eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont nawierzchni placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 303 przy ul. Koncertowej 8



Ogłoszenie z dnia 2022-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 303 przy ul. Koncertowej 8

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 303 im. Fryderyka Chopina

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 303

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000835236

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Koncertowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 643 71 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp303@edu.um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp303.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 303 przy ul. Koncertowej 8

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a525fbfc-28f2-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049152/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont nawierzchni placu zabaw w Szkole Podstawowej Nr 303 przy ul. Koncertowej 8 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326291/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP303 – ZP.26.04.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 138327,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Teren objęty zamówieniem stanowi teren Szkoły Podstawowej nr 303 przy ul. Koncertowej 8 w Warszawie. Remontowany plac zabaw znajduje się na zabudowanej działce 6/1 o powierzchni 15224 m². Dojazd do ul. Koncertowej prowadzi wprost z Alei Komisji Edukacji Narodowej. Na terenie znajduje się budynek szkoły wraz z salą gimnastyczną, utwardzone chodniki, murki betonowe, boiska oraz wyposażenie placu zabaw. Na obszarze działki znajdują się podziemne sieci wodociągowe i kanalizacyjne. Planowany remont nie koliduje z istniejącym uzbrojeniem terenu.
Istniejące przeznaczenie terenu placu zabaw nie ulegnie zmianie. Zamówienie obejmuje jedynie remont jego nawierzchni. Powierzchnia nawierzchni poliuretanowej ok. 300 m2.
Na placu zabaw znajduje się obecnie 7 urządzeń zabawowych.
Należy opracować i przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji koncepcję graficzną i kolorystyczną (zastosowanie min. 2 kolorów charakteryzujących się maksymalną odpornością na blaknięcie i odbarwienia).
Zakres robót:
a) Roboty przygotowawcze
b) Demontaż istniejącej nawierzchni
c) Rozbiórka obrzeży betonowych
d) Rozbiórka istniejącej podbudowy
e) Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki
f) Wykonanie nowych obrzeży betonowych z nakładką EPDM
g) Wykonanie nowej podbudowy
h) Wykonanie nowej nawierzchni bezpiecznej wylewanej EPDM
i) Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169481,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169481,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Safeplay Paweł Niewczas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641955500

7.3.3) Ulica: Pliszki 15

7.3.4) Miejscowość: Szczęsne

7.3.5) Kod pocztowy: 05-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169481,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.