Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00348674/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego
w sezonie grzewczym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIELISKO
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych, Utrzymania Dróg i Gospodarki Komunalnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nędzy Kubińca 101
1.5.2.) Miejscowość: Kościelisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-511
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182023400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakoscielisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminakoscielisko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiegow sezonie grzewczym 2023/2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2359619-3755-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040023/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348674
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż wraz z dostawą i rozładunkiem, oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w ilości ok. 140 000 litrów na potrzeby ogrzania budynków administrowanych przez Gminę Kościelisko oraz jednostek podległych.
1.1.1. Wszystkie obiekty, do których będzie dostarczany opał, znajdują się na terenie Gminy Kościelisko.
1.1.2. Zamawiający oszacował zapotrzebowanie na olej na podstawie zużycia w sezonach opałowych 2021/2022 oraz 2022/2023. Ilość stanowi wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia.
Minimalna wielkość zamówienia 110 000 litrów, maksymalna wielkość zamówienia 160 000 litrów
1.1.3. Podana ilość oleju opałowego stanowi szacunkowe zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy. Rzeczywista ilość zamawianego oleju będzie zależna od faktycznych potrzeb, które uzależnione są w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w okresie obowiązywania umowy.
1.1.4. Olej opałowy lekki musi spełniać parametry Polskiej Normy PN-C-96024:2011, gatunek L1, tj.:
- Gęstość w temp. 15° C – max 860 kg/m3
- Wartość opałowa – min. 42,6 MJ/kg
- Temperatura zapłonu – min. 56° C
- Lepkość kinematyczna w temp. 20° C – max 6,00 mm2/s
- Temperatura płynięcia – max -20° C
- Zawartość siarki – max 0,20% (m/m)
- Zawartość wody max. 200mg/kg
- Całkowita zawartość zanieczyszczeń max. 24mg/kg
- Pozostałość po spopieleniu max. 0,01%(m/m)
- Pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej max. 0,3% (m/m)
- Barwa – czerwona
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opałowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5127,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5127,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5127,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROSPED PALIWA Sp. z o.o., Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262859519
7.3.3) Ulica: ul. Dworska 6
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 820448,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI KOŚCIELISKO
więcej: przetargi KOŚCIELISKO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.