eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieruszów › Zakup sprzętu mechanicznego do właściwego utrzymania zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu mechanicznego do właściwego utrzymania zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W WIERUSZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730973217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Wieruszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 627836062

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdwieruszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdwieruszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip-pzd.powiat-wieruszowski.pl/bipkod/30399510

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


drogi powiatowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu mechanicznego do właściwego utrzymania zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d3f8014-2880-11ed-a13c-0629f8dcd146

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037526/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu mechanicznego do właściwego utrzymania zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328990/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD.ZP.3211/4/2022/UL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 367450,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego ciągnika rolniczego oraz kosiarki z ramieniem hydraulicznym.
1. Wymagania dotyczące ciągnika rolniczego:
1) ciągnik musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany 2022 roku, gotowy do użytku,
2) ciągnik musi posiadać aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych,
3) masa całkowita ciągnika min. 6.500,0 kg, długość całkowita ciągnika min. 4.100,0 mm, szerokość ciągnika min. 1.800,0 mm, rozstaw osi min. 2.200,0 mm,
4) ciągnik wyposażony w silnik wysokoprężny czterocylindrowy turbodoładowany o mocy znamionowej od 120 KM do 130 KM,
5) przedni TUZ – udźwig min. 1.500,0 kg,
6) tylni TUZ – udźwig min. 4.100,0 kg przygotowany do mocowania ramienia hydraulicznego,
7) norma emisji spalin - Stage V,
8) układ przeniesienia napędu: ciągnik wyposażony w pełni zsynchronizowaną mechaniczną skrzynią biegów z rewersem elektrohydraulicznym wraz z możliwością wysprzęglania, ilość biegów (do przodu/do tyłu) minimum 12/12, regulacja agresywności ruszania przód/tył, prędkość maksymalna min. 40 km/h. Sprzęgło: wielotarczowe mokre z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM. Napęd na cztery koła 4x4 (4WD)
9) most napędowy tylny: z blokadą mechanizmu różnicowego, most napędowy przedni: ze zwolnicami planetarnymi (opcjonalnie z blokadą mechaniczną),
10) wał odbioru mocy (WOM) Ciągnik wyposażony w tylny wał odbioru mocy (WOM) niezależny z mechanicznym lub elektrohydraulicznym sterowaniem sprzęgła WOM zapewniający obroty 540/1000 na minutę,
11) hydraulika: ciągnik wyposażony w układ hydrauliczny z mechanicznym sterowaniem z regulacją: siłową, pozycyjną, szybkości opuszczania. Rozdzielacz hydrauliki min. trzysekcyjny (min. 6 szybkozłączy). Wydatek pompy min. 56 l/min. Instalacja pneumatyczna hamulców przyczep jedno i dwu – obwodowa,
12) Sterowanie: Układ kierowniczy hydrostatyczny ze wspomaganiem hydraulicznym. Układ hamulcowy: hamulce robocze tarczowe lub wielotarczowe mokre, sterowane hydraulicznie na 4 koła, hamulec postojowy mechaniczny, sterowany ręcznie,
13) Kabina: Kabina wyposażona w komfortowy fotel kierowcy z zawieszeniem amortyzowanym z regulacją; siedzenie pasażera z homologacją i pasami bezpieczeństwa; ogrzewanie, klimatyzacja, wentylacja; radio; wycieraczki ze spryskiwaczami na przedniej i tylnej szybie kabiny; regulowane lusterka; urządzenie sygnalizacyjne (kogut) na dachu kabiny; dodatkowe światła robocze w dachu kabiny,
14) Zaczepy: zaczep transportowy automatyczny regulowany wysokościowo, zaczep dolny typu belka,
15) Ciągnik wyposażony w: zbiornik paliwa o pojemności minimum 150 litrów; sprężarka pneumatyczna.
16) Dokumentacja ciągnika w języku polskim:
1) DTR z instrukcją obsługi,
2) homologacja /dopuszczenie ciągnika do ruchu,
3) książka serwisowa,
4) dokumenty gwarancyjne.
17) Okres gwarancji min. 12 m-cy od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert.
2. Wymagania dotyczące kosiarki z ramieniem hydraulicznym
1) kosiarka i ramię hydrauliczne fabrycznie nowe,
2) ramię hydrauliczne z płytą montażową o wymiarach 31x34 cm, montowane na 4 śruby, otwory fi 17, rozstaw otworów 265mm x 300 mm,
3) obrót ramienia nie mniejszy niż 90 stopni z funkcją bezpieczeństwa,
4) zasięg pracy od 6,2 do 7,5 m,
5) szerokość robocza głowicy koszącej min. 1 m,
6) hydrauliczny napęd i sterowanie,
7) rotor kosiarki z wolnym startem elekektronicznym dwukierunkowy,
8) sterowanie za pomocą joysticka – joystick proporcjonalny umożliwiający płynne sterowanie pracą ramienia,
9) wymagana kompatybilność z głowicami roboczymi firmy FERRI, którymi dysponuje zamawiający,
10) Gwarancja min. 12 miesięcy od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stomil Sanok - Dystrybucja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630323669

7.3.3) Ulica: Gnieźnieńska 99

7.3.4) Miejscowość: Bogucin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-006

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.