eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana i remont stolarki okiennej



Ogłoszenie z dnia 2022-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana i remont stolarki okiennej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Felińskiego 2b

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 01-513

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.warszawa@mf.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387557

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00381657/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Wymiana 8 okien w Urzędzie Skarbowy w Sokołowie Podlaskim.

Po zmianie:
Wymiana 8 okien w Urzędzie Skarbowy w Sokołowie Podlaskim.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
- przedmiar robót służący do celów informacyjnych,
ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa Zamawiający zawarł w projektowanych postanowienia umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Wymiana 11 okien w Urzędzie Skarbowym w Gostyninie.

Po zmianie:
Wymiana 11 okien w Urzędzie Skarbowym w Gostyninie.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
- przedmiar robót służący do celów informacyjnych,
ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa Zamawiający zawarł w projektowanych postanowienia umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
Wymiana 10 okien w Urzędzie Skarbowym w Sochaczewie.

Po zmianie:
Wymiana 10 okien w Urzędzie Skarbowym w Sochaczewie.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
- przedmiar robót służący do celów informacyjnych,
ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa Zamawiający zawarł w projektowanych postanowienia umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
Wymiana 33 okien w Urzędzie Skarbowym w Mławie.

Po zmianie:
Wymiana 33 okien w Urzędzie Skarbowym w Mławie.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
- przedmiar robót służący do celów informacyjnych,
ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa Zamawiający zawarł w projektowanych postanowienia umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5)

Przed zmianą:
Wymiana 67 okien w Urzędzie Skarbowym w Ostrowi Mazowieckiej.

Po zmianie:
Wymiana 67 okien w Urzędzie Skarbowym w Ostrowi Mazowieckiej.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
- przedmiar robót służący do celów informacyjnych,
ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa Zamawiający zawarł w projektowanych postanowienia umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 6)

Przed zmianą:
Wymiana 57 okien w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie.

Po zmianie:
Wymiana 57 okien w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
- przedmiar robót służący do celów informacyjnych,
ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa Zamawiający zawarł w projektowanych postanowienia umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 7)

Przed zmianą:
Remont 3 okien w Urzędzie Skarbowym w Sierpcu.

Po zmianie:
Remont 3 okien w Urzędzie Skarbowym w Sierpcu.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
- przedmiar robót służący do celów informacyjnych,
ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa Zamawiający zawarł w projektowanych postanowienia umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 8)

Przed zmianą:
Wymiana 8 okien w Urzędzie Skarbowym w Płońsku.

Po zmianie:
Wymiana 8 okien w Urzędzie Skarbowym w Płońsku.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
- przedmiar robót służący do celów informacyjnych,
ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa Zamawiający zawarł w projektowanych postanowienia umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 9)

Przed zmianą:
Remont 184 okien w Urzędzie Skarbowym w Mińsku Mazowieckim

Po zmianie:
Remont 184 okien w Urzędzie Skarbowym w Mińsku Mazowieckim.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
- przedmiar robót służący do celów informacyjnych,
ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa Zamawiający zawarł w projektowanych postanowienia umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 1)

Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

Po zmianie:
inne.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 2)

Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

Po zmianie:
inne.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 3)

Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

Po zmianie:
inne.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 4)

Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

Po zmianie:
inne.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 5)

Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

Po zmianie:
inne.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 6)

Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

Po zmianie:
inne.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 7)

Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

Po zmianie:
inne.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 8)

Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

Po zmianie:
inne.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 9)

Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

Po zmianie:
inne.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
Pełny i bezpośredni dostęp do dokumentacji postępowania w trym SWZ wraz z załącznikami można uzyskać pod adresami: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl oraz https://oneplace.marketplanet.pl

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu – o którym mowa w art. 125 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Części IX Podstawy wykluczenia z postępowania pkt 1 i 2 SWZ oraz w zakresie art. 7.1. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, dotyczących przesłanek wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Części IX pkt 2a) SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-10-21 10:00

Po zmianie:
2022-10-25 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-10-21 10:30

Po zmianie:
2022-10-25 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-11-19

Po zmianie:
2022-11-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.