eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janikowo › Zaprojektowanie, dostawa, roboty instalacyjne, uruchomienie i przeprowadzenie procedur włączenia do sieci OSD instalacji PV o mocy 100 kWp na terenie Stacji Uzdatniania Wody gmina Janikowo.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zaprojektowanie, dostawa, roboty instalacyjne, uruchomienie i przeprowadzenie procedur włączenia do sieci OSD instalacji PV o mocy 100 kWp na terenie Stacji Uzdatniania Wody gmina Janikowo.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090594050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kasprowicza 57

1.5.2.) Miejscowość: Janikowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52-3514439

1.5.8.) Numer faksu: 52-351-33-04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim-janikowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-janikowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie, dostawa, roboty instalacyjne, uruchomienie i przeprowadzenie procedur włączenia do sieci OSD instalacji PV o mocy 100 kWp na terenie Stacji Uzdatniania Wody gmina Janikowo.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebd2f180-43cd-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376619/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 420000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem prac jest zaprojektowanie, dostawa, roboty instalacyjne, uruchomienie i przeprowadzenie procedur
włączenia do sieci OSD instalacji PV o mocy 100 kWp na terenie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wierzejewice
gmina Janikowo

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 256 ustawy z 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm. – dale ustawa Pzp), Zamawiający – zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż przywołany przepis uprawnia Zamawiającego do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia przed upływem terminu do składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

UZASADNIENIE
W dniu 04 października 2022r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia na: zaprojektowanie, dostawa, roboty instalacyjne, uruchomienie i przeprowadzenie procedur włączenia do sieci OSD instalacji PV o mocy 100 kWp na terenie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wierzejewice gmina Janikowo.
Zamówienie zostało przygotowane w formule zaprojektuj i wybuduj. W toku prowadzonego postępowania, Zamawiający powziął wiadomość, iż na terenie obrębu ewidencyjnego, na którym planowana była inwestycja, Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego obowiązujący na terenie Gminy Janikowo nie zezwala na budowę instalacji fotowoltaicznej. Na wskazanym terenie możliwy jest wyłącznie montaż mikroinstalacji. Z uwagi na fakt, iż postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą dalsze jego prowadzenie oraz zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zobowiązany jest unieważnić przedmiotowe postępowanie. Podkreślić należy, że na gruncie dotychczasowych zapisów znajdujących się w PFU, potencjalny Wykonawca nie jest wstanie uzyskać pozwolenia na budowę, które umożliwi mu realizację przedmiotowej inwestycji.
Na gruncie analizowanej sprawy, Zamawiający zobowiązany będzie przygotować opis przedmiotu zamówienia odpowiadający zapisom Miejscowego Planu zagospodarowanie Przestrzennego i rozpisać nowe, zmodyfikowane postępowanie przetargowe.
Powyższy fakt potwierdza utarta linia orzecznicza w tym min wyrok KIO 909/22 - wyrok KIO z dnia 27-04-2022 zgodnie z którym dokonanie opisu zamówienia w sposób sprzeczny z art. 99 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych w związku z art. 16 pkt 1 tej ustawy stanowi niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdza również przesłankę unieważnienia postępowania na gruncie art. 255 ust 6 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.