Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00381657/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
- 2022/BZP 00383579/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-07
- 2023/BZP 00021150/01 - Wynik z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana i remont stolarki okiennej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Felińskiego 2b
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 01-513
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.warszawa@mf.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387557
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00381657/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Wymiana 8 okien w Urzędzie Skarbowy w Sokołowie Podlaskim.
Po zmianie:
Wymiana 8 okien w Urzędzie Skarbowy w Sokołowie Podlaskim.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
- przedmiar robót służący do celów informacyjnych,
ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa Zamawiający zawarł w projektowanych postanowienia umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Wymiana 11 okien w Urzędzie Skarbowym w Gostyninie.
Po zmianie:
Wymiana 11 okien w Urzędzie Skarbowym w Gostyninie.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
- przedmiar robót służący do celów informacyjnych,
ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa Zamawiający zawarł w projektowanych postanowienia umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Wymiana 10 okien w Urzędzie Skarbowym w Sochaczewie.
Po zmianie:
Wymiana 10 okien w Urzędzie Skarbowym w Sochaczewie.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
- przedmiar robót służący do celów informacyjnych,
ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa Zamawiający zawarł w projektowanych postanowienia umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Wymiana 33 okien w Urzędzie Skarbowym w Mławie.
Po zmianie:
Wymiana 33 okien w Urzędzie Skarbowym w Mławie.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
- przedmiar robót służący do celów informacyjnych,
ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa Zamawiający zawarł w projektowanych postanowienia umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
Wymiana 67 okien w Urzędzie Skarbowym w Ostrowi Mazowieckiej.
Po zmianie:
Wymiana 67 okien w Urzędzie Skarbowym w Ostrowi Mazowieckiej.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
- przedmiar robót służący do celów informacyjnych,
ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa Zamawiający zawarł w projektowanych postanowienia umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
Wymiana 57 okien w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie.
Po zmianie:
Wymiana 57 okien w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
- przedmiar robót służący do celów informacyjnych,
ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa Zamawiający zawarł w projektowanych postanowienia umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
Remont 3 okien w Urzędzie Skarbowym w Sierpcu.
Po zmianie:
Remont 3 okien w Urzędzie Skarbowym w Sierpcu.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
- przedmiar robót służący do celów informacyjnych,
ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa Zamawiający zawarł w projektowanych postanowienia umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 8) Przed zmianą:
Wymiana 8 okien w Urzędzie Skarbowym w Płońsku.
Po zmianie:
Wymiana 8 okien w Urzędzie Skarbowym w Płońsku.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
- przedmiar robót służący do celów informacyjnych,
ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa Zamawiający zawarł w projektowanych postanowienia umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 9) Przed zmianą:
Remont 184 okien w Urzędzie Skarbowym w Mińsku Mazowieckim
Po zmianie:
Remont 184 okien w Urzędzie Skarbowym w Mińsku Mazowieckim.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
- przedmiar robót służący do celów informacyjnych,
ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa Zamawiający zawarł w projektowanych postanowienia umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 1) Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
Po zmianie:
inne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 2) Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
Po zmianie:
inne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 3) Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
Po zmianie:
inne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 4) Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
Po zmianie:
inne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 5) Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
Po zmianie:
inne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 6) Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
Po zmianie:
inne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 7) Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
Po zmianie:
inne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 8) Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
Po zmianie:
inne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 9) Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
Po zmianie:
inne.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Pełny i bezpośredni dostęp do dokumentacji postępowania w trym SWZ wraz z załącznikami można uzyskać pod adresami: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl oraz https://oneplace.marketplanet.pl
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Po zmianie:
Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu – o którym mowa w art. 125 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Części IX Podstawy wykluczenia z postępowania pkt 1 i 2 SWZ oraz w zakresie art. 7.1. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, dotyczących przesłanek wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Części IX pkt 2a) SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Po zmianie:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-10-21 10:00
Po zmianie:
2022-10-25 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-10-21 10:30
Po zmianie:
2022-10-25 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-11-19
Po zmianie:
2022-11-23
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- Remont Szkoły Podstawowej im. Włodzimierza Korsaka w Jeninie i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubczynie
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.