eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bliżyn › Dostawa ciągnika rolniczego do zimowego utrzymania dróg i koszenia traw

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego do zimowego utrzymania dróg i koszenia traw

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BLIŻYN

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Bliżyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 79A

1.5.2.) Miejscowość: Bliżyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-120

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@blizyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugblizyn.bip.doc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b74782d-4243-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągnika rolniczego do zimowego utrzymania dróg i koszenia traw

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b74782d-4243-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385287

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044293/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg i koszenia traw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365168

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OS.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 145000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do siedziby Zamawiającego ul. Kościuszki 79A, 26 – 120 Bliżyn w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-15.00:
1) Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. Za szkody powstałe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
2) Przedmiot zamówienia, powinien być w stanie nadającym się do użytku, bez poniesienia dodatkowych kosztów napraw.
3) Wszystkie dotyczące przedmiotu zamówienia wymagania wskazane w SWZ i załącznikach należy traktować jako minimalne.
4) Serwis ciągnika musi znajdować się na terenie Polski.
5) Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego ciągnika rolniczego służącego do odśnieżania dróg oraz do wykonywania innych zadań komunalnych.
6) Ciągnik musi być sprzedany na fakturę VAT.
7) Ciągnik musi spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy.
8) Ciągnik musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnieni formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
9) Ciągnik może być sprowadzony zza granicy, ale musi być po wszystkich opłatach celno-skarbowych, przygotowany do rejestracji.
10) Minimalne parametry techniczne ciągnika :
- Moc minimalna: 100 KM,
- Ilość cylindrów – 4, pojemność skokowa min 4000 cm3 ,
- Skrzynia przekładniowa typu PowerQuad 4 biegi, 4 półbiegi,
- Liczba biegów do przodu min. 16, do tyłu min. 16,
- Zmiana kierunku jazdy z rewersem załączanym elektrohydraulicznie ,
- Napęd 4x4,
- Komplet zaczepów transportu przyczepy oraz podłączenia kosiarki bijakowej,
- TUZ przedni,
- Rewers: Elektrohydrauliczny bez sprzęgła przy kierownicy,
- Kabina z klimatyzacją, ogrzewaniem,
- Rok produkcji 2010 lub nowszy,
- Ilość przepracowanych motogodzin maks. 8000,

4.5.3.) Główny kod CPV: 16720000-8 - Ciągniki używane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU EWKA TRANS Ewa Talarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251960500

7.3.4) Miejscowość: Ksawerynów 5

7.3.5) Kod pocztowy: 21-426

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.