eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wymiana stolarki w lokalach mieszkalnych będących w zasobach zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki w lokalach mieszkalnych będących w zasobach zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki w lokalach mieszkalnych będących w zasobach zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bea5ade-2439-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015095/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach gminnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322057/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TR.263.42.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77042,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki w lokalach mieszkalnych będących w zasobach zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Stolarka okienna/drzwi balkonowe PCV:
- Barszczańska 1 klatka IV pomiędzy parterem I p, I p/ II p,
- Barszczańska 1 VII klatka pomiędzy II-III p.,
- Barszczańska 10 m 32,
- Barszczańska 2 m 31,
- Barszczańska 2 klatka schodowa ( tam gdzie jest lokal nr 31),
- Barszczańska 3 m 24,
- Barszczańska 3 m 28,
- Barszczańska 3 m 46,
- Barszczańska 4 m 38,
- Barszczańska 6 m 18,
- Klepacka 2a m 1,
- Klepacka 2D m 40,
- Klepacka 4 m 80,
- Klepacka 4 m 81,
- Klepacka 6 II klatka pomiędzy I/II piętrem,
- Kraszewskiego 23A m 32,
- Św. Proroka Eliasza 3 m 38,
- Św. Proroka Eliasza 3 – klatka schodowa obok lokali 12 i 13,
- Żabia 12 m 32.
Inne prace:
- Nowy Świat 14 m 1A – montaż nawiewnika w istniejącym oknie. Nawiewnik ciśnieniowy samoregulujący o wyd. do 30m3/h,
- Borsucza 10 m 20 – regulacja drzwi balkonowych.
Wykaz stolarki wraz z wymiarami i sposobem otwierania przedstawiony został w formularzu cenowym.
W skład usługi wchodzą n/w czynności:
- ustalenie z najemcami terminu pomiaru i wymiany stolarki,
- dokonanie pomiarów rzeczywistych wymiarów okien i drzwi balkonowych zgodnie z Prawem Budowlanym i Warunkami technicznymi dla w/w budynków, uzgodnienie z Zamawiającym lub najemcą kierunku otwierania,
- przed zamontowaniem Wykonawca ma obowiązek przedstawienia, profili, szklenia do akceptacji przez Zamawiającego
- ostrożny demontaż stolarki,
- montaż okien/drzwi balkonowych PCV obejmujący zamocowanie w otworach stolarki na kotwy lub dyble i uszczelnienie pianką,
- odtworzenie pierwotnego stanu ścian i ościeży zewnętrznych i wewnętrznych: naprawa ścian
i posadzek po demontażu i montażu stolarki, uzupełnienie tynków, szpachlowanie i pomalowanie na kolor biały naprawionych powierzchni, montaż i uszczelnienie parapetu zewnętrznego, naprawa posadzki,
- wywóz i utylizacja zdemontowanej stolarki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) na który składa się: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót oraz STWiOR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115056,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141517,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115056,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MAGNAT spółka cywilna Paweł Cylwik, Adam Dziejma ­ wspólnik spółki cywilnej

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAGNAT spółka cywilna Paweł Cylwik, Adam Dziejma ­ wspólnik spółki cywilnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662138340

7.3.3) Ulica: ul. Szosa Baranowicka 58/4, 15-521 Zaścianki

7.3.4) Miejscowość: Zaścianki

7.3.5) Kod pocztowy: 15-521

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115056,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy w terminie: od dnia podpisania w terminie 80 dni.
Czas remontu jednego obiektu określony zostanie w protokole typowania robót i liczony będzie od daty przekazania go Wykonawcy.
Data zakończenia robót przez Wykonawcę jest tożsama z data podpisania protokołu końcowego.
Zgłoszenie zakończenia robót powinno wyprzedzać co najmniej o 3 dni termin wykonania przedmiotu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.