eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › "Utworzenie parku przy ul. Jagiellońskiej w Radomsku"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utworzenie parku przy ul. Jagiellońskiej w Radomsku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-499d7b40-2ac7-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utworzenie parku przy ul. Jagiellońskiej w Radomsku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-499d7b40-2ac7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039224/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Utworzenie Parku przy ul. Jagiellońskiej w Radomsku CPV: 45112710-5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.3 Ochrona powietrza, Poddziałanie IV.3.2 Ochrona powietrza, Projekt pn.: Modernizacji oświetlenia miejskiego na terenie Miasta Radomska oraz WojewódzkiFundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324901

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1617154,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Utworzenie parku przy ul. Jagiellońskiej w Radomsku”
2 Przedmiot zamówienia: należy wykonać zgodnie z umową oraz zgodnie z: projektem zagospodarowania terenu, projektem architektoniczno – budowlanym, projektem wykonawczym branża budowlana, projektem technicznym branża budowlana , projektem urządzenia zieleni, projektem wykonawczym przyłącza wodociągowego i kanalizacji deszczowej, projektem technicznym przyłącza wodociągowego i kanalizacji deszczowej, projektem budowlanym zamiennym branży elektrycznej, projektem technicznym branża elektryczna, projektem wykonawczym branża elektryczna, opinią geotechniczną, zwanymi dalej ogólnie dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami sztuki budowlanej .
W zakresie realizacji wykonywania – zaprojektowania, dostawy i montażu tablicy informacyjnej należy postępować zgodnie wytycznymi dotyczącymi zasad znakowania zadań dofinansowanych ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
3 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) budowa fontanny kaskadowej o długości 11 metrów,
3) stacja meteorologiczna – 1 sztuka,
4) pergola o długości 10 metrów,
5) ława w skarpie o długości 24 metrów
6) obiekty małej architektury (ławki – 23 szt., kosze – 9 szt., domki dla owadów – 3 szt., karmniki dla ptaków z tabliczkami o sposobie karmienia ptaków – 3 szt., tablice edukacyjne: z nazwami drzew - 4 sztuki, z nazwami ptaków – 1 sztuka, z nazwami motyli – 1 sztuka, światowid – 1 sztuka, poidełka dla ptaków 3 w 1 – 3 szt., budki lęgowe – 4 szt., poidełka dla psów i ludzi 3 w 1 – 3 sztuki, kompas – 1 sztuka, drogowskazy – 3 sztuki, kładka dla psów – 1 sztuka, płotki dla przeskoków dla psów – 3 sztuki, pisuar dla psów wraz z koszem na psie odchody – 2 sztuki, ul dydaktyczny – 1 sztuka, strefa dla ekowykładów dla 30 osób – ławki łukowe o promieniu wewnętrznym 4,5 metra i długości 24 metrów bieżących wraz z tablicą kredową, lampy solarne – 7 sztuk.)
7) ogrodzenie,
8) budowę utwardzonych ciągów komunikacyjnych (nawierzchnie z kostki granitowej udostępnionej przez zamawiającego),
9) budowa oświetlenia terenu,
10) instalacja wodociągowa
11) instalacja kanalizacyjna
12) nawadnianie rabat
13) instalacje CCTV
14) Wykonanie nowych nasadzeń zieleni (drzewa liściaste – 101 sztuk, byliny - 20 sztuk, krzewy – 568 sztuk, rabaty kwiatowe (łąka kwietna) – 575,78 m2),
15) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
16) Wykonanie tablicy informacyjnej wraz z projektem i montażem.

Uwaga:
działki zakreskowane na planie zagospodarowania terenu kolorem niebieskim oznaczają, iż są objęte postępowaniem administracyjnym prowadzonym przez organy administracji publicznej Starostwa Powiatowego w Radomsku i nie wnoszą w powyższe zamówienia żadnego znaczenia

4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) projekt/wzór umowy - stanowiący dodatek nr 9 do SWZ,
2) projekt zagospodarowania terenu - stanowiący dodatek nr 10 do SWZ,
3) projekt architektoniczno – budowlany - stanowiący dodatek nr 11 do SWZ,,
4) projekt wykonawczy branża budowlana -stanowiący dodatek nr 12 do SWZ,
5) projekt techniczny branża budowlana - stanowiący dodatek nr 13 do SWZ,,
6) projekt urządzenia zieleni - stanowiący dodatek nr 14 do SWZ,,
7) projekt wykonawczy przyłącza wodociągowego i kanalizacji deszczowej- stanowiący dodatek nr 15 do SWZ,
8) projekt techniczny przyłącza wodociągowego i kanalizacji deszczowej - stanowiący dodatek nr 16 do SWZ,
9) projekt budowlany zamienny branży elektrycznej – stanowiący dodatek nr 17 do SWZ,
10) projekt techniczny branży elektrycznej - stanowiący dodatek nr 18 do SWZ,,
11) projekt wykonawczy branży elektrycznej - stanowiący dodatek nr 19 do SWZ,,
12) Opinia Geotechniczna - stanowiąca dodatek nr 20 do SWZ,
13) Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego znak: TRM.6733.5.2018.DF z dnia 11 maja 2018 roku – stanowiąca dodatek nr 21 do SWZ,
14) wersja elektroniczna w formacie .dwg zagospodarowania terenu – stanowiąca dodatek nr 22 do SWZ
15) specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót branża budowlana– stanowiąca dodatek nr 23 do SWZ
16) specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót branża elektryczna– stanowiąca dodatek nr 24 do SWZ
17) specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót branża sanitarna– stanowiąca dodatek nr 25 do SWZ
Dodatki od nr 10 do 22 do SWZ w dalszej części ogólnie zwane są dokumentacją projektową
5 Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) przedmiary robót (dodatki nr 26, 27,28 do SWZ) pełnią funkcję informacyjną.
6 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, w tym w umowie, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót
8 Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z opisem szczegółowym przedmiotu zamówienia, projektem wykonawczym oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
9.Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy szczegóły
w SWZ.
10 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych -szczegóły
w SWZ.

11 Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy ze szczególnym uwzględnieniem zapisów zawartych w art. 6 ustawy o zapewnieniu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym m.in.:
- Wykonania ciągów dla pieszych pozbawionych progów

- Wykonania oświetlenia nie powodującego oślepienia uczestników ruchu.
12 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
13 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia wynosi 1 617 154,26 zł netto.
14 Zamawiający przewidział, że istnieje możliwość, że o udzielenie zamówienia będzie ubiegał się podmiot, który był zaangażowany w przygotowanie postępowania o udzielenie tego zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, ustalenia wartości szacunkowej zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający podjął następujące środki mające na celu zapobieżeniu zakłócenia uczciwej konkurencji w przypadku, o którym mowa w art. 85 ust. 1 ustawy:
1) na stronie internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia- wskazany w pkt 3.1 ogłoszenia o zamówieniu)
oraz na Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Radomska: https://bip.radomsko.pl publikuje wszelkie dokumenty jakimi dysponuje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia tj. dokumenty wymienione w pkt 3.4 oraz 3.5 SWZ,
2) wyznaczył dłuższy termin na złożenie ofert,
3) ujawnia wartość szacunkową zamówienia , która wynosi dla niniejszego postępowania 1 617 154,26 zł netto.
15 Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.:
Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.3 Ochrona powietrza, Poddziałanie IV.3.2 Ochrona powietrza, Projekt pn.: Modernizacji oświetlenia miejskiego na terenie Miasta Radomska nr umowy UDA-RPLD.04.03.02-10-0027/19-00 z dnia 26.11.2020 r. oraz współfinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1780425,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2220335,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1780425,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMB Budownictwo Krzysztof Prokop

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:260778850

7.3.3) Ulica: Kozia Wieś 11

7.3.4) Miejscowość: Krasocin

7.3.5) Kod pocztowy: 29-105

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu- BERATEN Paweł Suliga, Komorniki 6, 29-120 Kluczewsko


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1780425,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.