eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Ogrodzenie płyty boiska z elementami trybun Etap II, III i IV zamówienia pt.: "Nowoczesne nagłośnienie trybuny głównej oraz wymiana ogrodzenia stadionu LGKS 38 Podlesianka" Budżet Obywatelski



Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ogrodzenie płyty boiska z elementami trybun Etap II, III i IV zamówienia pt.: „Nowoczesne nagłośnienie trybuny głównej oraz wymiana ogrodzenia stadionu LGKS 38 Podlesianka” Budżet Obywatelski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000789482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zofii Nałkowskiej 10A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-425

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 258 53 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mosir.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mosir-katowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ogrodzenie płyty boiska z elementami trybun Etap II, III i IV zamówienia pt.: „Nowoczesne nagłośnienie trybuny głównej oraz wymiana ogrodzenia stadionu LGKS 38 Podlesianka” Budżet Obywatelski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c2d4ada-1a47-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053898/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Ogrodzenie płyty boiska z elementami trybun Etap II, III i IV zamówienia pt.: „Nowoczesne nagłośnienie trybuny głównej oraz wymiana ogrodzenia stadionu LGKS 38 Podlesianka” Budżet Obywatelski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288387

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/R/10/07/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 283045,32 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 232245,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych ogrodzenia płyty boiska z elementami trybun Etap II, III i IV zamówienia pt.: „Nowoczesne nagłośnienie trybuny głównej oraz wymiana ogrodzenia stadionu LGKS 38 Podlesianka” Ośrodek Sportowy Podlesianka w ramach Budżetu Obywatelskiego na podstawie opracowanej dokumentacji w podziale na trzy części:
Część 1 obejmuje Etap II – sektor gości
Część 2 obejmuje Etap III – sektor w sąsiedztwie budynku
Część 3 obejmuje Etap IV – sektor trybuny centralnej
Wykonawcy mogą składać oferty na dowolna ilość części.
Uwaga: Dokumentacja dotyczy wszystkich etapów, natomiast zakres części 1 (Etap II), części 2 (Etap III), części 3 (Etap IV) został wydzielony w legendzie dokumentacji i przedmiarach robót.
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji zawiera niniejsza specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami:
1) Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy,
2) Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy,
3) Załącznik nr 3 do SWZ – dokumentacja projektowa dla części 1, 2 i 3
4) Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską,
5) Załącznik nr 5 do SWZ – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeśli dotyczy,
6) Załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy,
7) Załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską
8) Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy o grupie kapitałowej,
9) Załącznik nr 9 do SWZ – wykaz osób.
5. Zamawiający wymaga wykonania całego przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dokumentacją postępowania, tj. zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia wraz z załącznikami, modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania. Zamawiający informuje, iż przedstawiona przez Zamawiającego dokumentacja postępowania stanowi całość i należy ją rozpatrywać łącznie.
6. Zamawiający wymaga wykonania wszystkich robót budowlanych w terminie wskazanym przez Wykonawcę.
1) Zamawiający określa maksymalny termin na wykonanie zamówienia dla każdej części: (części 1 (Etap II), części 2 (Etap III), części 3 (Etap IV)) 70 dni kalendarzowych
2) Zamawiający informuje, iż termin realizacji dla każdej części stanowi trzecie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
3) W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż określony przez Zamawiającego jako maksymalny oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
4) W przypadku błędnego podania terminu realizacji zostanie on przeliczony wg zasad określonych w rozdziale XVI SWZ
7. Zamawiający informuje, że sposób finansowania zamówienia dla każdej części nastąpi jednorazowo po wykonaniu i odbiorze końcowym robót budowlanych zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na własny koszt wykonał i umieścił tablice zawierające informację o finansowaniu zamówienia w ramach Budżetu Obywatelskiego Miasta Katowice. Miejsce umieszczenia, wzory oraz liczba tablic zostaną ustalone z Zamawiającym.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na własny koszt uzyskał wszystkie niezbędne do realizacji i użytkowania dokumenty – jeżeli będą konieczne - w szczególności ekspertyzy, opinie, badania, dopuszczenia, certyfikaty itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonywane pod nadzorem osób posiadających odpowiednie wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Minimalne wymagania w tym zakresie dotyczące osoby kierującej robotami budowlanymi zostały postawione jako warunek udziału w postępowaniu.
11. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone na obiekcie czynnym. Wykonawca winien przewidzieć w organizacji prowadzonych robót budowlanych prace zabezpieczające i porządkowe z tego tytułu w szczególności wydzielenie i odpowiednie oznaczenie terenu prowadzenia robót oraz przewidzieć prowadzenie robót w taki sposób aby nie naruszyć płyty boiska.
12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji dla części 1 (Etap II), części 2 (Etap III), części 3 (Etap IV) na okres:
1) minimum 36 miesięcy na wykonane roboty budowlane i elementy małej architektury liczoną od dnia podpisania odbioru końcowego,
2) Zamawiający informuję, iż okres gwarancji stanowią drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
3) Niezależnie od okresu udzielanej przez Wykonawcę gwarancji, Zamawiającemu przysługują wszystkie prawa wynikające z rękojmi za poszczególne zakresy zamówienia w okresach wynikających z przepisów prawa.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrównał rękojmię za wady z okresem udzielanej gwarancji.
5) W przypadku gdy Wykonawca nie poda okresu gwarancji na poszczególne elementy zamówienia Zamawiający przyjmie okres gwarancji na podstawie ogólnego oświadczenia złożonego w formularzu ofertowym.
6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające zakres objęty gwarancją.
7) Zamawiający wymaga dokonania Odbioru pogwarancyjnego w terminie, co najmniej 14 dni przed upływem terminu udzielonych gwarancji.
13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy posiadał ubezpieczenie obejmujące wszystkie ryzyka ubezpieczeniowe mogące wynikać z postanowień umowy, przez cały okres jej wykonywania, na sumę gwarancyjną:
Dla części 1 (Etap II) 70 000,00 zł.
Dla części 2 (Etap III) 100 000,00 zł
Dla części 3 (Etap IV) 80 000,00 zł
W przypadku zaoferowania więcej niż 1 części suma gwarancyjna podlega sumowaniu.
Przed zawarciem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz dokumenty potwierdzające opłacenie składek.
14. Zamawiający nie będzie ponosił w okresie obowiązywania umowy, gwarancji i rękojmi za wady żadnych dodatkowych kosztów związanych z wykonaniem robot budowlanych zgodnie z dokumentacją, zgodności użytych materiałów, poprawności zamontowania elementów małej architektury, opóźnień w realizacji, zaniedbaniami w odbiorach robót zanikających lub ulegających zakryciu, odbiorem robót budowlanych oraz przeglądami, diagnozami, naprawami w okresie gwarancji i itp.
15. Wszystkie opisane w SWZ i załącznikach roboty budowlane, dostawy, a także technologie, procedury, wyposażenie stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, co do parametrów technicznych i użytkowych.
16. W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji postępowania wynika, iż Zamawiający opisał materiały, sprzęt, technologie, procedury, z przywołaniem nazwy własnej, ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów.
17. Zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp wszelkie odniesienia w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 104 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Należy odczytywać to w ten sposób, iż każdorazowo odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
18. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 i 6 Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego obiektu będącego przedmiotem zamówienia.
19. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
20. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w trakcie wykonania robót budowlanych, montażu elementów małej architektury uwzględnił rozmieszczenie urządzeń tak, aby nie tworzyć ograniczeń w dostępności do nich osobom niepełnosprawnym, w myśl art. 100 ustawy Pzp oraz ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.).
21. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania Podwykonawców, podmiotów udostepniających swoje zasoby i pozostałych Wykonawców występujących wspólnie o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45236100-1 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 62218,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych ogrodzenia płyty boiska z elementami trybun Etap II, III i IV zamówienia pt.: „Nowoczesne nagłośnienie trybuny głównej oraz wymiana ogrodzenia stadionu LGKS 38 Podlesianka” Ośrodek Sportowy Podlesianka w ramach Budżetu Obywatelskiego na podstawie opracowanej dokumentacji w podziale na trzy części:
Część 1 obejmuje Etap II – sektor gości
Część 2 obejmuje Etap III – sektor w sąsiedztwie budynku
Część 3 obejmuje Etap IV – sektor trybuny centralnej
Wykonawcy mogą składać oferty na dowolna ilość części.
Uwaga: Dokumentacja dotyczy wszystkich etapów, natomiast zakres części 1 (Etap II), części 2 (Etap III), części 3 (Etap IV) został wydzielony w legendzie dokumentacji i przedmiarach robót.
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji zawiera niniejsza specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami:
1) Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy,
2) Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy,
3) Załącznik nr 3 do SWZ – dokumentacja projektowa dla części 1, 2 i 3
4) Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską,
5) Załącznik nr 5 do SWZ – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeśli dotyczy,
6) Załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy,
7) Załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską
8) Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy o grupie kapitałowej,
9) Załącznik nr 9 do SWZ – wykaz osób.
5. Zamawiający wymaga wykonania całego przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dokumentacją postępowania, tj. zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia wraz z załącznikami, modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania. Zamawiający informuje, iż przedstawiona przez Zamawiającego dokumentacja postępowania stanowi całość i należy ją rozpatrywać łącznie.
6. Zamawiający wymaga wykonania wszystkich robót budowlanych w terminie wskazanym przez Wykonawcę.
1) Zamawiający określa maksymalny termin na wykonanie zamówienia dla każdej części: (części 1 (Etap II), części 2 (Etap III), części 3 (Etap IV)) 70 dni kalendarzowych
2) Zamawiający informuje, iż termin realizacji dla każdej części stanowi trzecie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
3) W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż określony przez Zamawiającego jako maksymalny oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
4) W przypadku błędnego podania terminu realizacji zostanie on przeliczony wg zasad określonych w rozdziale XVI SWZ
7. Zamawiający informuje, że sposób finansowania zamówienia dla każdej części nastąpi jednorazowo po wykonaniu i odbiorze końcowym robót budowlanych zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na własny koszt wykonał i umieścił tablice zawierające informację o finansowaniu zamówienia w ramach Budżetu Obywatelskiego Miasta Katowice. Miejsce umieszczenia, wzory oraz liczba tablic zostaną ustalone z Zamawiającym.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na własny koszt uzyskał wszystkie niezbędne do realizacji i użytkowania dokumenty – jeżeli będą konieczne - w szczególności ekspertyzy, opinie, badania, dopuszczenia, certyfikaty itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonywane pod nadzorem osób posiadających odpowiednie wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Minimalne wymagania w tym zakresie dotyczące osoby kierującej robotami budowlanymi zostały postawione jako warunek udziału w postępowaniu.
11. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone na obiekcie czynnym. Wykonawca winien przewidzieć w organizacji prowadzonych robót budowlanych prace zabezpieczające i porządkowe z tego tytułu w szczególności wydzielenie i odpowiednie oznaczenie terenu prowadzenia robót oraz przewidzieć prowadzenie robót w taki sposób aby nie naruszyć płyty boiska.
12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji dla części 1 (Etap II), części 2 (Etap III), części 3 (Etap IV) na okres:
1) minimum 36 miesięcy na wykonane roboty budowlane i elementy małej architektury liczoną od dnia podpisania odbioru końcowego,
2) Zamawiający informuję, iż okres gwarancji stanowią drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
3) Niezależnie od okresu udzielanej przez Wykonawcę gwarancji, Zamawiającemu przysługują wszystkie prawa wynikające z rękojmi za poszczególne zakresy zamówienia w okresach wynikających z przepisów prawa.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrównał rękojmię za wady z okresem udzielanej gwarancji.
5) W przypadku gdy Wykonawca nie poda okresu gwarancji na poszczególne elementy zamówienia Zamawiający przyjmie okres gwarancji na podstawie ogólnego oświadczenia złożonego w formularzu ofertowym.
6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające zakres objęty gwarancją.
7) Zamawiający wymaga dokonania Odbioru pogwarancyjnego w terminie, co najmniej 14 dni przed upływem terminu udzielonych gwarancji.
13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy posiadał ubezpieczenie obejmujące wszystkie ryzyka ubezpieczeniowe mogące wynikać z postanowień umowy, przez cały okres jej wykonywania, na sumę gwarancyjną:
Dla części 1 (Etap II) 70 000,00 zł.
Dla części 2 (Etap III) 100 000,00 zł
Dla części 3 (Etap IV) 80 000,00 zł
W przypadku zaoferowania więcej niż 1 części suma gwarancyjna podlega sumowaniu.
Przed zawarciem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz dokumenty potwierdzające opłacenie składek.
14. Zamawiający nie będzie ponosił w okresie obowiązywania umowy, gwarancji i rękojmi za wady żadnych dodatkowych kosztów związanych z wykonaniem robot budowlanych zgodnie z dokumentacją, zgodności użytych materiałów, poprawności zamontowania elementów małej architektury, opóźnień w realizacji, zaniedbaniami w odbiorach robót zanikających lub ulegających zakryciu, odbiorem robót budowlanych oraz przeglądami, diagnozami, naprawami w okresie gwarancji i itp.
15. Wszystkie opisane w SWZ i załącznikach roboty budowlane, dostawy, a także technologie, procedury, wyposażenie stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, co do parametrów technicznych i użytkowych.
16. W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji postępowania wynika, iż Zamawiający opisał materiały, sprzęt, technologie, procedury, z przywołaniem nazwy własnej, ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów.
17. Zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp wszelkie odniesienia w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 104 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Należy odczytywać to w ten sposób, iż każdorazowo odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
18. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 i 6 Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego obiektu będącego przedmiotem zamówienia.
19. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
20. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w trakcie wykonania robót budowlanych, montażu elementów małej architektury uwzględnił rozmieszczenie urządzeń tak, aby nie tworzyć ograniczeń w dostępności do nich osobom niepełnosprawnym, w myśl art. 100 ustawy Pzp oraz ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.).
21. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania Podwykonawców, podmiotów udostepniających swoje zasoby i pozostałych Wykonawców występujących wspólnie o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45236100-1 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 90464,91 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych ogrodzenia płyty boiska z elementami trybun Etap II, III i IV zamówienia pt.: „Nowoczesne nagłośnienie trybuny głównej oraz wymiana ogrodzenia stadionu LGKS 38 Podlesianka” Ośrodek Sportowy Podlesianka w ramach Budżetu Obywatelskiego na podstawie opracowanej dokumentacji w podziale na trzy części:
Część 1 obejmuje Etap II – sektor gości
Część 2 obejmuje Etap III – sektor w sąsiedztwie budynku
Część 3 obejmuje Etap IV – sektor trybuny centralnej
Wykonawcy mogą składać oferty na dowolna ilość części.
Uwaga: Dokumentacja dotyczy wszystkich etapów, natomiast zakres części 1 (Etap II), części 2 (Etap III), części 3 (Etap IV) został wydzielony w legendzie dokumentacji i przedmiarach robót.
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji zawiera niniejsza specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami:
1) Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy,
2) Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy,
3) Załącznik nr 3 do SWZ – dokumentacja projektowa dla części 1, 2 i 3
4) Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską,
5) Załącznik nr 5 do SWZ – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeśli dotyczy,
6) Załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy,
7) Załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską
8) Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy o grupie kapitałowej,
9) Załącznik nr 9 do SWZ – wykaz osób.
5. Zamawiający wymaga wykonania całego przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dokumentacją postępowania, tj. zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia wraz z załącznikami, modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania. Zamawiający informuje, iż przedstawiona przez Zamawiającego dokumentacja postępowania stanowi całość i należy ją rozpatrywać łącznie.
6. Zamawiający wymaga wykonania wszystkich robót budowlanych w terminie wskazanym przez Wykonawcę.
1) Zamawiający określa maksymalny termin na wykonanie zamówienia dla każdej części: (części 1 (Etap II), części 2 (Etap III), części 3 (Etap IV)) 70 dni kalendarzowych
2) Zamawiający informuje, iż termin realizacji dla każdej części stanowi trzecie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
3) W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż określony przez Zamawiającego jako maksymalny oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
4) W przypadku błędnego podania terminu realizacji zostanie on przeliczony wg zasad określonych w rozdziale XVI SWZ
7. Zamawiający informuje, że sposób finansowania zamówienia dla każdej części nastąpi jednorazowo po wykonaniu i odbiorze końcowym robót budowlanych zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na własny koszt wykonał i umieścił tablice zawierające informację o finansowaniu zamówienia w ramach Budżetu Obywatelskiego Miasta Katowice. Miejsce umieszczenia, wzory oraz liczba tablic zostaną ustalone z Zamawiającym.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na własny koszt uzyskał wszystkie niezbędne do realizacji i użytkowania dokumenty – jeżeli będą konieczne - w szczególności ekspertyzy, opinie, badania, dopuszczenia, certyfikaty itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonywane pod nadzorem osób posiadających odpowiednie wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Minimalne wymagania w tym zakresie dotyczące osoby kierującej robotami budowlanymi zostały postawione jako warunek udziału w postępowaniu.
11. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone na obiekcie czynnym. Wykonawca winien przewidzieć w organizacji prowadzonych robót budowlanych prace zabezpieczające i porządkowe z tego tytułu w szczególności wydzielenie i odpowiednie oznaczenie terenu prowadzenia robót oraz przewidzieć prowadzenie robót w taki sposób aby nie naruszyć płyty boiska.
12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji dla części 1 (Etap II), części 2 (Etap III), części 3 (Etap IV) na okres:
1) minimum 36 miesięcy na wykonane roboty budowlane i elementy małej architektury liczoną od dnia podpisania odbioru końcowego,
2) Zamawiający informuję, iż okres gwarancji stanowią drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
3) Niezależnie od okresu udzielanej przez Wykonawcę gwarancji, Zamawiającemu przysługują wszystkie prawa wynikające z rękojmi za poszczególne zakresy zamówienia w okresach wynikających z przepisów prawa.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrównał rękojmię za wady z okresem udzielanej gwarancji.
5) W przypadku gdy Wykonawca nie poda okresu gwarancji na poszczególne elementy zamówienia Zamawiający przyjmie okres gwarancji na podstawie ogólnego oświadczenia złożonego w formularzu ofertowym.
6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające zakres objęty gwarancją.
7) Zamawiający wymaga dokonania Odbioru pogwarancyjnego w terminie, co najmniej 14 dni przed upływem terminu udzielonych gwarancji.
13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy posiadał ubezpieczenie obejmujące wszystkie ryzyka ubezpieczeniowe mogące wynikać z postanowień umowy, przez cały okres jej wykonywania, na sumę gwarancyjną:
Dla części 1 (Etap II) 70 000,00 zł.
Dla części 2 (Etap III) 100 000,00 zł
Dla części 3 (Etap IV) 80 000,00 zł
W przypadku zaoferowania więcej niż 1 części suma gwarancyjna podlega sumowaniu.
Przed zawarciem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz dokumenty potwierdzające opłacenie składek.
14. Zamawiający nie będzie ponosił w okresie obowiązywania umowy, gwarancji i rękojmi za wady żadnych dodatkowych kosztów związanych z wykonaniem robot budowlanych zgodnie z dokumentacją, zgodności użytych materiałów, poprawności zamontowania elementów małej architektury, opóźnień w realizacji, zaniedbaniami w odbiorach robót zanikających lub ulegających zakryciu, odbiorem robót budowlanych oraz przeglądami, diagnozami, naprawami w okresie gwarancji i itp.
15. Wszystkie opisane w SWZ i załącznikach roboty budowlane, dostawy, a także technologie, procedury, wyposażenie stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, co do parametrów technicznych i użytkowych.
16. W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji postępowania wynika, iż Zamawiający opisał materiały, sprzęt, technologie, procedury, z przywołaniem nazwy własnej, ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów.
17. Zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp wszelkie odniesienia w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 104 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Należy odczytywać to w ten sposób, iż każdorazowo odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
18. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 i 6 Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego obiektu będącego przedmiotem zamówienia.
19. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
20. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w trakcie wykonania robót budowlanych, montażu elementów małej architektury uwzględnił rozmieszczenie urządzeń tak, aby nie tworzyć ograniczeń w dostępności do nich osobom niepełnosprawnym, w myśl art. 100 ustawy Pzp oraz ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.).
21. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania Podwykonawców, podmiotów udostepniających swoje zasoby i pozostałych Wykonawców występujących wspólnie o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45236100-1 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 79561,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOSTI-BUDOWNICTWO MICHAŁ PIETURA NIP: 9680916167

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680916167

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 122

7.3.4) Miejscowość: Opatówek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-860

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOSTI-BUDOWNICTWO MICHAŁ PIETURA NIP: 9680916167

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680916167

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 122

7.3.4) Miejscowość: Opatówek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-860

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że do postępowania dla części III (Etap IV) wpłynęła 1 oferta, której cena przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny do najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.