eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Przeprowadzenie kompleksowej usługi warsztatów - 2 zadania. Projekt "Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kompleksowej usługi warsztatów - 2 zadania. Projekt „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4941274, 32 4941267

1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie kompleksowej usługi warsztatów - 2 zadania. Projekt „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3b0a69f-0c13-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053367/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.38 Przeprowadzenie kompleksowej usługi warsztatów p.n. ,,Skuteczne rozwiązywanie konfliktów”

1.3.43 Przeprowadzenie kompleksowej usługi warsztatów p.n. ,,Program doskonalenia kompetencji zarządzania projektami”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu: pt. „PLAN ROZWOJU LOKALNEGO ZAWIERCIA NA LATA 2021-2030” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-21 w ramach programu Rozwój Lokalny”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263836

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.48.2023.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 551976,67 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 104426,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. ZADANIE NR 1


1. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie 2 dwudniowych warsztatów stacjonarnych oraz zapewnienie poczęstunku w ramach przerw kawowych dla warsztatów pn.: „Skuteczne rozwiązywanie konfliktów” dla pracowników UM, jednostek organizacyjnych i spółek miejskich.

2. Liczba godzin oraz uczestników szkoleń:
Warsztaty zostaną przeprowadzone dla 36 osób w łącznym wymiarze 48 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) z podziałem na 3 grupy (po 12 osób w grupie tj.: 3 grupy x 12 osób = 36 osób). Na 1 grupę przypada 16 godzin dydaktycznych.

3. Dla każdej z 3 grup szkoleniowych warsztaty będą trwały łącznie 2 dni.
Przez określenie dwudniowe należy rozumieć dwa następujące po sobie dni robocze.
Łącznie usługa szkoleniowa będzie obejmowała 6 dni szkoleniowych.
1 dzień szkolenia obejmuje 8 godzin dydaktycznych.
Łącznie dwa dni szkolenia dla jednej grupy obejmuje 16 godzin dydaktycznych tj.:
16 godzin dydaktycznych x 3 grupy = 48 godzin dydaktycznych.

4. Warsztaty odbywać się będą wyłącznie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w przedziale czasowym od godz. 8:00 do godz. 15:00. Zamawiający poda Wykonawcy imienny wykaz uczestników najpóźniej 1 dzień przed planowanym terminem warsztatów.

5. Miejsce realizacji warsztatów:
Zamawiający nieodpłatnie udostępni salę do przeprowadzenia warsztatów na terenie miasta Zawiercie, które nie wprowadzają barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.

6. Opis warsztatów:
Uczestnicy warsztatów zwiększą swoje kompetencje w zakresie zarządzania konfliktem, poprzez usprawnienie właściwej komunikacji w środowisku pracy, przyjęcie postaw integracyjnych, wypracowanie strategicznych rozwiązań kierowniczych, stosowanie technik mediacji i negocjacji.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A do SWZ.

8. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zostały określone również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ.

9. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia

Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.


10. Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu: pt. „PLAN ROZWOJU LOKALNEGO ZAWIERCIA NA LATA 2021-2030” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-21 w ramach programu Rozwój Lokalny”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 33360,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

B. ZADANIE NR 2

1. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie 5 dwudniowych warsztatów stacjonarnych oraz zapewnienie poczęstunku w ramach przerw kawowych dla warsztatów pn.: „Program doskonalenia kompetencji zarządzania projektami” dla pracowników UM, jednostek organizacyjnych i spółek miejskich.

2. Liczba godzin oraz uczestników szkoleń:

Warsztaty zostaną przeprowadzone dla 80 osób w łącznym wymiarze 70 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) z podziałem na 5 grup (po 16 osób w grupie tj.: 5 grup x 16 osób = 80 osób). Na 1 grupę przypada 14 godzin dydaktycznych.

3. Dla każdej z 5 grup warsztaty będą trwały łącznie 2 dni.
Przez określenie dwudniowe należy rozumieć dwa następujące po sobie dni robocze.
Łącznie usługa będzie obejmowała 10 dni warsztatowych.
1 dzień warsztatów obejmuje 7 godzin dydaktycznych.
Łącznie dwa dni warsztatów dla jednej grupy obejmuje 14 godzin dydaktycznych tj.:
14 godzin dydaktycznych x 5 grup = godzin dydaktycznych.

4. Warsztaty odbywać się będą wyłącznie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w przedziale czasowym od godz. 8:00 do godz. 15:00. Zamawiający poda Wykonawcy imienny wykaz uczestników najpóźniej 1 dzień przed planowanym terminem warsztatów.

5. Miejsce realizacji warsztatów: Zamawiający nieodpłatnie udostępni salę do przeprowadzenia warsztatów na terenie miasta Zawiercie, które nie wprowadzają barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.

6. Opis warsztatów:
Warsztaty pozwolą uczestnikom wspólnie zaplanować ciekawy projekt. W ramach warsztatów zostanie zaprezentowany odpowiedni komponent teoretyczny, umożliwiający przeprowadzenie wymaganych działań zmierzających do ustalenia uzasadnienia projektu, jego zakresu, harmonogramu i ryzyka.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane
z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A do SWZ.

8. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zostały określone również
w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ.

9. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia

Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.


10. Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu: pt. „PLAN ROZWOJU LOKALNEGO ZAWIERCIA NA LATA 2021-2030” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-21 w ramach programu Rozwój Lokalny”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 71066,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17487,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wektor Wiedzy Sp. zo.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133806137

7.3.3) Ulica: Lawendowa 1

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-605

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17487,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 812000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brainstorm Gropu Sp. zo.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342834148

7.3.3) Ulica: Perla 10

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pełna nazwa zamówienia brzmi:

ZADANIE NR 1
Przeprowadzenie kompleksowej usługi warsztatów pn.: „Skuteczne rozwiązywanie konfliktów” realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.

ZADANIE NR 2
Przeprowadzenie kompleksowej usługi warsztatów pn.: „Program doskonalenia kompetencji zarządzania projektami ” realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.