eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Przeprowadzenie kompleksowej usługi warsztatów pn.: "Znaczenie komunikacji i jej wpływ na osiąganie zespołowych i indywidualnych celów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kompleksowej usługi warsztatów pn.: „Znaczenie komunikacji i jej wpływ na osiąganie zespołowych i indywidualnych celów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie kompleksowej usługi warsztatów pn.: „Znaczenie komunikacji i jej wpływ na osiąganie zespołowych i indywidualnych celów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f57df027-0c12-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053367/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.39 Przeprowadzenie kompleksowej usługi warsztatów p.n. ,,Znaczenie komunikacji i jej wpływ na osiąganie zespołowych i indywidualnych celów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263733

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.45.2023.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38880,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

Przeprowadzenie kompleksowej usługi warsztatów pn.: „Znaczenie komunikacji i jej wpływ na osiąganie zespołowych i indywidualnych celów” realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.


I. Opis przedmiotu zamówienia:


1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 4 dwudniowych warsztatów stacjonarnych oraz zapewnienie poczęstunku w ramach przerw kawowych dla warsztatów pn.: „Znaczenie komunikacji i jej wpływ na osiąganie zespołowych i indywidualnych celów” dla pracowników UM, jednostek organizacyjnych i spółek miejskich..

2. Liczba godzin oraz uczestników: Warsztaty zostaną przeprowadzone dla 48 osób w łącznym wymiarze 64 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) z podziałem na 4 grupy (po 12 osób w grupie tj.: 4 grupy x 12 osób = 48 osób). Na 1 grupę przypada 16 godzin dydaktycznych.
3. Dla każdej z 4 grup szkoleniowych warsztaty będą trwały łącznie 2 dni.
Przez określenie dwudniowe należy rozumieć dwa następujące po sobie dni robocze.
Łącznie usługa będzie obejmowała 8 dni warsztatów.
1 dzień warsztatów obejmuje 8 godzin dydaktycznych.
Łącznie dwa dni warsztatów dla jednej grupy obejmuje 16 godzin dydaktycznych tj.:
16 godzin dydaktycznych x 4 grupy = 64 godziny dydaktyczne.

4. Warsztaty odbywać się będą wyłącznie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w przedziale czasowym od godz. 8:00 do godz. 15:00.

5. Zamawiający poda Wykonawcy imienny wykaz uczestników najpóźniej 1 dzień przed planowanym terminem warsztatów.

6. Miejsce realizacji warsztatów: Zamawiający nieodpłatnie udostępni salę do przeprowadzenia warsztatów na terenie miasta Zawiercie, która nie wprowadza barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.

7. Opis warsztatów: Praktyczne warsztaty, których celem będzie wyposażenie uczestników w techniki i strategie ułatwiające oraz rozwijające efektywne porozumiewanie się w zespole, w relacjach i kontaktach międzyludzkich.

8. Program warsztatów powinien zawierać następujące treści:
 znaczenie komunikacji i jej wpływ na osiąganie zespołowych i indywidualnych celów (komunikacja interpersonalna a budowa i osiąganie celów zespołowych, skuteczna komunikacja pomimo różnic indywidualnych, kształtowanie pozytywnych interakcji grupowych i zwiększanie zaufania;
 typy osobowości a indywidualny styl komunikacji (typy osobowości a style komunikacji, bariery i przeszkody w procesie komunikacji, budowanie relacji sprzyjających efektywnej komunikacji w zespole, metaprogramy i ich wpływ na indywidualne formy przekazu, sztuka słuchania i analizowania wypowiedzi, stereotypy i przekonania a skuteczność przekazu, praktyczne techniki poprawy skuteczności komunikacji);
 mowa ciała w komunikacji (mowa ciała – znaczenie sygnałów werbalnych i niewerbalnych, odczytywanie mowy ciała- trening, pierwsze wrażenie- pierwszy komunikat, znaczenie kontaktu wzrokowego w budowaniu zaufania i realizacji wspólnych planów, spójność postawy, gestów oraz komunikatów;
 asertywna postawa w procesie komunikacji (mosty i mury w komunikacji, trudna sztuka odmawiania, metody wyrażania i przyjmowania konstruktywnej krytyki, komunikacja nastawiona na JA, radzenie sobie z presją, formami nacisku czy manipulacją w zespole);
 umiejętność wykorzystania informacji zwrotnej w budowaniu i realizacji zespołowych celów (postawa otwarta na informację zwrotną, efektywna komunikacja ze współpracownikami – zasady wywierania pozytywnego wpływu na partnerów zawodowych i osobistych, relacje zespołowe w sytuacjach trudnych i konfliktowych, techniki radzenia sobie ze stresem podczas procesu komunikacji).

9. Cel warsztatów:
Uczestnicy warsztatów będą:
 świadomi znaczenia komunikacji w relacjach interpersonalnych;
 znali techniki autoprezentacji i wywierania pierwszego wrażenia;
 potrafili weryfikować mocne i słabe strony własnych umiejętności komunikacji;
 umieli eliminować najczęściej popełniane błędy w komunikacji obniżające efektywność zespołu;
 umiejętnie stosować efektywne wzorce komunikacji w relacjach międzyludzkich;
 potrafili asertywnie wywierać wpływ na rozmówcę.

10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A do SWZ.

11. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zostały określone również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ.

12. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia

Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 26

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14736 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38784,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14736,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Profilaktyki i Reedukacji "Atelier: Artur Cienkosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811895732

7.3.3) Ulica: Krasickiego 27/1

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-513

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14736,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na ograniczona liczbę znaków w ogłoszeniu nazwa zamówienia została skrócona. Pełna nazwa zamówienia brzmi: Przeprowadzenie kompleksowej usługi warsztatów pn.: „Znaczenie komunikacji i jej wpływ na osiąganie zespołowych i indywidualnych celów” realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.

W postępowaniu wpłynęło 26 ofert, w tym:
13 ofert od mikroprzedsiębiorstw
3 oferty od małych przedsiębiorstw
8 ofert od wykonawców prowadzących jednoosobowa działalność
1 oferta złożona przez Fundację
1 oferta złożona przez Stowarzyszenie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.