eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Jabłonka w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Jabłonka w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Jabłonce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492902313

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3-go Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cuwjablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuwjablonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66dd5075-3201-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


obsługa administracyjna, finansowa i organizacyjna obsługiwanych jednostek oświatowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Jabłonka w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66dd5075-3201-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384338

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078751/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Jabłonka w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341007

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.26.4.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 428703,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Jabłonka w roku szkolnym 2023/2024.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie przewozu uczniów na trasie:

2.1. Wykaz przystanków
2.1.1 Szkoła Podstawowa nr 2 w Zubrzycy Górnej (SP nr 2 w Zubrzycy Górnej):
a/ przystanek pierwszy na trasie: Zubrzyca Dolna – Zawrat (zabierane dziecko niepełnosprawne)
Przystanek drugi: Zubrzyca Górna – parking przy Kościele - SP nr 1 w Zubrzycy Górnej (wysiada dziecko niepełnosprawne)
Przystanek trzeci – Zubrzyca Górna - Ochlipów
Przystanek ostatni Zubrzyca Górna - SP nr 2 w Zubrzycy Górnej
b/ do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu)
c/ 1 kurs około 5,5km
d/ przewóz około 20 uczniów (w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim. Pojazd do przewozu winien być wyposażony dodatkowo w urządzenie umożliwiające wprowadzenie wózka do pojazdu (platforma najazdowa) oraz mocowanie dla wózka na czas trwania przewozu) + 1 opiekun; wg harmonogramu zajęć lekcyjnych
e/ dowóz uczniów na godz. 8.00, powrót między godz. 13.00-16.00 – zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych

2.1.2. Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gminne Przedszkole Samorządowe w Jabłonce:
a/ przystanek pierwszy: dowóz uczniów klas 0-IV z ulic: Biszczaków, Urocza, Zacisze, Jodłowa, Pierogów w miejscowości Jabłonka
przystanek ostatni: Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gminne Przedszkole Samorządowe w Jabłonce
b/ do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu)
c/ 1 kurs - 3,5 km w Jabłonce
d/ przewóz 30 uczniów + 1 opiekun,
e/ dowóz uczniów na godz. 7.30, powrót między godz. 13.00-15.00 – zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych

2.1.3. Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gminne Przedszkole Samorządowe w Jabłonce:
a/ przystanek pierwszy: dowóz uczniów klas 0-IV z ulic: Olejarska, Kurzaków, Bolesława Prusa w miejscowości Jabłonka
przystanek ostatni: Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gminne Przedszkole Samorządowe w Jabłonce
b/ do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu)
c/ 1 kurs - 3,5 km w Jabłonce
d/ przewóz 57 uczniów + 1 opiekun,
e/ dowóz uczniów na godz. 7.30, powrót między godz. 13.00-15.00 – zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych

2.1.4. Szkoła Podstawowa nr 1 w Jabłonce (SP nr 1 w Jabłonce)
a/ przystanek pierwszy: Jabłonka Dziołek – Kościół
przystanek drugi SP nr 1 w Jabłonce w Jabłonce
b/ do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu)
c/ 1 kurs – 3,5 km (Jabłonka Bory – SP nr 1 w Jabłonce – 3,5 km)
d/ przewóz 32 uczniów + 1 opiekun,
e/ dowóz uczniów na godz. 7.30, powrót między godz. 13.00 – 15.00 – zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych

2.1.5. Szkoła Podstawowa w Orawce:
a/ przystanek pierwszy: dowóz uczniów klas 0-IV z miejscowości Orawka (osiedle Studzionki)
przystanek ostatni: Szkoła Podstawowa w Orawce
b/ do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu)
c/ 1 kurs – 3,5 km w Orawce
d/ przewóz 18 uczniów + 1 opiekun,
e/ dowóz uczniów na godz. 8.00, powrót między godz. 13.00-14.00 – zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych

2.1.6. Uwaga:
Istnieje możliwość wykonania usługi wskazanej w pkt. 2.1.3 i 2.1.5 jednym środkiem komunikacji.

2.2. Do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu)
a) 1 kurs około 19,5 km, szacunkowa ilość kilometrów dowozów w dniach nauki szkolnej – ok 39 km/dziennie x 186 dni = 7254,00 km;
b) Dni dowozów w roku szkolnym 2023/2024 w okresie 4 września 2023 roku do 21 czerwca 2024 roku – 186 dni
przy czym gwarantowana ilość dni w których będzie świadczona usługa dowozu/odwozu, wynosi 93 dni;
c) Dzienną liczbę przejechanych kilometrów w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia ustal się na około 39 km. Liczba kilometrów, o której mowa wyżej może ulec zmianie ze względu na zmianę przebiegu trasy w przypadku zgłoszenia (bądź rezygnacji) przez rodziców/opiekunów prawnych dzieci do dowozu;
d) Koszty dojazdu Wykonawcy do miejsca rozpoczęcia trasy i zjazdu po zakończeniu dowozu nie mogą obciążać Zamawiającego.
e) W przypadku wystąpienia silnych opadów śniegu lub innych zjawisk atmosferycznych uniemożliwiających dojazd, w porozumieniu z Zamawiającym oraz Dyrektorem szkoły mogą nastąpić przesunięcia godzin dowozu i odwozu dzieci.
f) W przypadku remontów, awarii, uszkodzeń mostów, dróg lub innych obiektów czego skutkiem będzie zmiana lub konieczność zmiany trasy przewozowych (w tym także wydłużenie trasy lub skrócenie trasy ze względu na zmianę ilości dowożonych dzieci), Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy i należnego (tak zwiększenia jak i zmniejszenia) wynagrodzenia na podstawie ceny ofertowej Wykonawcy za 1 km.
2.3. Przewóz 157 uczniów (+ 5 opiekunów); wg harmonogramu zajęć lekcyjnych
a) Podana liczba uczniów ma charakter orientacyjny i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia (może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu).
b) Opcja zwiększenia ilości dowożonych dzieci będzie miała zastosowanie w przypadku zgłoszenia przez rodziców/opiekunów prawnych nowych dzieci do dowozu.
c) Liczba osób objętych dowozem na dzień zawarcia umowy to 157 uczniów + 5 opiekunów. Liczba osób objętych dowozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wielkość pojazdu dostosować do uwarunkowań przedmiotowej usługi.
2.4. Usługi przewozowe należy wykonywać zgodnie z ustalonym harmonogramem dostosowanym do planu nauczania danej placówki oświatowej.
2.5. Cena oferty powinna uwzględniać koszt dojazdu do miejsca rozpoczęcia wykonywania usługi.
2.6. Wskazano przystanki najdalsze – dzieci zabierane są na odcinkach pomiędzy przystankami.
2.7. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w taki sposób, aby czas przebywania uczniów w podróży był jak najkrótszy, a nadto winien uwzględnić to, aby przewożeniu uczniowie mogli punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne i bez zbędnego oczekiwania na nie, a nadto aby po ich zakończeniu byli odwożeni bez zbędnego oczekiwania. Usługi przewozowe będą odbywać się najkrótszą trasą z domu do szkoły i po skończonych zajęciach lekcyjnych ze szkoły do domu.
2.8. Dostosowanie pojazdów do przewozu osób oraz ich oznaczenie musi być zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi. Pojazdy, którymi przewożone będą dzieci muszą być w pełni sprawne technicznie, dostosowane do ilości przewożonych dzieci i posiadającymi świadectwo dopuszczenia do ruchu – wydane zgodnie z Prawem o ruchu drogowym. Pojazdy mają być oznaczone zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.). Każdy pojazd ma posiadać ubezpieczenie OC i NNW, ma być utrzymany w czystości, sprawny technicznie. W zimie każdy pojazd ma być ogrzewany, odśnieżony, a wejścia do niego oczyszczone z ewentualnego oblodzenia, tak by były one bezpieczne.
2.9. Pojazd, którym będą świadczone usługi winien być dostosowany do ilości przewożonych pasażerów (ilość miejsc siedzących).
2.10. Pojazd do przewozu dzieci na trasie SP Zubrzyca Dolna (Zawrat) – SP Nr 1 Zubrzyca Górna (koło kościoła) winien być wyposażony dodatkowo w urządzenie umożliwiające wprowadzenie wózka do pojazdu (platforma najazdowa) oraz mocowanie dla wózka na czas trwania przewozu;
2.11. W przypadku wystąpienia awarii pojazdu lub w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego lub policję niesprawności pojazdu, która zagraża bezpieczeństwu osób przewożonych Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego do dalszej realizacji zamówienia. Pojazd zastępczy winien być podstawiony w czasie zgodnym z czasem podanym przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. W przypadku przekroczenia tego terminu Wykonawcy zostaną naliczone kary umowne za nieprzestrzeganie warunków umowy.
2.12. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w gotowości pojazd zastępczy, który może zostać użyty w przypadku wystąpienia awarii innego pojazdu, którym świadczona jest usługa dowozu.
2.13. Zamawiający wymaga aby z każdym pojazdem zachowana była łączność telefoniczna.
3.Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępną na stronie internetowej Zamawiającego.
4. Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z 2002 r. z późn. zm.) z wyłączeniem przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć wynikających z organizacji roku szkolnego. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport również w dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej.
Zakładana ilość dni nauki szkolnej wynosi 186 dni. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
Dowóz nie będzie realizowany w czasie ferii. Zaś w dni wolne od zajęć dydaktycznych dowóz będzie organizowany na życzenie rodziców (np. sprawdzianów, egzaminów oraz w inne dodatkowe wolne dni od zajęć szkolnych, itp.).
5. CPV
przedmiot główny:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
przedmioty dodatkowe:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361584,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361584 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361584 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEWÓZ OSÓB AUTOBUSEM HENRYK ZBELA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351010973

7.3.3) Ulica: Chyżne 124

7.3.4) Miejscowość: Chyżne

7.3.5) Kod pocztowy: 34-481

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Firma Przewozowa Jankara Janina Wnęk 34-483 Lipnica Wielka 136


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361584,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 186 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.