eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › ZP/45/2023 Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych



Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/45/2023 Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 32

1.5.2.) Miejscowość: Świdwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.21blt.wp.mil.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/45/2023 Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-041c483a-303b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101529/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Dostawa ogumienia i akumulatorów do pojazdów mechanicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335321

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/45/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory:
- Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany, w I kategorii oraz spełniać wszystkie wymagania określone w SWZ.
- Nie dopuszcza się zaproponowania akumulatorów o parametrach technicznych wykraczających poza określone wielkości graniczne podane w Formularzu cenowym, w części dotyczącej pojemności akumulatorów.
- Oferowany do dostawy asortyment musi spełniać normę: PN-EN 50342-1:2016 lub równoważną.
- Na oferowany asortyment Wykonawca udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia potwierdzenia dostawy.
- Akumulatory winny być dostarczone wraz z indywidualnymi kartami gwarancyjnymi z informacją o warunkach udzielonej gwarancji oraz o sposobie postępowania w przypadku konieczności zastosowania procedury gwarancyjnej. Karty gwarancyjne kompletne i wypełnione powinny być Szczegółowy opis zamówienia oraz standardy jakościowe, dla poszczególnych zadań oraz rodzaj i ilość asortymentu, zostały określone w załączniku nr 2 – formularz cenowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.5.5.) Wartość części: 55660,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ogumienie:
- Ogumienie winno być fabrycznie nowe (nieużywane, niebieżnikowane), z datą produkcji nie wcześniejszą niż 2022 roku, wysokiej jakości, wraz z indywidualnymi kartami gwarancyjnymi z informacją o warunkach udzielonej gwarancji oraz o sposobie postępowania w przypadku konieczności zastosowania procedury gwarancyjnej, z gwarancją nie krótszą niż 24 miesiące liczoną od daty odbioru dostawy ogumienia, odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zapewniające funkcjonowanie pojazdów mechanicznych zgodnie z parametrami określonymi w specyfikacji.
- Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Karty gwarancyjne kompletne i wypełnione powinny być dostarczone najpóźniej w dzień dostawy.
- W przypadku zamówienia przez Zamawiającego kompletu opon do jednego pojazdu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opony o takim samym typie bieżnika.
- Dostarczone opony muszą posiadać homologację zgodna z Regulaminem nr 54 EKG ONZ.
- Dostarczony asortyment musi posiadać dokumentację w języku polskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

4.5.5.) Wartość części: 190878,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ogumienie II:
- Ogumienie muszą być fabrycznie nowe (nieużywane, niebieżnikowane), z datą produkcji nie wcześniejszą niż 2022 roku, wysokiej jakości, wraz z indywidualnymi kartami gwarancyjnymi z informacją o warunkach udzielonej gwarancji oraz o sposobie postępowania w przypadku konieczności zastosowania procedury gwarancyjnej,
z gwarancją nie krótszą niż 24 miesiące liczoną od daty odbioru dostawy ogumienia, odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zapewniające funkcjonowanie pojazdów mechanicznych zgodnie z parametrami określonymi w specyfikacji.
- Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Karty gwarancyjne kompletne i wypełnione powinny być dostarczone najpóźniej w dzień dostawy.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opony z danej pozycji formularza cenowego,
o takim samym typie bieżnika.
- Dostarczone opony muszą posiadać homologację zgodna z Regulaminem nr 54 EKG ONZ.
- Dostarczony asortyment musi posiadać dokumentację w języku polskim,

4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

4.5.5.) Wartość części: 34510,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Filtry samochodowe:
- Filtry do holownika FORD FLTT 16-4x4 w ilościach wskazanych w formularzu cenowym,
- Filtry muszą być fabrycznie nowe, w opakowaniach producenta, wolne od wad technicznych, wysokiej jakości, odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zgodne z parametrami określonymi przez producenta pojazdu,
- Zamawiający wymaga aby wymieniony towar był objęty gwarancją wystawioną przez producenta liczoną od daty odbioru dostawy filtrów do siedziby Wykonawcy,
- W związku ze specyfiką rynku filtrów samochodowych (paliwa, oleju, itp.) gdzie funkcjonuje bardzo wielu producentów w/w asortymentu (zamienniki), a każdy z nich posługuje się swoim oznaczeniem katalogowym w SWZ wskazano nr kat. filtrów wskazanych w dokumentacji technicznej urządzenia. Wskazanie nr kat. służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, funkcji, jakim powinien charakteryzować się przedmiot zamówienia, zastosowanym w celu ułatwienia identyfikacji pożądanego asortymentu przez potencjalnych Wykonawców.
- Zamawiający dopuszcza dostarczenie produktów równoważnych (zamienników, tj. filtrów różnych producentów, o innych oznaczeniach katalogowych, pod warunkiem zachowania parametrów i wymogów dla danego produktu oraz zapewnienia kompatybilności i prawidłowego działania w urządzeniach, w których będą montowane), wówczas na Wykonawcy leży obowiązek zaoferowania produktów spełniających wymagania określone przez Zamawiającego, tj. produktów o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zastosowania w urządzeniach,

4.5.3.) Główny kod CPV: 42913300-2 - Filtry oleju

4.5.5.) Wartość części: 1341,36 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pióra wycieraczek:
- Pióra wycieraczek do holownika FORD FLTT 16-4x4 w ilości 4 kpl.:
- Przedmiot zamówienia musi być dostarczony fabrycznie nowy, w opakowaniach producenta, wysokiej jakości, odpowiadające swemu przeznaczeniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe

4.5.5.) Wartość części: 482,02 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ogumienie III:
- Ogumienie do holownika FORD FLTT 16-4x4 w ilości 2 szt.,
- Ogumienie musi być fabrycznie nowe (nieużywane, niebieżnikowane), z datą produkcji nie wcześniejszą niż 2022 roku, wysokiej jakości, wraz z indywidualnymi kartami gwarancyjnymi z informacją o warunkach udzielonej gwarancji oraz o sposobie postępowania w przypadku konieczności zastosowania procedury gwarancyjnej, z gwarancją nie krótszą niż 24 miesiące liczoną od daty odbioru dostawy ogumienia, odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zapewniające funkcjonowanie pojazdów mechanicznych zgodnie z parametrami określonymi w specyfikacji.
- Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Karty gwarancyjne kompletne i wypełnione powinny być dostarczone najpóźniej w dzień dostawy.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opony z danej pozycji formularza cenowego, o takim samym typie bieżnika.
- Dostarczone opony muszą posiadać homologację zgodna z Regulaminem nr 54 EKG ONZ.
- Dostarczony asortyment musi posiadać dokumentację w języku polskim,

4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

4.5.5.) Wartość części: 453,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34024,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38776,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34024,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALU-CAR GORZYCE KRZYSZTOF DROZD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671605852

7.3.4) Miejscowość: SANDOMIERZ

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34027,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1291,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1291,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1291,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOMASZ SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832212494

7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1291,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.