Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00306044/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 460139W (ul. Leśna) w Bieżuniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieżuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 2
1.5.2.) Miejscowość: Bieżuń
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48236578056
1.5.8.) Numer faksu: +48236578039
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@biezun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biezun.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umig_biezun1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi gminnej nr 460139W (ul. Leśna) w Bieżuniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcb1dad7-1d40-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000696/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa drogi gminnej nr 460139W (ul. Leśna) w Bieżuniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306044/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRZPiFP.271.1.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3274316,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa drogi gminnej nr 460139W (ul. Leśna) w Bieżuniu
Zakres robót obejmuje min:
- wykonanie w części drogowej kolektora deszczowego,
- przebudowie oświetlenia ulicznego,
- budowie obustronnych chodników ze zjazdami z kostki betonowej,
- konstrukcji jezdni z betonu asfaltowego,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
UWAGA: Opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany załączony do SWZ z wyłączeniem poniższych robót:
1. Rezygnacja z chodnika na odcinku nr 2 od km 0+039,90 do km 0+231,70
2. Rezygnacja z wykonania warstwy wiążącej na docinku nr 2 od km 0+251,30 do km 0+494,73
3. Rezygnacja z wykonania warstwy ścieralnej nawierzchni na odcinku nr 1 i odcinku nr 2
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji projektowo wykonawczej (załączniki do SWZ 11 i 12) i przedmiarach robót – udostępnionych jedynie poglądowo. Wykonawca winien obliczyć wartość robót na podstawie załączonego projektu budowlanego.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umowa na podstawie załączonego zatwierdzonego projektu organizacji ruchu „na czas budowy” oraz po wykonaniu robót wprowadzić stała organizację ruchu.
Ponadto koszt pełnej obsługi geodezyjnej związanej z realizacją zamówienia - po stronie wykonawcy.
Zamawiający posiada zatwierdzoną czasową i stałą organizację ruchu.
Zamawiający posiada ważne Pozwolenie Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy w/w inwestycji.
Materiał z rozbiórki drogi należy do Zamawiającego. Jeżeli jakieś materiały z rozbiórki Inspektor nadzoru wraz z Zamawiającym zakwalifikują jako odpady, Wykonawca będzie miał obowiązek wywieźć je i zutylizować na własny koszt zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie. Jeśli materiały z rozbiórki zostaną zakwalifikowane do odzysku Wykonawca będzie miał obowiązek złożyć je na terenie wskazanym przez Zamawiającego lub wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego (do 15 km)
- załącznik nr 10 do SWZ – Przedmiary robót (drogowy, kanalizacji deszczowej, elektryczny ) – udostępnione poglądowo
- załącznik nr 11 do SWZ – Projekt budowlany (drogowy, kanalizacji deszczowej, elektryczny) (Umowa Nr R21-017068 Przebudowa urządzeń elektroenergetycznych)
- załącznik nr 12 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- załącznik nr 13 do SWZ – czasowa i stała organizacja ruchu (Zamawiający posiada zatwierdzoną czasową i stałą organizację ruchu)
Realizacja inwestycji w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (ZRID)
Uwaga: Wykonawca przejmuje na siebie wszystkie obowiązki wynikające z umowy Nr R21-017068 Przebudowa urządzeń elektroenergetycznych zawartej pomiędzy ENERGA – OPERATR a Miastem i Gminą Bieżuń. Umowa stanowi załącznik do SWZ.
"Jeżeli w trakcie wykonywania robót wystąpi kolizja z istniejącą infrastrukturą techniczną to po wykonaniu robót należy przywrócić stan pierwotny".
Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.
3.3 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością zgodnie z przedmiarami robót, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4200000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PDG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671921712
7.3.4) Miejscowość: Jesionka
7.3.5) Kod pocztowy: 09-130
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty związane z przygotowaniem podbudowy oraz nawierzchni jezdni zjazdów i chodników - podwykonawstwo Paweł Goc Brukarstwo
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
- Termomodernizacja obiektów oświatowych - CKZiU nr 1 Budowlanka
- Przebudowa drogi ul. Zamkowej w Żorach od skrzyżowania z DK-81 do skrzyżowania przy pałacu.
- Remont drogi gminnej Wielka Wieś B - Brzyków - etap II
- Modernizacja dróg gminnych Skomlin - Klasak Mały, Brzeziny - Przychody, Wróblew - Złota Góra
- Rozbudowa DP 4339E na odcinku od ul. Farbiarskiej do ul. J. Piłsudskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.