eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku przy al. Modrzewiowej 25 zgodnie z projektem zamawiającego w ramach pierwszego wyposażenia budynku przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2022-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku przy al. Modrzewiowej 25
zgodnie z projektem zamawiającego w ramach pierwszego wyposażenia
budynku przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefińska 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku przy al. Modrzewiowej 25
zgodnie z projektem zamawiającego w ramach pierwszego wyposażenia
budynku przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7044fea5-2922-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386902

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020333/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wyposażenia Modrzewiowa 25

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327851/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.2.28.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 64800,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części I jest wykonanie, dostawa i montaż w mebli na wymiar ze stali nierdzewnej wraz z niezbędnym sprzętem AGD w pomieszczeniach kuchni i zmywalni w budynku przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie. Szczegółowy opis zamówienia stanowią projekty – rysunki techniczne oraz wykaz mebli i sprzętu stanowiące załączniki numer 5 oraz 6 do niniejszej SWZ. Montaż obejmuje ustawienie mebli zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do SWZ oraz podłączenie sprzętu AGD do wszystkich instalacji.
2. Złożenie oferty w zakresie części I musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej w miejscu montażu mebli i sprzętu AGD, tj. w budynku przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie oraz dokonaniem obmiaru w celu weryfikacji wymiarów wskazanych w SWZ. Zamawiający ustala następujące terminy wizji lokalnej: 5 września 2022 roku o godz. 10:00 i 9 września 2022 roku o godz. 10:00. Oferty wykonawców, których obecność na wizji lokalnej nie zostanie potwierdzona na liście obecności zostaną odrzucone zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Przedstawiciele Wykonawców, którzy będą uczestniczyć w wizjach lokalnych winni legitymować się stosownym upoważnieniem konkretnego Wykonawcy bądź winni uprawdopodobnić, iż reprezentują wskazanego Wykonawcę
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 14 października 2022 roku.
4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym warunki płatności określa umowa, której wzór stanowi załącznik numer 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 73861,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części II jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia pokoju poznawania świata i pokoju wyciszeń dla osób niepełnosprawnych w budynku przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie. Szczegółowy opis zamówienia stanowią projekty – rysunki techniczne oraz wykaz mebli i sprzętu stanowiące załączniki numer 5 oraz 6 do niniejszej SWZ.
2. Złożenie oferty w zakresie części II musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na miejscu montażu tj. w budynku przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie. Zamawiający ustala następujące terminy wizji lokalnej: 5 września 2022 roku o godz. 10:00 i 9 września 2022 roku o godz. 10:00. Oferty wykonawców, których obecność na wizji lokalnej nie zostanie potwierdzona na liście obecności zostaną odrzucone zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Przedstawiciele Wykonawców, którzy będą uczestniczyć w wizjach lokalnych winni legitymować się stosownym upoważnieniem konkretnego Wykonawcy bądź winni uprawdopodobnić, iż reprezentują wskazanego Wykonawcę
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 14 października 2022 roku.
4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym warunki płatności określa umowa, której wzór stanowi załącznik numer 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 119159,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części III jest zakup, dostawa, złożenie oraz ustawienie mebli w pomieszczeniach budynku przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie. Szczegółowy opis zamówienia stanowią projekty – rysunki techniczne oraz wykaz mebli i sprzętu stanowiące załączniki numer 5 oraz 6 do niniejszej SWZ.
2. Złożenie oferty w zakresie części III nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej w miejscu montażu mebli.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 14 października 2022 roku.
4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym warunki płatności określa umowa, której wzór stanowi załącznik numer 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 74671,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73861,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452238650

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że postępowanie w części II unieważnia w oparciu o art. 266 w związku
z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Zgodnie bowiem
z treścią art. 255 pkt 2: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
(…) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały
odrzuceniu”. W tej części postępowania oferty złożyło dwóch Wykonawców: Tronus Polska sp. z
o.o. z siedzibą w Warszawie oraz Haba sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Jedynym z warunków
udziału w postępowaniu w tej części była konieczność uczestnictwa w wyznaczonych przez
Zamawiającego wizjach lokalnych. Zamawiający ustalił terminy wizji w dniach: 5, 9, 15 oraz 26
września 2022 r. – wszystkie o godzinie 10:00 w budynku przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie.
Wykonawca Tronus Polska sp. z o.o. w ustalonych terminach nie uczestniczył w wizjach, stąd
w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp ofertę tego wykonawcy Zamawiający odrzucił. Oferta
drugiego Wykonawcy Haba sp. z o.o. również została odrzucona. Zgodnie z treścią art. 63 ust. 2
Pzp: „W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne
ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub
w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności,
w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym”. W niniejszym postępowaniu oferta złożona przez Haba sp. z o.o. nie mogła zostać zweryfikowana w zakresie tożsamości osoby podpisującej z uwagi na „brak prawidłowego podpisu”
co oznacza, iż nie została złożona w którejkolwiek z form z przewidzianych w w/w przepisie , tj. nie
została złożona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. Wobec tego Zamawiający musiał odrzucić ofertę na podstawie
art. 63 ust. 2 w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 6 Pzp. W powyżej zakreślonym stanie faktycznym postępowania dwie, a zarazem jedyne oferty złożone w postępowaniu, były obarczone wadami,
skutkującymi koniecznością ich odrzucenia. Mając to na uwadze Zamawiający postępowanie w tej
części unieważnił.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89049,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142693,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że postępowanie w części III unieważnia w oparciu o art. 266 w związku z
art. 255 pkt 3 Pzp. Do tej części postępowania wpłynęła jedna oferta, złożona przez Wykonawcę
Tronus Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie i wskazywała cenę: 124.297,65 zł. Zamawiający na
realizację zamówienia w tej części zabezpieczył kwotę 74.671,19 zł. Zgodnie z treścią powyżej
wskazanych przepisów: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
(…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” Mając na uwadze, że oferta
przekracza kwotę zabezpieczonych środków o blisko 50.000,00 zł – w oparciu w/w podstawę
prawną postępowanie w tej części musiało zostać unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124297,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124297,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.