eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Zakup wyposażenia do działu gastronomicznego, tworzonego Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Kętrzynie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia do działu gastronomicznego, tworzonego Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Kętrzynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KĘTRZYŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 1

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.witkowska@starostwo.ketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/starostwo.ketrzyn/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia do działu gastronomicznego, tworzonego Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Kętrzynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef703623-2c48-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020161/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup wyposażenia do działu gastronomicznego, tworzonego Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Kętrzynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328307

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do działu gastronomicznego, tworzonego Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Kętrzynie. Zamówienie obejmuje swoim zakresem wykonanie podłączeń i podejść do istniejących instalacji wodnych, kanalizacyjnych, elektrycznych niezbędnych do uruchomienia dostarczanego sprzętu, zgodnie z dokumentacją techniczno-rozruchową producentów poszczególnych urządzeń wraz z przeprowadzeniem bezpłatnego instruktażu (szkolenia) wskazanych przez Zamawiającego osób. Szczegółowy zakres zamówienia został wskazany w ust. 2
2. Szczegółowe informacje, w szczególności dotyczące realizacji i rozliczenia zamówienia oraz rozwiązania w szczególności techniczne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne, określa:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 3 do SWZ,
2) Projekt umowy - zał. nr 4 do SWZ,
3) Wyciąg z dokumentacji dotyczącej ZAZ - zał. nr 5 do SWZ. (...)
4. Zamawiający nie przewiduje równoważności.
5. Wykonawca jest obowiązany uczestniczyć w wizji lokalnej. Zasady organizacji wizji lokalnej ustalono w rozdz. XXX SWZ.
6. Zamawiający w związku z art. 91 ust. 2 Pzp wskazuje powody braku podziału przedmiotowego zamówienia na części: Zadanie jednobranżowe – nie ma elementów, które potencjalnie mogłyby być wydzielone oraz realizowane równolegle przez innych Wykonawców. Jednocześnie wielu współuczestniczących wykonawców mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, a w przyszłości mogłoby to skutkować też brakiem możliwości ustalenia jednoznacznych przyczyn potencjalnych wad stwierdzonych w okresie gwarancyjnym, a tym samym wskazanie względem którego Wykonawcy należało by dochodzić ich usunięcia.
7. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, projektem umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego, w tym wyjaśnienia i modyfikacje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42215000-6 - Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255840,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255840,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255840,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GASTRONET DARIUSZ WĄDOŁOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8491400574

7.3.3) Ulica: Gdańska 14A

7.3.4) Miejscowość: Pisz

7.3.5) Kod pocztowy: 12-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255840,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Długość gwarancji na sprzęt/urządzenia do wyposażenia kuchni: 36 m-cy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.