Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00300020/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
- 2023/BZP 00470622/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Odbiór odpadów komunalnych - Nadodrzański Oddział Straży Granicznej"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970598756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poprzeczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 68 358 22 10, + 48 68 358 20 81, +48 68 358 21 36
1.5.8.) Numer faksu: +48 68 358 27 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nadodrzanski.zamowienia@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/noosg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Odbiór odpadów komunalnych - Nadodrzański Oddział Straży Granicznej"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c04ee7e-16fd-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00102818/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór odpadów komunalnych w Nadodrzańskim Oddziale Straży Granicznej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300020/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 212881,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości administrowanych przez Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim.Komenda Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim. Miejsce realizacji zamówienia: ul. Poprzeczna 1 , 66-600 Krosno Odrzańskie
a) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na odpady ZMIESZANE szt. 7 - wywóz odpadów 4 razy w miesiącu (odbiór pojemnika 1 raz w tygodniu z zachowaniem min 5 dni odstępu pomiędzy odbiorami).
b) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na PAPIER szt. 6 - wywóz odpadów 4 razy w miesiącu (odbiór pojemnika 1 raz w tygodniu z zachowaniem min 5 dni odstępu pomiędzy odbiorami).
c) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na METALE I TWORZYWO SZTUCZNE szt. 3 - wywóz odpadów 1 razy w miesiącu (odbiór pojemnika w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
d) Pojemnik zamykany o pojemności 240 litrów – szt. 1, 1100 litrów na SZKŁO szt. 1 - wywóz odpadów 1 raz w miesiącu (odbiór pojemnika w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
e) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na BIO-odpady szt. 1 - wywóz odpadów 1 raz w miesiącu (odbiór pojemnika w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 71955,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości administrowanych przez Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim.Placówka Straży Granicznej w Tuplicach:
Miejsce realizacji zamówienia: ul. Parkowa 1, 68-219 Tuplice
a) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na odpady ZMIESZANE szt. 2 - wywóz odpadów 4 razy w miesiącu (odbiór pojemnika 1 raz w tygodniu z zachowaniem min 5 dni odstępu pomiędzy odbiorami).
b) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na PAPIER szt. 1 - wywóz odpadów 1 raz w miesiącu (odbiór pojemników w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
c) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na METALE I TWORZYWO SZTUCZNE szt. 1 - wywóz odpadów 1 raz w miesiącu (odbiór pojemnika w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
d) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na SZKŁO szt. 1 - wywóz odpadów 1 raz w miesiącu (odbiór pojemnika w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
e) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na BIO-odpady szt. 1 - wywóz odpadów od kwietnia do października 2 razy w miesiącu (odbiór pojemnika co tydzień z zachowaniem min 5 dni odstępu pomiędzy odbiorami) natomiast od listopada do marca 1 raz w miesiącu (odbiór pojemnika w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami)odbiór pojemnika w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
f) Wykonawca nieodpłatnie wyposaży nieruchomości w pojemniki zamykane o pojemnościach wraz z stosownym oznaczeniem wg przeznaczenia: 1100 l – 4 szt. (papier, tworzywo sztuczne, szkło, bio-odpady).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 38006,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości administrowanych przez Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim.Placówka Straży Granicznej w Kaliszu:
Miejsce realizacji zamówienia: ul. Sułkowskiego 9, 62-800 Kalisz
a) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na odpady ZMIESZANE szt. 1 - wywóz odpadów 4 razy w miesiącu (odbiór pojemnika 1 raz w tygodniu z zachowaniem min 5 dni odstępu pomiędzy odbiorami).
b) Pojemnik zamykany o pojemności 340 litrów na PAPIER szt. 1 - wywóz odpadów 1 raz w miesiącu (odbiór pojemników w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
c) Pojemnik zamykany o pojemności 340 litrów na METALE I TWORZYWO SZTUCZNE szt. 1 - wywóz odpadów 2 razy w miesiącu (odbiór pojemnika co 2 tygodnie z zachowaniem min 14 dni odstępu pomiędzy odbiorami).
d) Pojemnik zamykany o pojemności 340 litrów na SZKŁO szt. 1 - wywóz odpadów 1 raz w miesiącu (odbiór pojemnika w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
e) Pojemnik zamykany o pojemności 120 litrów na BIO-odpady szt. 1 - wywóz odpadów od kwietnia do października 2 razy w miesiącu (odbiór pojemnika co 2 tygodnie z zachowaniem min 14 dni odstępu pomiędzy odbiorami) natomiast od listopada do marca 1 raz w miesiącu (odbiór pojemnika w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
f) Wykonawca nieodpłatnie wyposaży nieruchomości w pojemniki zamykane o pojemnościach wraz z stosownym oznaczeniem wg przeznaczenia: 1100 l – 1 szt. (zmieszane), 340 l – 3 szt. (papier, tworzywo sztuczne, szkło), 120 l – 1 szt. (bio-odpady).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 12948,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości administrowanych przez Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim.Placówka Straży Granicznej w Zgorzelcu:
Miejsce realizacji zamówienia: budynek nr 1, ul. Bohaterów II Armii WP 14,
59-900 Zgorzelec
a) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na odpady ZMIESZANE szt. 1 - wywóz odpadów 4 razy w miesiącu (odbiór pojemnika 1 raz w tygodniu z zachowaniem min 5 dni odstępu pomiędzy odbiorami).
b) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na PAPIER szt. 1 - wywóz odpadów 1 raz w miesiącu (odbiór pojemników w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
c) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na METALE I TWORZYWO SZTUCZNE szt. 1 - wywóz odpadów 2 razy w miesiącu (odbiór pojemnika co 2 tygodnie z zachowaniem min 14 dni odstępu pomiędzy odbiorami).
d) Pojemnik zamykany o pojemności 120 litrów na SZKŁO szt. 1 - wywóz odpadów 1 raz w miesiącu (odbiór pojemnika w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
e) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na BIO-odpady szt. 1 - wywóz odpadów od kwietnia do października 2 razy w miesiącu (odbiór pojemnika co 2 tygodnie z zachowaniem min 14 dni odstępu pomiędzy odbiorami) natomiast od listopada do marca 1 raz w miesiącu (odbiór pojemnika w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 28052,22 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości administrowanych przez Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim.Punkt Kontaktowy w Kudowie Zdrój:
Miejsce realizacji zamówienia: ul. Słone 147, 57-350 Kudowa Zdrój
a) Pojemnik zamykany o pojemności 120 litrów na odpady ZMIESZANE szt. 1 - wywóz odpadów 4 razy w miesiącu (odbiór pojemnika 1 raz w tygodniu z zachowaniem min 5 dni odstępu pomiędzy odbiorami).
b) Pojemnik zamykany o pojemności 120 litrów na PAPIER szt. 1 - wywóz odpadów 1 raz w miesiącu (odbiór pojemników w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
c) Pojemnik zamykany o pojemności 120 litrów na METALE I TWORZYWO SZTUCZNE szt. 1 - wywóz odpadów 2 razy w miesiącu (odbiór pojemnika co 2 tygodnie z zachowaniem min 14 dni odstępu pomiędzy odbiorami).
d) Pojemnik zamykany o pojemności 120 litrów na SZKŁO szt. 1 - wywóz odpadów 1 raz w miesiącu (odbiór pojemnika w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
e) Wykonawca nieodpłatnie wyposaży nieruchomości w pojemniki zamykane pojemnościach wraz z stosownym oznaczeniem wg przeznaczenia: 120 l – 4 szt. (zmieszane, tworzywo sztuczne, papier, szkło).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 2133,33 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości administrowanych przez Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim.Placówka Straży Granicznej w Kłodzku:
Miejsce realizacji zamówienia: ul. Wyspiańskiego 2, 57-300 Kłodzko
a) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na odpady ZMIESZANE szt. 2 - wywóz odpadów 4 razy w miesiącu (odbiór pojemnika 1 raz w tygodniu z zachowaniem min 5 dni odstępu pomiędzy odbiorami).
b) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na PAPIER szt. 1 - wywóz odpadów 2 raz w miesiącu (odbiór pojemnika 2 raz w tygodniu z zachowaniem min 14 dni odstępu pomiędzy odbiorami).
c) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na METALE I TWORZYWO SZTUCZNE szt. 1 - wywóz odpadów 4 razy w miesiącu (odbiór pojemnika 1 raz w tygodniu z zachowaniem min 5 dni odstępu pomiędzy odbiorami).
d) Pojemnik zamykany o pojemności 120 litrów na SZKŁO szt. 1 – wywóz odpadów 1 raz w miesiącu (odbiór pojemnika w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
e) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na BIO-odpady szt. 1 - wywóz odpadów od kwietnia do października 2 razy w miesiącu (odbiór pojemnika 2 raz w miesiącu z zachowaniem min 14 dni odstępu pomiędzy odbiorami ) natomiast od listopada do marca 1 raz w miesiącu (odbiór pojemnika w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 34953,70 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości administrowanych przez Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim.Placówka Straży Granicznej w Gorzowie Wlkp.:
Miejsce realizacji zamówienia: ul. Strażacka 36a, 66 - 400 Gorzów Wielkopolski
a) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na odpady ZMIESZANE szt. 1 - wywóz odpadów 4 razy w miesiącu (odbiór pojemnika 1 raz w tygodniu z zachowaniem min 5 dni odstępu pomiędzy odbiorami).
b) Pojemnik zamykany o pojemności 120 litrów na PAPIER szt. 1 - wywóz odpadów 1 raz w miesiącu (odbiór pojemników w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
c) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na METALE I TWORZYWO SZTUCZNE szt. 1 - wywóz odpadów 2 razy w miesiącu (odbiór pojemnika co 2 tygodnie z zachowaniem min 14 dni odstępu pomiędzy odbiorami).
d) Pojemnik zamykany o pojemności 120 litrów na SZKŁO szt. 1 - wywóz odpadów 1 raz w miesiącu (odbiór pojemnika w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
e) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na BIO-odpady szt. 1 - wywóz odpadów od kwietnia do października 2 razy w miesiącu (odbiór pojemnika 2 raz w tygodniu z zachowaniem min 14 dni odstępu pomiędzy odbiorami ) natomiast od listopada do marca 1 raz w miesiącu (odbiór pojemnika w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
f) Wykonawca nieodpłatnie wyposaży nieruchomości w pojemniki zamykane o pojemnościach wraz z stosownym oznaczeniem wg przeznaczenia: 1100 l - 1 szt. (zmieszane), 1100 l - 1 szt. (tworzywo sztuczne), 1100 l – 1 szt. (bio-odpady), 120 l -2 szt. (papier, szkło).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 24833,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89664,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89664,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89664,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzygminny Transport Odpadów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261678102
7.3.3) Ulica: Pionierów 44
7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
7.3.5) Kod pocztowy: 66-600
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYGMINNY TRANSPORT ODPADÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYGMINNY TRANSPORT ODPADÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89664,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania w zakresie 2 części zamówienia z uwagi na fakt, że w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 22.08.2022 r. do godz. 08.00 nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10402,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10402,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10402,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych S.A. w Kaliszu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180041416
7.3.3) Ulica: Bażancia 1a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10402,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania w zakresie 4 części zamówienia z uwagi na fakt, że w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 22.08.2021 r. do godz. 08.00 nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania w zakresie 5 części zamówienia z uwagi na fakt, że w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 22.08.2022 r. do godz. 08.00 nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania w zakresie 6 części zamówienia z uwagi na fakt, że w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 22.08.2022 r. do godz. 08.00 nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania w zakresie 7 części zamówienia z uwagi na fakt, że w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 22.08.2022 r. do godz. 08.00 nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- "Dostawa dwóch samochodów z napędem hybrydowym"
- Poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego na drogach Powiatu Krośnieńskiego III
- "Modernizacja PSG w m. Legnica."
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych na terenie nieruchomości administrowanych przez Wydział Organizacji Urzędu w Urzędzie Miasta Lublin.
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Orchowo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Panki 2024/2025
- Odbiór i transport zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Lubniewice od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2026 r.
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest w gospodarstwach rolnych należących do beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności z terenu Gminy Raniżów
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z OBSZARU GMINY OLESNO
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.