Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I, ul. Grabowska 1-3 w Ostrowie Wielkopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00a3b4cc-35e7-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I, ul. Grabowska 1-3 w Ostrowie Wielkopolskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00a3b4cc-35e7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049030/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zbiorowy dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346650
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki z uwagi na spełnienie wszystkich warunków ustawowych:
1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym.
2. Przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia podstawowego.
3. Od udzielenia zamówienia podstawowego nie minęły 3 lata. Zamawiający udzielił zamówienia podstawowego zgodnie z umową nr WRM.RZP.272.103.2022 w dniu 27 września 2022 r.
4. Zamówienie będzie powierzone do wykonania Wykonawcy zamówienia podstawowego tj. Miejski Zakład Komunikacji S.A., ul. Lotnicza 30, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
5. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosiła 101 461,71 zł netto. W ogłoszeniu o zamówienie nr 2022/BZP 00314821/01 z dnia 22.08.2022 r. przewidziano zamówienia polegającego na powtórzeniu, łącznie do wysokości 150% wartości zamówienia tj. 152 192,57 zł netto.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.35.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89555,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I, ul. Grabowska 1-3 w Ostrowie Wielkopolskim oraz powrót uczniów po zajęciach do miejsc zamieszkania (opiekę sprawują wyznaczeni pracownicy szkoły) w okresie od 04 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r. Dowóz będzie realizowany zgodnie z planem zajęć uczniów, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych, ferii oraz dni absencji szkolnej uczniów podyktowanej chorobą uczniów lub innymi nieprzewidzianymi okolicznościami uniemożliwiającymi uczęszczanie uczniów do szkoły/placówki. Liczba dni nauki szkolnej ww. okresie wynosi 186. Uczniowie niepełnosprawni mieszkają na terenie Ostrowa Wielkopolskiego.
Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Zakład Komunikacji S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221011703
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI S.A.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Remont dachu wraz z instalacją odgromową - BT/Pleszew
- Dostawa materiałów zużywalnych do TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO i REZONANSU MAGNETYCZNEGO
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
- Dostawa leku: IMMUNOGLOBULINY LUDZKIEJ w ramach programu lekowego.
- Rozbudowa i przebudowa drogi nr 5161P na odcinku Daniszyn - Cegły - Janków Zaleśny wraz z przebudową drogi nr 5288P na odcinku Moszczanka - Bieganin o dł. ok. 2,4 km
- Przebudowa drogi nr 5297P Górzno - Gutów - Gałązki Małe - Gałązki Wielkie - Kotowiecko na odc. dł. ok. 7,2 km
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- Transport dzieci i młodzieży na obóz rowerowy do Rajgrodu
- "Usługa przewozowa- dowóz i odwóz uczniów: szkół podstawowych i przedszkoli w Gminie Poniec w roku szkolnym 2024/2025"
- Dowóz i odwóz 3 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 1 Specjalnych w Mikołowie, ul. Gliwicka 366 wraz z opieką nad nimi i z powrotem
- "Usługa Transportu medycznego dla WSOZ w Bydgoszczy"
- Dowóz uczniów do szkół podstawowych w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.