eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Realizacja robót na podstawie DT - Instalacja wentylacji w budynku nr 210 w Bemowie Piskim - postępowanie nr 75/RB



Ogłoszenie z dnia 2022-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja robót na podstawie DT – Instalacja wentylacji w budynku nr 210 w Bemowie Piskim – postępowanie nr 75/RB

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Olsztyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510698342

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Saperska 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-073

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rziolsztyn.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

Portal e-Usług SmartPZP (https://portal.smartpzp.pl/)

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna MON

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja robót na podstawie DT – Instalacja wentylacji w budynku nr 210 w Bemowie Piskim – postępowanie nr 75/RB

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da9020bf-29c8-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00306003/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Realizacja robót na podstawie opracowanej DT - Instalacja wentylacji w budynku nr 21 w k-611

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329062/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 75/RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 475180,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót na podstawie DT – Instalacja wentylacji w budynku nr 210 w Bemowie Piskim. W ramach zamówienia należy usunąć skutki zalania poprzez wymianę kasetonów w pomieszczeniu w którym nastąpiło zalanie wraz z utylizacją zalanych kasetonów, oraz dostosować instalację wodną c.t do pracy z roztworem glikolowym poprzez wymianę nagrzewnic w centralach VTS, wymianę uszkodzonych instalacji wraz z zaworami, montaż węzła cieplnego woda-glikol wraz z instalacją towarzyszącą. Należy również dostarczyć przenośną pompę typu Logo-Solar, wyposażoną w zbiornik 30 dm3 glikolu, pompę i zestaw węży ze złączkami, przeprowadzić badania instalacji, napełnienie instalacji glikolem, uruchomienie instalacji c.t, oraz roboty elektryczne związane z podłączeniem prądu do węzła cieplnego. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3, 5 i 6 do SWZ.
2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Kompleks Nieruchomości Wojskowych, 24 WOG Giżycko, Bemowo Piskie;
3. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy na okres: 24 miesięcy;
4. Okres rękojmi: 24 miesiące – wg art. 568 § 1 K.C.;
5. Wykonawca od daty przekazania obiektu do użytkowania prowadzić będzie konserwację i przeglądy zgodnie z DTR zainstalowanych urządzeń;
6. Wymagany termin wykonania zamówienia z uzyskaniem efektu rzeczowego:
- minimum 70 dni od daty podpisania umowy,
- maksimum 90 dni od daty podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 584250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 584250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392954837

7.3.3) Ulica: Stalowa 4a

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-420

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 584250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.