Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00327151/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozwój infrastruktury na potrzeby edukacji kulturalnej Miejskiego Domu Kultury im. Aleksandra Sas- Bandrowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI DOM KULTURY IM. ALEKSANDRA SAS-BANDROWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000281789
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 2
1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 632 14 97
1.5.8.) Numer faksu: 16 632 14 97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mdk.lubaczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdklubaczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mdklubaczow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój infrastruktury na potrzeby edukacji kulturalnej Miejskiego Domu Kultury im. Aleksandra Sas- Bandrowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb275d4d-2913-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00291988/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Rozwój infrastruktury na potrzeby edukacji kulturalnej Miejskiego Domu Kultury im. Aleksandra Sas- Bandrowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327151/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MDK.I.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 163851,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Ekran elektrycznie rolowany
1.2. Laptopy 2 sztuki
1.3. System oświetleniowy
a) 4 sztuki Reflektor teatralny
b) Spot reflektor prowadzący na diodzie LED – 1 sztuka
c) Wytwornica mgły – Hazer 1 sztuka
d) płyn bezolejowy do urządzeń Haze 2 sztuki
e) Reflektor typu compact PAR o mocy 18 x 15 W RGBWA 14 sztuk
f) Zestaw 4 ruchomych głowic LED WASH o mocy 200 W z 6 kolorami + CMY + CTO + CTB.
g) Statyw oświetleniowy z windą - sztuk 4
h) Uniwersalny adapter umożliwiający montaż jednego punktu świetlnego na statywie z windą - sztuk 4
1.4. Gabloty - sztuk 2
1.5. System wystawienniczy
1.6. Kabel przedłużający IEC C13 – C14 ( 14 sztuk)
1.7. Kabel DMX XLR męski / XLR żeński ( 18 sztuk)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
38600000-1 - Przyrządy optyczne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
48820000-2 - Serwery
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
48952000-6 - System nagłaśniający
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 7 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniezamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania
umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art.
263;
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm. – dalej ustawa Pzp) wybrał do
realizacji zamówienia ofertę nr 1 złożona przez: RGBS Sp. z o.o. ul. Sady Żoliborskie 2, 01-772
Warszawa
Wykonawca w dniu 15.09.2022 roku poinformował Zamawiającego, że nie zamierza podpisać
umowy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182402,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232470 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- "Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego oraz usług pierwszej pomocy przedmedycznej na obiekcie Pływalni Miejskiej Aquasfera w Lubaczowie"
- dostawa nici chirurgicznych, materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek
- Świadczenie usług gastronomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Krowicy Lasowej
- "Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Związku Powiatowo -Gminnego "Ziemia Lubaczowska" poprzez przebudowę i remont zaplecza kuchennego w budynku Przedszkola nr 1 w Lubaczowie"
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Poświętne
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Remont obiektów sportowych wybudowanych w ramach programu "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Dobre.
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Małdyty
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.