eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciężkowice › "WYMIANA INSTALACJI CO Z MONTAŻEM KOTŁA GAZOWEGO W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA DZIAŁCE NR 223 W MIEJSCOWOŚCI KĄŚNA DOLNA GMINA CIĘŻKOWICE"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„WYMIANA INSTALACJI CO Z MONTAŻEM KOTŁA GAZOWEGO W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA DZIAŁCE NR 223 W MIEJSCOWOŚCI KĄŚNA DOLNA GMINA CIĘŻKOWICE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIĘŻKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661151

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 19

1.5.2.) Miejscowość: Ciężkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146285840

1.5.8.) Numer faksu: 146285820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ciezkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugciezkowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ciezkowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„WYMIANA INSTALACJI CO Z MONTAŻEM KOTŁA GAZOWEGO W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA DZIAŁCE NR 223 W MIEJSCOWOŚCI KĄŚNA DOLNA GMINA CIĘŻKOWICE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3861a9d9-31ff-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387214

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061681/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „WYMIANA INSTALACJI CO Z MONTAŻEM KOTŁA GAZOWEGO W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA DZIAŁCE NR 223 W MIEJSCOWOŚCI KĄŚNA DOLNA GMINA CIĘŻKOWICE”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339903

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GI.271.73.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakres których wchodzą między innymi:
a) Demontaż istniejących kotła gazowego wraz z towarzyszącą armaturą,
b) Dostawa i montaż nowego kotła kondensacyjnego,
c) Wykonanie technologii kotłowni w tym dostawa i montaż armatury, pomp, zabezpieczenia układu CO,
d) Wymiana instalacji CO oraz grzejników z armaturą i z wykonaniem izolacji,
e) Instalacja wentylacji,
f) Instalacja kanalizacji,
g) Instalacja gazowa w tym aktywny system zabezpieczenia gazu,
h) Instalacje elektryczne i AKPiA w kotłowni,
i) Instalacja sygnalizacyjno-sterownicza,
j) Montaż nagrzewnicy wodnej z podłączeniem do instalacji wodnej,
k) Zewnętrzny przyłącz CO,
l) Próby i uruchomienie instalacji,
m) Roboty ogólnobudowlane w tym malowanie pomieszczeń (kotłowni i sal), posadzki, układanie płytek, tynki,
n) Wymiana drzwi wejściowych do kotłowni.
Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca.
3. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach i warunkach oraz prace i czynności pomocnicze i przygotowawcze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanych prac, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. W przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego Wykonawca jest zobowiązany uzyskać od zarządcy drogi decyzję o zajęciu pasa drogowego, opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45431000-7 - Kładzenie płytek

45410000-4 - Tynkowanie

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45333100-1 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546666,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546666,66 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.