eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Nadzór nad budową 4 zielonych wiat przystankowych realizowaną w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój publicznego transportu niskoemisyjnego-budowa i modernizacja infrastruktury przystankowej".



Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór nad budową 4 zielonych wiat przystankowych realizowaną w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój publicznego transportu niskoemisyjnego–budowa i modernizacja infrastruktury przystankowej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4264126a-31ff-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór nad budową 4 zielonych wiat przystankowych realizowaną w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój publicznego transportu niskoemisyjnego–budowa i modernizacja infrastruktury przystankowej”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4264126a-31ff-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049030/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Nadzór inwestorski nad : Zaprojektowaniem, wykonaniem, dostawą i montażem 4 zielonych wiat przystankowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa oraz modernizacja infrastruktury transportowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340280

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3660,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową 4 zielonych wiat przystankowych realizowaną w ramach zadania inwestycyjnego pn. : „Rozwój publicznego transportu niskoemisyjnego – budowa i modernizacja infrastruktury przystankowej”.
2. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 10,
2) Projekt techniczny – załącznik nr 11,
3) Projekt techniczny – część rysunkowa – załącznik nr 12,
4) Projekt konstrukcyjny wiaty przystankowej – załącznik nr 13,
5) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – załącznik nr 14,
6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 15,
7) Projekty czasowej organizacji ruchu – załącznik nr 16,
8) Przedmiar robót – załącznik nr 17.
3. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
3.1. Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
3.2. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części ze względu na potrzebę kompleksowej realizacji całości zadania, a przedmiot zamówienia może być wykonany
w całości przez MŚP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Inwestycji Budownictwa Ogólnego Zbigniew Tomicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221050436

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 3 miesiące, przy czym:
1) za rozpoczęcie usługi uważa się dzień podpisania protokołu przekazania terenu budowy,
2) teren budowy zostanie przekazany w dniu podpisania umowy,
3) za zakończenie usługi uważa się dzień podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót (termin wykonania robót budowlanych: 70 dni),
4) w przypadku przedłużającej się procedury odbiorowej termin zakończenia usługi ulega przedłużeniu do czasu podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.