Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00338683/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewozy dzieci z terenu gminy Ochotnica Dolna na zajęcia szkolne
wraz z zapewnieniem opieki nad nimi w trakcie przewozów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ochotnica Dolna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dłubacze 160
1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ochotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1e93f56-3123-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewozy dzieci z terenu gminy Ochotnica Dolna na zajęcia szkolnewraz z zapewnieniem opieki nad nimi w trakcie przewozów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1e93f56-3123-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065599/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przewozy dzieci z terenu gminy Ochotnica Dolna na zajęcia szkolne wraz z zapewnieniem opieki nad nimi w trakcie przewozów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338683
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.3.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są przewozy dzieci z terenu gminy Ochotnica Dolna na zajęcia szkolne wraz z zapewnieniem opieki nad nimi w trakcie przewozów.2. Część I zamówienia - Przewozy uczniów z terenu Ochotnicy Dolnej i Górnej obejmuje :
a) przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Ochotnicy Dolnej;
b) przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Ochotnicy Dolnej – Skrodne;
c) przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Ochotnicy Górnej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis tras przewozowych został zamieszczony w Załączniku nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 223200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są przewozy dzieci z terenu gminy Ochotnica Dolna na zajęcia szkolne wraz z zapewnieniem opieki nad nimi w trakcie przewozów.2. Część II obejmuje przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. mjra Henryka Sucharskiego w Tylmanowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis tras przewozowych został zamieszczony w Załączniku nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 111600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są przewozy dzieci z terenu gminy Ochotnica Dolna na zajęcia szkolne wraz z zapewnieniem opieki nad nimi w trakcie przewozów.2. Część III zamówienia obejmuje przewozy uczniów uczęszczających do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Nowym Targu i Przedszkola Niebieska Kokardka w Nowym Targu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis tras przewozowych został zamieszczony
w Załączniku nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 455700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180048,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180792,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180048,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Pietras prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Pietras Adam USŁUGI TRANSPORTOWEHANDEL DYSTRYBUCJA GAZU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351286095
7.3.3) Ulica: Mostki 272
7.3.4) Miejscowość: Tylmanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-451
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pietras Adam USŁUGI TRANSPORTOWE-HANDEL DYSTRYBUCJA GAZU
jakie przetargi wygrała firma
Pietras Adam USŁUGI TRANSPORTOWE-HANDEL DYSTRYBUCJA GAZU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180048,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77376,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80352,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77376,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Pietras prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: USŁUGI TRANSPORTOWE HANDEL DYSTRYBUCJA GAZU Adam Pietras
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351286095
7.3.3) Ulica: Mostki 272
7.3.4) Miejscowość: Tylmanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-451
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pietras Adam USŁUGI TRANSPORTOWE-HANDEL DYSTRYBUCJA GAZU
jakie przetargi wygrała firma
Pietras Adam USŁUGI TRANSPORTOWE-HANDEL DYSTRYBUCJA GAZU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77376,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Syjud prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Usługi Przewozowe Jacek Syjud
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351658208
7.3.3) Ulica: os. Lubańskie 25
7.3.4) Miejscowość: Ochotnica Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-452
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, SYJUD JACEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, SYJUD JACEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI OCHOTNICA DOLNA
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- "Rozwój turystyki rekreacyjnej w Gminie Ochotnica Dolna - etap I".
więcej: przetargi OCHOTNICA DOLNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego wraz z opieką lekarską karetką typu "S" dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łącznej oraz Zespołu Szkół w Goździe w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa kruszywa naturalnego, łamanego, sortowanego oraz pospółki na potrzeby bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wymiarki w 2024 r.
- Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli położonych na terenie gminy Parzęczew w roku szkolnym 2024/2025.
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 2 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką i z powrotem
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.