eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › Przebudowa pomieszczeń w budynku zaplecza sali gimnastycznej na terenie I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi we Wschowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń w budynku zaplecza sali gimnastycznej na terenie I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi we Wschowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wschowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977945847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kosynierów 1c

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wschowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wschowa.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/122001/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń w budynku zaplecza sali gimnastycznej na terenie I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi we Wschowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e64bd71e-2d1f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030338/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa pomieszczeń w budynku zaplecza sali gimnastycznej na terenie I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi we Wschowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330292

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSE.272.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 191870,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: Przebudowa pomieszczeń siłowni i małej sali gimnastycznej w budynku zaplecza sali gimnastycznej na terenie I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Tomasza Zana we Wschowie.
I. Szczegółowy zakres prac:
1. Roboty rozbiórkowe
- rozebranie obicia ścian z desek,
- rozebranie posadzek z deszczułek,
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
- wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko,
- rozebranie obróbek blacharskich (parapetów zewn.) nie nadających się do użytku,
- mechaniczne frezowanie grubości około 1 cm warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej,
- usunięcie z piętra budynku gruzu; Załadunek gruzu na samochód samowyładowczy i transport gruzu na miejsce składowania i utylizacji.
2. Roboty elektryczne
- montaż instalacji oświetlenia i gniazd wraz z osprzętem,
- montaż rekuperatorów ściennych,
- wykonanie pomiarów elektrycznych.
3. Roboty montażowe i wykończeniowe
- montaż stolarki okiennej z PCW z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- wykonanie gładzi gipsowych gr 3 mm na powierzchniach ścian i sufitów,
- malowanie podłoży gipsowych farbą lateksową z gruntowaniem,
- malowanie farbą olejną rur wodociągowych oraz grzejników c.o.
- wykonanie posadzki z wykładziny podłogowej rulonowej, zgrzewanej, na warstwie wyrównawczej samopoziomującej.
4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następującego wyposażenia siłowni:
- atlasu treningowego typu TT4 G159 BH Fitness na 4 stanowiska (lub równoważny)
- ławki treningowej typu Zestaw MS2_2.0 - ławka dwustronna + stojaki regulowane (lub równoważny)
- hantli 24 kg typu Select Tech – Bowflex (lub równoważny)
- zestawu typu OLG1 / Gryf olimpijski 180 cm + Gryf olimpijski lekko łamany 120 cm + 2x Gryf krótki olimpijski 50 cm (lub równoważny)
- roweru powietrznego typu Assault Airbike - Assault Fitness (lub równoważny)
- magnetycznego trenażera eliptycznego typu Caracas – Insportline (lub równoważny)
- zestawu obciążeń żeliwnych slim 60 kg /2x15kg + 2x10kg + 2x5kg
- suwnicy na nogi typu MS-U106 (lub równoważny)
- wioślarza powietrznego typu Xeber Air Rower 3.0 XBX-200 - Bauer Fitness (lub równoważny).

II. 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, warunkami udzielonych pozwoleń, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym:
a) przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót wszystkich prawidłowo wystawionych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym:
-oryginału oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy,
-poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika oraz aktualne zaświadczenie, iż jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
b) realizacji inwestycji zgodnie z warunkami wydanego pozwolenia na budowę, projektem budowlanym i kosztorysem
f) wywóz i zagospodarowanie wytworzonych podczas robót budowlanych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022r. poz. 699),
2. Obowiązki wykonawcy w zakresie spełnienia wymogów dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia w strefie prowadzonych robót remontowych:
Wykonawca robót budowlanych zobowiązany będzie prowadz zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r., nr 47, poz. 401).
W związku z tym, że zaplanowane roboty budowlane prowadzone będą w budynku szkoły w trakcie trwania roku szkolnego, wykonawca zapewni:
- ogrodzenie terenu budowy oraz wyznaczenie i odpowiednie oznakowanie stref niebezpiecznych,
- sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia,
- odpowiednie zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób nieupoważnionych,
- przeszkolenie zatrudnionych pracowników w zakresie znajomości przepisów BHP,
- aktualne badania lekarskie oraz wyposażenie zatrudnionych pracowników w środki ochrony indywidualnej,
- wyznaczenie i odpowiednie zabezpieczenie stref tymczasowego magazynowania odpadów.

III. Szczegółowy zakres inwestycji określony został w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 170731,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – Prace remontowo-budowlane w budynku zaplecza sali gimnastycznej na terenie I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi we Wschowie.

I. Szczegółowy zakres prac:
1. Roboty rozbiórkowe
- odbicie na ścianach tynków cem.-wap. ,
- rozebranie cokolików z płytek,
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
- wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko,
- rozebranie obróbek blacharskich (parapetów zewn.) nie nadających się do użytku,
- usunięcie z budynku gruzu; Załadunek gruzu na samochód samowyładowczy i transport gruzu na miejsce składowania i utylizacji.
2. Roboty montażowe i wykończeniowe
- montaż stolarki okiennej z PCW z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- odgrzybienie i gruntowanie ścian,
- uzupełnienie tynków cem.-wap. na ścianach,
- wykonanie gładzi gipsowych gr 3 mm na powierzchniach ścian i sufitów,
- wykonanie cokolików z płytek,
- malowanie ścian farbą olejną,
- malowanie ścian i sufitów farbą lateksową,
- malowanie farbą olejną rur wodociągowych oraz grzejników c.o.
- malowanie ościeżnic stalowych farbą olejną,
- montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej.

II. 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, warunkami udzielonych pozwoleń, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym:
a) przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót wszystkich prawidłowo wystawionych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym:
-oryginału oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy,
-poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika oraz aktualne zaświadczenie, iż jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
b) realizacji inwestycji zgodnie z warunkami wydanego pozwolenia na budowę, projektem budowlanym i kosztorysem
f) wywóz i zagospodarowanie wytworzonych podczas robót budowlanych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022r. poz. 699),
2. Obowiązki wykonawcy w zakresie spełnienia wymogów dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia w strefie prowadzonych robót remontowych:
Wykonawca robót budowlanych zobowiązany będzie prowadz zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r., nr 47, poz. 401).
W związku z tym, że zaplanowane roboty budowlane prowadzone będą w budynku szkoły w trakcie trwania roku szkolnego, wykonawca zapewni:
- ogrodzenie terenu budowy oraz wyznaczenie i odpowiednie oznakowanie stref niebezpiecznych,
- sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia,
- odpowiednie zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób nieupoważnionych,
- przeszkolenie zatrudnionych pracowników w zakresie znajomości przepisów BHP,
- aktualne badania lekarskie oraz wyposażenie zatrudnionych pracowników w środki ochrony indywidualnej,
- wyznaczenie i odpowiednie zabezpieczenie stref tymczasowego magazynowania odpadów.

III. Szczegółowy zakres inwestycji określony został w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 21138,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu w terminie składania ofert, tj. do dnia 21 sierpnia 2023r. do godz. 10.00 wpłynęła jedna oferta. Cena oferty wyniosła: dla części 1: 299 921,38 zł brutto oraz dla
części 2: 29 605,10 zł brutto. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości: dla części 1: 210 000,00 zł brutto, dla części 2: 26 000,00 zł brutto która została podana przed otwarciem ofert. W związku z powyższym zaoferowane kwoty przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299921,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299921,38 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu w terminie składania ofert, tj. do dnia 21 sierpnia 2023r. do godz. 10.00 wpłynęła jedna oferta. Cena oferty wyniosła: dla części 1: 299 921,38 zł brutto oraz dla
części 2: 29 605,10 zł brutto. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości: dla części 1: 210 000,00 zł brutto, dla części 2: 26 000,00 zł brutto która została podana przed otwarciem ofert. W związku z powyższym zaoferowane kwoty przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29605,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29605,10 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.