eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paszowice › "Przebudowa drogi wewnętrznej w Paszowicach na działkach 5/11, 5/22, 599/6, 5/29 do centrum usługowo - mieszkalnego"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi wewnętrznej w Paszowicach na działkach 5/11, 5/22, 599/6, 5/29 do centrum usługowo – mieszkalnego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PASZOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647423

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 137

1.5.2.) Miejscowość: Paszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-411

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 0768706097

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@paszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paszowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi wewnętrznej w Paszowicach na działkach 5/11, 5/22, 599/6, 5/29 do centrum usługowo – mieszkalnego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68c47ffc-06a6-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035404/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 "Przebudowa drogi wewnętrznej w Paszowicach na działkach 5/11, 5/22, 599/6, 5/29 do centrum usługowo-mieszkalnego "

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253549

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Gk.I.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 568813,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni:
-warstwa ścieralna
-warstwa wiążąca
-podbudowa zasadnicza
-Umocnienie poboczy
-Zjazdy indywidualne z masy bitumicznej
-Przebudowa i budowa chodnika z kostki betonowej
-Ściek z kostki betonowej
-Budowa i przebudowa wpustów ulicznych
-Budowa i przebudowa studni rewizyjnych
-Oznakowanie pionowe

Rozwiązanie sytuacyjne przebudowywanego odcinka zostało przedstawione na projekcie zagospodarowania terenu w skali 1 : 500.

Podstawowe założenia:
- klasa drogi D
- prędkość projektowa Vp 30km/h
- ilość jezdni 1
- szerokość nawierzchni jezdni 4,0 – 10,0 m
- długość odcinka drogi 108,0+30,0+116,0=254,0,m
- szerokość poboczy 0,75m
-obciążenie nawierzchni 80 kN/oś
- kategoria ruchu KR – 1

Zestawienie powierzchni oraz sieć kanalizacji deszczowej
-jezdnia – 1352,85m2
- chodnik – 68,0m2
- zjazdy – 37,1m2
- pobocza – 195,75m2
- ściek z kostki betonowej – 20,37m2

Ø160 PP SN8 – 39,0m
-studnie Ø1000 – 3 szt.
- studnie Ø500 z wpustami deszczowymi – 6szt.

Lampy – 3 komplety w miejscach uzgodnionych z zamawiającym.

Źródło energii: panel fotowoltaiczny o mocy min. 60 W/18V, regulacja 360° poziomo, 180° pionowo. Akumulator litowo-jonowy o pojemności min. 15 Ah/12,8V (187 Wh).
Oświetlenie LED o mocy min. 20 W, 36V, strumień świetlny min 4000 lm, wraz z czujnikiem ruchu oraz co najmniej dwoma trybami pracy; pełna moc i tryb oszczędzania.
Słup o wysokości 5-6 m wraz z prefabrykowanym fundamentem zapewniającym bezpieczną eksploatację dl trzeciej strefy wiatrowej. Dostawa 59-411 Paszowice 35. Gwarancja na akumulator, panel fotowoltaiczny oraz pozostałe elementy minimum 5 lat.
Do dostarczonych elementów dostawca będzie zobowiązany załączyć karty gwarancyjne, instrukcje montażu, atesty numery fabryczne urządzeń oraz inne dokumenty wymagane prawem a będące w posiadaniu dostawcy.
Wykonanie i uzyskanie niezbędnych zatwierdzeń Tymczasowej Organizacji Ruch oraz Docelowej Organizacji Ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego została złożona jedna oferta firmy AS ROADS Sp. z o.o, ul. Gwiezdna 8 lok. 203, 59-220 Legnica, wykonania zamówienia za kwotę 845.871,00 zł.
W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na wykonanie zamówienia do ceny lub kosztów najkorzystniejszej oferty unieważnia się ww. postępowanie- na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845871,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 845871,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.