Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00253752/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
- 2023/BZP 00275481/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Prace konserwacyjno - utrzymaniowe na terenie administrowanym przez NW w Kłodzku: część 1, 2, 3, 4, 5, 6,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krystyn.jedrasik@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16640,Prace-konserwacyjno-utrzymaniowe-na-terenie-administrowanym-przez-NW-w-Klodzku-c.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Prace konserwacyjno - utrzymaniowe na terenie administrowanym przez NW w Kłodzku: część 1, 2, 3, 4, 5, 6,2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-688d8ac5-069e-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253752
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.ROZ.2710.58.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1669705,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjno - utrzymaniowe na terenie administrowanym przez NW w Kłodzku:1. Remont koryta potoku Cicha w m. Niwa oraz udrożnienie cieku na terenie wsi Niwa
Część 1 Remont koryta potoku Cicha w m. Niwa oraz udrożnienie cieku na terenie wsi Niwa
• wycinka oraz karczowanie drzew,
• odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej,
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 191234,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjno - utrzymaniowe na terenie administrowanym przez NW w Kłodzku:2. Remont istniejących umocnień na wysokości posesji przy ul. Kolejowej 42, 47 oraz Nr 7 i 8 w m. Domaszków
Część 2 Remont istniejących umocnień na wysokości posesji przy ul. Kolejowej 42, 47 oraz Nr 7 i 8 w m. Domaszków
• wycinka oraz karczowanie drzew,
• odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej,
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 365709,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjno - utrzymaniowe na terenie administrowanym przez NW w Kłodzku:3. Udrożnienie oraz remont umocnień brzegowych koryta rzeki Białej Lądeckiej w miejscowości Ołdrzychowice Kłodzkie
Część 3 Udrożnienie oraz remont umocnień brzegowych koryta rzeki Białej Lądeckiej w miejscowości Ołdrzychowice Kłodzkie
• wycinkę porostów, zakrzewień i drzew samosiejek z usunięciem karczy w korycie rzeki, które utrudniają swobodny przepływ wód,
• usunięcie odłożonego rumowiska w dnie i na skarpach rzeki,
• wykonanie prac remontowych istniejących umocnień brzegowych koryta rzeki,
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 528311,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjno - utrzymaniowe na terenie administrowanym przez NW w Kłodzku:4. Udrożnienie oraz remont koryta potoku Trzemeszna na terenie miasta Kudowa Zdrój
Część 4 Udrożnienie oraz remont koryta potoku Trzemeszna na terenie miasta Kudowa Zdrój
• rozbiórkę i odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej,
• wykonanie drewnianych gurtów dennych w celu stabilizacji dna koryta potoku,
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 325001,07 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjno - utrzymaniowe na terenie administrowanym przez NW w Kłodzku:5. Remont umocnień brzegowych i dennych koryta potoku Sokołowiec w m. Sokołowsko
Część 5 Remont umocnień brzegowych i dennych koryta potoku Sokołowiec w m. Sokołowsko
• usunięcie odłożonego rumowiska w dnie i na skarpach potoku,
• rozbiórkę i odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej,
• odcinkowe umocnienia koryta potoku w postaci okładziny kamiennej,
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 129963,43 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjno - utrzymaniowe na terenie administrowanym przez NW w Kłodzku:6. Remont koryta potoku Morawa na terenie czaszy zbiornika Stronie Śląskie.
Część 6 Remont koryta potoku Morawa na terenie czaszy zbiornika Stronie Śląskie
• usunięcie odłożonego rumowiska w dnie i na skarpach potoku w miejscach jw.,
• wykonanie prac remontowych istniejących umocnień brzegowych koryta potoku
W formie okładziny kamiennej,
• remont brodu prowadzącego przez koryto potoku,
• wykonanie gurtów dennych, stabilizujących dno koryta potoku w obrębie brodu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 129485,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211337,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211337,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211337,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JW HYDROKOMBUD SPÓŁKA JAWNA, JAN JANICZEK, WALDEMAR KOCJAN"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020580536
7.3.3) Ulica: 3 Maja 9/3
7.3.4) Miejscowość: Walim
7.3.5) Kod pocztowy: 58-320
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JW HYDROKOMBUD SPÓŁKA JAWNA, JAN JANICZEK, WALDEMAR KOCJAN"
jakie przetargi wygrała firma
"JW HYDROKOMBUD SPÓŁKA JAWNA, JAN JANICZEK, WALDEMAR KOCJAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211337,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449702,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449702,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449702,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR - KOP Robert Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362263377
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 5a
7.3.4) Miejscowość: Ścinawka Średnia
7.3.5) Kod pocztowy: 57-410
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449702,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 587658,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587658,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 587658,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Budownictwa i Melioracji Wodnych i Melioracji Wodnych „OSTROGA” s.c. Lidia Bachor
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Budownictwa i Melioracji Wodnych i Melioracji Wodnych „OSTROGA” s.c. Bartłomiej Ciechanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930668620
7.3.3) Ulica: Magazynowa 3
7.3.4) Miejscowość: Milicz
7.3.5) Kod pocztowy: 56-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 587658,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437331,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437331,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437331,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo-Usługowy Robert Przybylski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 890476160
7.3.3) Ulica: Wysoka 26A
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.5) Kod pocztowy: 58-260
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT PRZYBYLSKI ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT PRZYBYLSKI ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437331,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162879,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162879,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162879,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JW HYDROKOMBUD SPÓŁKA JAWNA, JAN JANICZEK, WALDEMAR KOCJAN"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020580536
7.3.3) Ulica: 3 Maja 9/3
7.3.4) Miejscowość: Walim
7.3.5) Kod pocztowy: 58-320
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JW HYDROKOMBUD SPÓŁKA JAWNA, JAN JANICZEK, WALDEMAR KOCJAN"
jakie przetargi wygrała firma
"JW HYDROKOMBUD SPÓŁKA JAWNA, JAN JANICZEK, WALDEMAR KOCJAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162879,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158831,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193344,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa przełączników sieciowych Cisco do sieci w Centrum Przetwarzania Danych
- Świadczenie usługi administracji i utrzymania w sprawności systemu CallCenter.
- Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej - teren AOM Nr 2 i Nr 3.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 2 pakietów.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie.
- Wykonanie inwestycji pn. "Część 1 - Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Dzielnicy Wesoła. Realizacja projektów z Budżet Obywatelskiego w ul. Gwiaździstej i ul. Dzieci Warszawy; Część 2 - Budowa drogi dla...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace na korycie rzeki Kanał Ożarowski poprzez jego koszenie i bieżące utrzymanie
- "Zarządzanie zasobami wodnymi", w ramach PROW 2014-2020
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Naprawa zabudowy potoku Żydowski
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wygorzele, Jaroszowice i Cielmice.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Zwierzyniec, Wartogłowiec i Zawiść.
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.