eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Remont rampy wraz z wykonaniem kieszeni na scenografię na zapleczu dużej sceny



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont rampy wraz z wykonaniem kieszeni na scenografię na zapleczu dużej sceny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 9

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@teatr.gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://teatr.gniezno.pl/o-teatrze/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont rampy wraz z wykonaniem kieszeni na scenografię na zapleczu dużej sceny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-950b5b51-295d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00279096/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont rampy wraz z wykonaniem kieszeni na scenografię na zapleczu dużej sceny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330954/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2022/ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont rampy wraz z wykonaniem kieszeni na scenografię na zapleczu dużej sceny, polegający na dobudowie do budynku teatru, kieszeni na scenografię – zaplecze magazynowe wraz z zadaszeniem rampy przeładunkowej. Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) prace związane z zagospodarowaniem placu budowy,
b) prace rozbiórkowe niezbędnie do wykonania przed przystąpieniem do dobudowy:
- demontaż schodów stalowych przy rampie;
- rozbiórka schodów żelbetowych znajdujących się między rampą a murem;
- demontaż instalacji odgromowej i systemu odwodnienia znajdujących się na ścianie zewnętrznej teatru, do której dostawiona będzie dobudowa;
- zdemontowanie kostki brukowej w miejscu planowanej dobudowy;
- demontaż oraz przełożenie rur kanalizacji deszczowej znajdujących się w gruncie.
c) prace ziemne,
d) roboty budowlano – montażowe,
e) parametry przestrzenno – kubaturowe części rozbudowywanej:
- Grupa wysokościowa - budynek niski N
- Ilość kondygnacji – 1
- Wysokość max. – 7,3 m
- Szerokość całkowita – 3,25 m
- Długość całkowita – 11,45 m
- Powierzchnia użytkowa pomieszczenia magazynowego – 14,02 m2
- Powierzchnia użytkowa rampy przeładunkowej – 10,01 m2
- Kubatura zamkniętego pomieszczenia magazynowego – 122,83 m3
- Kubatura otwartej przestrzeni rampy przeładunkowej – 94,45 m3.
2. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie prac określonych w ust. 1 zawiera:
- dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 3 do SWZ,
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do SWZ,
- szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia, sposobu i terminu płatności określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia finansowany jest z dotacji celowej udzielonej przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu.
5. Wymagania związane z realizacją zamówienia:

1) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia końcowego odbioru robót budowlanych.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ.
Wykonawca będzie odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy przez okres równy okresowi gwarancji, określonemu na podstawie oferty Wykonawcy (w graniach opisanych powyżej), nie krótszy jednak niż okres rękojmi wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego.
Zasady korzystania z gwarancji i rękojmi określone zostały w § 11 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik 5 do SWZ.

2) Ubezpieczenie
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na warunkach wskazanych w § 3 projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ) na kwotę nie niższą niż kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego, dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym wymagania wynikające postanowień art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zamówienia będzie wymagało użycia pojazdów samochodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308511,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308511,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308511,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Jan Derkacz- Duchewicz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 784-249-35-15

7.3.3) Ulica: ul. Pocztowa 9

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakład ogólnobudowlany Józef Kryskowiak - roboty budowlane
EL-PROGRESS MODERNO Sp. z o.o. - Instalacje elektryczne
Stolarka Gniezno- Stolarka


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308511,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.