eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4 do wymagań obowiązujących przepisów ppoż. zgodnie z postanowieniem Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4 do wymagań obowiązujących przepisów ppoż. zgodnie z postanowieniem Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KONINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311615057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Energetyka 5

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632464590

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sg@konin.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2f95779-2924-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4 do wymagań obowiązujących przepisów ppoż. zgodnie z postanowieniem Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2f95779-2924-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00079019/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4 do wymagań obowiązujących przepisów ppoż. zgodnie z postanowieniem Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331890/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.212.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 718059 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4 do wymagań obowiązujących przepisów ppoż. zgodnie z postanowieniem Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej nr WZ.52840.217.1.2022.MW z dnia 11 lipca 2022 r. i ekspertyzą techniczną określającą wymagania ze względu na warunki bezpieczeństwa pożarowego.
2. Szczegółowy zakres robót do wykonania określony został w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ i obejmuje m.in.
a) dostawę i montaż wraz z uruchomieniem systemu sygnalizacji pożarowej;
b) dostawę i montaż wraz z uruchomieniem awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego;
c) dostawę i montaż wraz z uruchomieniem wewnętrznej instalacji hydrantowej;
d) wykonanie robót budowlanych polegających na wydzieleniu pożarowym oraz zabezpieczeniu przejść instalacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Kole;
e) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją pomieszczeń;
f) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych przez okres udzielonej gwarancji.
3. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentacje projektowe oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że niniejsze dokumentacje zawierają błędy lub braki, winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego.
4. Wizji lokalnej można dokonać w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do godz. 14.00, po wcześniejszym umówieniu terminu z upoważnionymi pracownikami Sądu Rejonowego w Kole:
- Ewa Walczak-Jasińska, tel. 63 228 28 07, e-mail: ewa.walczak-jasinska@kolo.sr.gov.pl ,
- Natalia Grzybek, tel. 63 228 28 37, e-mail: natalia.grzybek@kolo.sr.gov.pl .
5. W związku z tym, że remonty prowadzone będą w czynnym obiekcie, Wykonawca winien zachować wszelkie warunki bezpieczeństwa.
6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób umożliwiający niezakłóconą pracę Sądu Rejonowego w Kole.
7. Zamawiający wymaga aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, a w szczególności głośne kucia, wiercenia, rozbiórki itp., były prowadzone po godzinie 15:30 (od wtorku do piątku), a w poniedziałki po godzinie 18:00 oraz w dni wolne od pracy sądu. W poniedziałki w godzinach od 15.30 do 18.00 Wykonawca może wykonywać wyłącznie ciche prace nie zakłócające pracy użytkowników obiektu.
8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania robót towarzyszących polegających na wynoszeniu wyposażenia i mebli znajdujących się w pomieszczeniach objętych robotami budowlanymi w miejsce wskazane przez upoważnionych pracowników Sądu Rejonowego w Kole oraz do późniejszego wniesienia wyposażenia i mebli do tych pomieszczeń i winien to uwzględnić w kosztach prac remontowych.
9. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad bhp oraz codziennego zachowania porządku w miejscu robót, a po zakończeniu robót do uprzątnięcia terenu budowy.
10. Ze względu na charakter pracy sądu Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia.
11. Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, który stanowić będzie załącznik do umowy. Harmonogram zostanie opracowany w porozumieniu z Zamawiającym w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy.
12. Wykonawca przed rozpoczęciem robót przedstawi Zamawiającemu Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2022, poz. 88 t.j.).
13. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia - co najmniej 3 lata od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
14. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca przejmuje na siebie wszelkie obowiązki wynikające z przeglądów technicznych i konserwacji zamontowanych systemów, urządzeń, instalacji i wyposażenia, mające wpływ na ważność gwarancji producenta. Konserwacja instalacji obejmuje stały nadzór nad całokształtem działania urządzeń oraz gwarantuje ich utrzymanie w sposób zapewniający niezawodne i prawidłowe funkcjonowanie.
15. Przeglądy techniczne i czynności konserwacyjne, o których mowa powyżej powinny być przeprowadzane w okresach i w sposób zgodny z instrukcją ustaloną przez producenta, nie rzadziej jednak niż raz w roku.
16. Jeżeli czynności wykonywane na placu budowy będą miały charakter czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 t.j.) Zamawiający wymaga, aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. W szczególności dotyczy to osób wykonujących prace fizyczne budowlane, przez cały okres realizacji zamówienia.
17. W celu kontroli realizacji powyższego obowiązku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedłożenia przed rozpoczęciem wykonywania pracy lub w trakcie jej trwania, wykazu osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem formy ich zatrudnienia. Zamawiający może żądać potwierdzenia podanej przez Wykonawcę formy zatrudnienia pracowników, np. poprzez przedstawienie do wglądu kserokopii umów o pracę, na każdym etapie realizacji umowy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Wykonawca odpowiada również za realizację powyższego obowiązku przez Podwykonawców.
18. W trakcie realizacji umowy, oprócz uprawnienia do żądania przedstawienia kserokopii umowy wynikającego z pkt.18, Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzania innych, odpowiednich czynności kontrolnych wobec Wykonawcy w zakresie spełniania przez niego wymogu zatrudnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia w ramach stosunku pracy. W ramach tego uprawnienia Zamawiający może w szczególności żądać od Wykonawcy:
a) oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogu,
b) wyjaśnień, w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogu.
19. W uzasadnionych przypadkach, w związku z wątpliwościami dotyczącymi zatrudnienia lub przestrzegania przez Wykonawcę prawa pracy, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli do Państwowej Inspekcji Pracy. Wszelkie uprawnienia kontrolne Zamawiającego związane z zatrudnieniem w ramach stosunku pracy odnoszą się także do Podwykonawcy.
20. Zamawiający ma prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań, oraz stosowania sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określonych w załączonych wzorach umowy.
21. Zamawiający informuje, że w III i IV kwartale 2022 r. planuje zrealizować roboty związane z montażem systemu kontroli dostępu w budynku Sądu Rejonowego w Kole oraz remontem wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Kole, w związku z powyższym Wykonawca robót remontowych w budynku sądu (objętych niniejszym postępowaniem) zobowiązany będzie do wzajemnej współpracy z Wykonawcami realizującymi powyższe zadania w celu należytej i sprawnej organizacji robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 731923,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 883212,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 883212,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AZICO Artur Stępień

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Azico Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387099441

7.3.3) Ulica: Śremska 20

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa

7.3.5) Kod pocztowy: 63-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie robót budowlanych polegających na wydzieleniu pożarowym oraz zabezpieczeniu przejść instalacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Kole


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 883212,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 52 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.