie drożności i uszczelnienie istniejących rurociągów;
i) doposażenie istniejących studni w pokrywy wewnętrzne zamykane na kłódkę.
j) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu wykazu wyposażenia oraz środków trwałych powstałych na podstawie umowy z podaniem ich wartości, ilości, numerów fabrycznych, parametrów technicznych, lokalizacji oraz producenta. Zestawienie środków trwałych i wyposażenia powinno zostać zaakceptowane przez Zamawiającego;
D. Dodatkowe uwagi uzupełniające:
1) należy dokonać aktualizacji wszystkich warunków przyłączeniowych i uzgodnień;
2) Wykonawca w ramach umownego wynagrodzenia ryczałtowego wykona wszystkie czynności, które są niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotowego zadania;
3) w przypadku gdy dokumentacja projektowa opracowana w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy nie podaje w sposób szczegółowy technologii wykonania robót lub wykonania określonego elementu, bądź też nie precyzuje dostatecznie rodzaju i standardu materiałów lub urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia tych elementów z Zamawiającym.
4) Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
5) W szacowaniu kosztów wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót/usług/dostaw i ich ilości określone w programie funkcjonalno-użytkowym mogą ulec zmianie w trakcie opracowania dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia, Projektowane postanowienia umowy, określa Program Funkcjonalno-Użytkowy wykonany przez Biuro Projektowe ADABRA Magda Grosz-Florek, ul. Cegielniana 4, 47-303 Krapkowice w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ.
F. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia:
 Roboty teletechniczne, Roboty budowlane, Roboty elektryczne,
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
G. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45000000-7 - Roboty budowlane

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

32400000-7 - Sieci

32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2681400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2689000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2681400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO TECHNIK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943131375

7.3.3) Ulica: Stanisława Bąka

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-701

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2681400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 426 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.