eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › Modernizacja drogi przy ul. Paderewskiego w Głuchołazach



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi przy ul. Paderewskiego w Głuchołazach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchołazy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@glucholazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.glucholazy.pl/3591/1034/sierpien.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi przy ul. Paderewskiego w Głuchołazach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afe97b91-23aa-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019575/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Modernizacja drogi wraz z chodnikiem przy ul. Paderewskiego w Głuchołazach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318656/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.38.2022.JSz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Modernizacji nawierzchni bitumicznej drogi wewnętrznej ul. Paderewskiego , zlokalizowanej na części działki nr 1653/9 w Głuchołazach oraz modernizacji chodnika przy ul. Paderewskiego w Głuchołazach (część działki 1653/9) w ramach zadania budżetowego „Budowa chodników na terenie gminy” poprzez wykonanie następujących robót :

Modernizacja nawierzchni bitumicznej jezdni – 1435,205 m2
1) Roboty rozbiórkowe.
2) Roboty związane z ułożeniem nowych betonowych krawężników drogowych.
3) Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego.
4) Frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej.
5) Regulację pionową wszystkich istniejących skrzynek ulicznych zasuw instalacji wodociągowej i gazowej.
6) Regulację pionową wszystkich istniejących:
a) pokryw studzienek kanalizacyjnych,
b) krat ściekowych wpustów deszczowych,
c) skrzynek zaworów gazowych wodociągowych.
7) Przebudowę istniejącej kraty ściekowej.
8) Przygotowanie powierzchni do ułożenia rozłożenia warstwy wyrównawczej
9) Uzupełnienie warstwy wiążącej jezdni gr. 4 cm w ilości 50 % całej powierzchni.
10) Ułożenie siatki drogowej wzmacniającej do nawierzchni bitumicznej 100/100kN (podkład na warstwie rozdzielającej.
11) Przygotowanie powierzchni do ułożenia warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego.
12) Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego.
13) Humusowanie pobocza i obsianie trawą.


Modernizacja nawierzchni chodnika – 463,70 m2

1) Roboty rozbiórkowe.
2) Ułożeniem nowych betonowych krawężników drogowych i obrzeży trawnikowych.
3) Rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7.
4) Usunięcie warstwy gruntu.
5) Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego i podsypki piaskowej pod ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej.
6) Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm.
7) Demontaż i montaż znaków drogowych – 4 szt.
8) Regulacja pionowa wszystkich istniejących:
a) skrzynek ulicznych zasuw instalacji wodociągowej i gazowej
b) pokryw studzienek telefonicznych
9) Humusowanie pobocza i obsianie trawą.


Szczegółowy zakres zadania zawiera załącznik nr 1 do SWZ- Dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480266,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 683098,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480266,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Chmielak Grzegorz Chmielak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160090157

7.3.3) Ulica: Tulipanowa4

7.3.4) Miejscowość: Łąka Prudnicka

7.3.5) Kod pocztowy: 48-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480266,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.