Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00300793/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
- 2023/BZP 00319673/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Orla
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ORLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Orla
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-106
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 857305780
1.5.8.) Numer faksu: 857305781
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugorla@orla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.orla.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6846565b-1f0d-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Orla2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6846565b-1f0d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012241/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Orla
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (dotyczy części I i III zamówienia)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300793
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3588257,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Orzeszkowej w Orli oraz w miejscowości Mikłasze (etap II)” na działkach oznaczonych: nr geod. 482 obręb Orla, nr geod. 582, 583/1, 403/1, 371/1 obręb Mikłasze gm. Orla.2. Na realizację przedmiotu zamówienia Gmina Orla otrzymała pomoc finansową na operacje typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zamierzenie inwestycyjne obejmuje w szczególności:
a) sporządzenie projektów budowlanych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót,
b) wykonanie badań gruntowych,
c) obsługę geodezyjną,
d) wykonanie projektów technicznych zgodnie z obowiązującym prawem,
e) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektów,
f) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji i użytkowania,
g) nadzór autorski projektanta,
h) zapewnienie gwarancji należytego wykonania robót.
Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) kanał grawitacyjny z rur PVC Ø 200 mm dł. ok. 2410 m,
b) kanał grawitacyjny z rur PVC Ø 160 mm (przyłącza w pasie drogowym) szt. 4 dł. ok. 24 m - w Mikłaszach na działki nr 381/1, 410, 549, 368/3,
c) kanał tłoczny z rur PE Ø 90 mm dł. ok. 680 m,
d) przepompownia ścieków P1 o średnicy min. 1,2 m – 1 kpl.
Zamawiający informuje, iż ilość przyłączy podana w programie funkcjonalno-użytkowym była ustalona na potrzeby dofinansowanie z PROW 2014-2020 i będzie stanowiła koszt kwalifikowany w projekcie. Natomiast Wykonawca, podczas realizacji zadania objętego niniejszym postępowaniem będzie zobowiązany do stworzenia warunków do podłączenia do sieci kanalizacji sanitarnej dla każdej nieruchomości w zwartej zabudowie miejscowości Mikłasze oraz dla 17 nieruchomości w miejscowości Orla (10 przyłączy po stronie lewej i przyłączy po stronie prawej). Zamawiający informuje również, iż nie jest w stanie określić długości przedmiotowych przyłączy z uwagi na brak określonej jednoznacznie lokalizacji przebiegu kanału głównego kanalizacji sanitarnej, która to zostanie dokładnie określona w dokumentacji projektowej przygotowanej przez Wykonawcę przedmiotowego zadania.
3. Przedmiot zamówienia zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp jest opisany za pomocą dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą:
1) Program funkcjonalno-użytkowy pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Orla – (Załączniki Nr 12 do SWZ),
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232151-5 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 2148530,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Budowa sieci wodociągowej i sanitacyjnej w części drogi gminnej Nr 108285B – ul. Partyzantów” na działkach oznaczonych: nr geod. 1020, 690, 439, 685 obręb Orla.2. Zamierzenie inwestycyjne obejmuje w szczególności:
1) Budowę sieci wodociągowej o długości 680,2 m w tym:
- wodociąg PE100-RC Ø 110, L=393,1 m, w tym 100 m z rur PE100-RC Ø 110 SDR11 i 293,1 m z rur PE100-RC Ø 110 SDR17,
- wodociągowe odgałęzienia boczne PE100-RC Ø 110, SDR17, PN10 L=287,1 m - 51 szt. w tym 31 odgałęzień od wodociągu projektowanego i 20 od istniejącego,
2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o długości 473,6 m, w tym:
- kanał sanitarny PVC Ø 200, L=344,2 m,
- kanalizacyjne odgałęzienia boczne PVC Ø 160 L=129,4 m - 31 szt.
Przedmiot zamówienia zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp jest opisany za pomocą dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą:
1) projekt wykonawczy – (Załącznik Nr 13 do SWZ),
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiOR - (Załącznik Nr 14 do SWZ);
3) przedmiary robót – szt. 2 (Załącznik Nr 15a do SWZ, Załącznik Nr 15b do SWZ – przedmiary mają charakter wyłącznie pomocniczy do określenia zakresu robót),
Zamawiający posiada aktualną ostateczną decyzję Nr 449/2021 Starosty Bielskiego w Bielsku Podlaskim z dnia 16 grudnia 2021 r., znak sprawy: AŚ.6740.413.2021, udzielającą zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, polegającej na „rozbudowie, przebudowie części drogi gminnej Nr 108258B – ul. Partyzantów oraz część drogi gminnej Nr 108293B – ul. Żwirki i Wigury we wsi Orla na odcinku od km 0+000,00 do km 0+895,40 (pikietaż roboczy), stanowiącą Załącznik Nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 889416,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Budowa sieci wodociągowej i sanitacyjnej w części drogi gminnej Nr 108293B - ul. Żwirki Wigury w Orli” na działce oznaczonej: nr geod. 780 obręb Orla.2. Na realizację przedmiotu zamówienia Gmina Orla otrzymała pomoc finansową na operacje typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zamierzenie inwestycyjne obejmuje w szczególności:
1) Budowa sieci wodociągowej o długości 391,3 m w tym:
- wodociąg PE100-RC Ø 110, SDR17, PN10, L=293,8 m,
- wodociągowe odgałęzienia boczne PE100-RC Ø 32 SDR17 PN10 L=97,7m -14 szt.
2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o długości 366,6 m, w tym:
- kanał sanitarny PVC-U DN/OD Ø 200, L=293,2 m,
- kanalizacyjne odgałęzienia boczne PVC-U DN/OD 160 L=73,4 m - 14 szt.
3. Przedmiot zamówienia zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp jest opisany za pomocą dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą:
1) projekt wykonawczy – (Załącznik Nr 16 do SWZ);
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiOR - (Załącznik Nr 17 do SWZ);
3) przedmiary robót – szt. 4 (Załącznik Nr 18a do SWZ, Załącznik Nr 18b do SWZ, Załącznik Nr 18c do SWZ, Załącznik Nr 18d do SWZ – przedmiary mają charakter wyłącznie pomocniczy do określenia zakresu robót).
Zamawiający posiada aktualne zgłoszenie budowy lub wykonania innych robót budowlanych nr AŚ.6743.389.2021 z dnia 16 września 2021 r. Załącznik Nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 550311,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2669100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6826500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2669100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Siemiatyczach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5440001791
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 35
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty związane z wykonaniem dokumentacji projektowej, budowa części rurociągów do odprowadzania ścieków.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W SIEMIATYCZACH
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W SIEMIATYCZACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2669100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 607743,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1023017,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 607743,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Siemiatyczach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5440001791
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 35
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W SIEMIATYCZACH
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W SIEMIATYCZACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 607743,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 659245,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431001981
7.3.3) Ulica: Słowackiego 29
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- Opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych i prac konserwatorskich realizowanych w budynkach przy ul. 3-go Maja 9 i ul. Kr. Kazimierza 25
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
- Budowa, przebudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Krzepice
- Budowa odnawialnych źródeł energii dla obiektów użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Trawniki.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.