eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieżuń › Rozbudowa drogi gminnej nr 460139W (ul. Leśna) w Bieżuniu



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 460139W (ul. Leśna) w Bieżuniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieżuń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 2

1.5.2.) Miejscowość: Bieżuń

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48236578056

1.5.8.) Numer faksu: +48236578039

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@biezun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biezun.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umig_biezun

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej nr 460139W (ul. Leśna) w Bieżuniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcb1dad7-1d40-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000696/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa drogi gminnej nr 460139W (ul. Leśna) w Bieżuniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306044/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRZPiFP.271.1.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3274316,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa drogi gminnej nr 460139W (ul. Leśna) w Bieżuniu
Zakres robót obejmuje min:
- wykonanie w części drogowej kolektora deszczowego,
- przebudowie oświetlenia ulicznego,
- budowie obustronnych chodników ze zjazdami z kostki betonowej,
- konstrukcji jezdni z betonu asfaltowego,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.

UWAGA: Opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany załączony do SWZ z wyłączeniem poniższych robót:
1. Rezygnacja z chodnika na odcinku nr 2 od km 0+039,90 do km 0+231,70
2. Rezygnacja z wykonania warstwy wiążącej na docinku nr 2 od km 0+251,30 do km 0+494,73
3. Rezygnacja z wykonania warstwy ścieralnej nawierzchni na odcinku nr 1 i odcinku nr 2

3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji projektowo wykonawczej (załączniki do SWZ 11 i 12) i przedmiarach robót – udostępnionych jedynie poglądowo. Wykonawca winien obliczyć wartość robót na podstawie załączonego projektu budowlanego.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umowa na podstawie załączonego zatwierdzonego projektu organizacji ruchu „na czas budowy” oraz po wykonaniu robót wprowadzić stała organizację ruchu.
Ponadto koszt pełnej obsługi geodezyjnej związanej z realizacją zamówienia - po stronie wykonawcy.
Zamawiający posiada zatwierdzoną czasową i stałą organizację ruchu.
Zamawiający posiada ważne Pozwolenie Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy w/w inwestycji.

Materiał z rozbiórki drogi należy do Zamawiającego. Jeżeli jakieś materiały z rozbiórki Inspektor nadzoru wraz z Zamawiającym zakwalifikują jako odpady, Wykonawca będzie miał obowiązek wywieźć je i zutylizować na własny koszt zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie. Jeśli materiały z rozbiórki zostaną zakwalifikowane do odzysku Wykonawca będzie miał obowiązek złożyć je na terenie wskazanym przez Zamawiającego lub wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego (do 15 km)

- załącznik nr 10 do SWZ – Przedmiary robót (drogowy, kanalizacji deszczowej, elektryczny ) – udostępnione poglądowo
- załącznik nr 11 do SWZ – Projekt budowlany (drogowy, kanalizacji deszczowej, elektryczny) (Umowa Nr R21-017068 Przebudowa urządzeń elektroenergetycznych)
- załącznik nr 12 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- załącznik nr 13 do SWZ – czasowa i stała organizacja ruchu (Zamawiający posiada zatwierdzoną czasową i stałą organizację ruchu)

Realizacja inwestycji w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (ZRID)

Uwaga: Wykonawca przejmuje na siebie wszystkie obowiązki wynikające z umowy Nr R21-017068 Przebudowa urządzeń elektroenergetycznych zawartej pomiędzy ENERGA – OPERATR a Miastem i Gminą Bieżuń. Umowa stanowi załącznik do SWZ.

"Jeżeli w trakcie wykonywania robót wystąpi kolizja z istniejącą infrastrukturą techniczną to po wykonaniu robót należy przywrócić stan pierwotny".
Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.
3.3 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością zgodnie z przedmiarami robót, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4200000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PDG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671921712

7.3.4) Miejscowość: Jesionka

7.3.5) Kod pocztowy: 09-130

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty związane z przygotowaniem podbudowy oraz nawierzchni jezdni zjazdów i chodników - podwykonawstwo Paweł Goc Brukarstwo


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.