eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Promocja w mediach programu prewencyjnego "Efektywne zarządzanie ryzykiem zawodowym"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Promocja w mediach programu prewencyjnego "Efektywne zarządzanie ryzykiem zawodowym"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007021519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Barska 28/30

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-315

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gip.pip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pip.gov.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Inny zamawiający

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Nadzór nad warunkami pracy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Promocja w mediach programu prewencyjnego "Efektywne zarządzanie ryzykiem zawodowym"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb307b72-3c26-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111030/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Promocja w mediach programu prewencyjnego "Efektywne zarządzanie ryzykiem zawodowym"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb307b72-3c26-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, który dostępny jest na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Szczegółowe informacje w swz.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Możliwość korzystania w postępowaniu
z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W zależności od rodzaju użytego podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
Zamawiający od Wykonawcy.
Szczegółowe informacje w swz.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główny Inspektor Pracy, z siedzibą przy ul. Barskiej 28/30, 02-315 Warszawa;
1.2.Inspektorem ochrony danych osobowych w Państwowej Inspekcji Pracy Głównym Inspektoracie Pracy jest pan Robert Ruciński, mailto:iod@gip.pip.gov.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Promocja w mediach programu prewencyjnego »Efektywne zarządzanie ryzykiem zawodowym«” ;
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp);
1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.6.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
1.8.posiada Pani/Pan:
1.8.1.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
1.8.2.na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
1.8.3.na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
1.8.4.prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.9.nie przysługuje Pani/Panu:
1.9.1.w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
1.9.2.prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.9.3.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: GIP-GOZ.213.176.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1893902,44 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129888,25 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są emisje spotu radiowego w celu promocji programu prewencyjnego „Efektywne zarządzanie ryzykiem zawodowym”. Emisje 30-sekundowego spotu radiowego zostaną przeprowadzone z uwzględnieniem odpowiedniej grupy mediowej i kalendarza emisji, zgodnie z załącznikiem nr 2 do swz „Opis przedmiotu zamówienia” oraz załącznikiem nr 6 do swz „Wzór umowy”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92211000-3 - Usługi produkcji radiowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 68 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium nr 1 Cena oferty (K1):
1.1. Punktacja przyznana danej ofercie w kryterium zostanie obliczona jako iloraz ceny z podatkiem VAT najtańszej oferty niepodlegającej odrzuceniu do ceny z podatkiem VAT ocenianej oferty pomnożony przez 40;
1.2. Przy ocenie ofert w kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę wynikającą z „Formularza oferty” (załącznik nr 1 do swz). Wartość punktowa zostanie podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki;
1.3. Wykonawca otrzyma w kryterium nr 1 (K1) maksymalnie 40 pkt.
2. Kryterium nr 2 Wskaźniki emisji radiowej dotyczące grupy mediowej wskazanej w pkt 4.2. Załącznika nr 2 do swz (K2):
2.1. Przez „Wskaźniki emisji radiowej” Zamawiający rozumie wskaźniki emisji radiowej (dotyczące grupy mediowej wskazanej w pkt 4.2. Załącznika nr 2 do swz) zaproponowane przez Wykonawcę ponad minimalne wskaźniki emisji, określone przez Zamawiającego tj.:
a) GRP: minimalne wskaźniki emisji: 222 GRP;
b) „Zasięg 1+” minimalne wskaźniki emisji: 37%;
c) „Zasięg 3+” minimalne wskaźniki emisji: 23%.
2.2. Punktacja przyznana w kryterium „Wskaźniki emisji radiowej” (K2) zostanie obliczona jako suma punktów w podkryteriach K2a, K2b i K2c.
2.2.1. W podkryterium K2a zostaną przyznane punkty za zaoferowanie w „Formularzu jakościowym” (załącznik nr 1a do swz) wskaźnika emisji radiowej „GRP” (dotyczącego grupy mediowej wskazanej w pkt 4.2. Załącznika nr 2 do swz) ponad minimum określone w pkt 2.1. lit. a:
a) 5 pkt za wartość wskaźnika GRP z przedziału > 222 ≤ 273.
b) 10 pkt za wartość wskaźnika GRP z przedziału > 273 ≤ 323.
c) 20 pkt za wartość wskaźnika GRP powyżej 323.
2.2.2. W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje wskaźników emisji radiowej „GRP” ponad minimum określone w pkt 2.1. lit. a, otrzyma ocenę 0 pkt.
2.2.3. Wykonawca otrzyma w podkryterium K2a maksymalnie 20 pkt.
2.2.4. W przypadku, w którym Wykonawca nie zagwarantuje określonego przez Zamawiającego minimalnego wskaźnika emisji radiowej 222 GRP (pkt 2.1 lit. a), oferta zostanie odrzucona.
2.3. Podkryterium nr 2b (K2b):
2.3.1. W kryterium K2b zostaną przyznane punkty za zaoferowanie w „Formularzu jakościowym” (załącznik nr 1a do swz) wskaźnika emisji radiowej „Zasięg 1+” (dotyczącego grupy mediowej wskazanej w pkt 4.2. Załącznika nr 2 do swz) ponad minimum określone w pkt 2.1. lit. b;
a) 5 pkt za wartość wskaźnika „Zasięg 1+” z przedziału >37 ≤ 42;
b) 10 pkt za wartość wskaźnika „Zasięg 1+” z przedziału > 42 ≤ 47;
c) 20 pkt za wartość wskaźnika „Zasięg1+” powyżej 47.
2.3.2. W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje wskaźników emisji radiowej „Zasięg 1+” ponad minimum określone w pkt 2.1. lit. b, otrzyma ocenę 0 pkt.
2.3.3. Wykonawca otrzyma w podkryterium K2b maksymalnie 20 pkt.
2.3.4. W przypadku, w którym Wykonawca nie zagwarantuje określonego przez Zamawiającego minimalnego wskaźnika emisji radiowej „Zasięg 1+”(pkt 12.1 lit. b) w wysokości 37%, oferta zostanie odrzucona.
2.4. Podkryterium nr 2c (K2c):
2.4.1. W kryterium K2c zostaną przyznane punkty za zaoferowanie w „Formularzu jakościowym” (załącznik nr 1a do swz) wskaźnika emisji radiowej „Zasięg 3+”(dotyczącego grupy mediowej wskazanej w pkt 4.2. Załącznika nr 2 do swz) ponad minimum określone w pkt 2.1. lit. c:
a) 5 pkt za wartość wskaźnika „Zasięg 3+” z przedziału > 23 ≤ 28;
b) 10 pkt za wartość wskaźnika „Zasięg 3+” z przedziału > 28 ≤ 33;
c) 20 pkt za wartość wskaźnika „Zasięg 3+” powyżej 33.
2.4.2. W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje wskaźników emisji radiowej „Zasięg 3+” ponad minimum określone w pkt 2.1. lit. c, otrzyma ocenę 0 pkt.
2.4.3. Wykonawca otrzyma w podkryterium K2c maksymalnie 20 pkt.
2.4.4. W przypadku, w którym Wykonawca nie zagwarantuje określonego przez Zamawiającego minimalnego wskaźnika emisji radiowej „Zasięg 3+”(pkt 2.1 lit. c) w wysokości 23%, oferta zostanie odrzucona.
Ciąg dalszy informacji w Sekcji IX - Pozostałe Informacje

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GRP wskaźnik emisji radiowej dotyczący grupy mediowej wskazanej w pkt 4.2. Załącznika nr 2 do swz (K2a)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Zasięg 1+” wskaźnik emisji radiowej dotyczący grupy mediowej wskazanej w pkt 4.2. Załącznika nr 2 do swz (K2b)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Zasięg 3+” wskaźnik emisji radiowej dotyczący grupy mediowej wskazanej w pkt 4.2. Załącznika nr 2 do swz (K2c)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.: wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 (dwie) odrębne usługi, każda polegającae na emisji spotu lub spotów w stacjach radiowych za kwotę co najmniej 80 000 zł z podatkiem VAT każda. W przypadku wykazania się przez Wykonawcę doświadczeniem w zakresie dostawy wykonywanej (będącej w trakcie realizacji), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert wykonana część dostawy spełnia warunek udziału w postępowaniu, tj. w ramach trwającej umowy zrealizował emisję spotu lub spotów w stacjach radiowych za kwotę co najmniej 80 000 zł z podatkiem VAT.
1.3. W przypadku, gdy wartość usługi wskazanej w Wykazie usług określona jest w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonych w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego (NBP), na dzień opublikowania Ogłoszenia o Zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP). Jeżeli w dniu publikacji Ogłoszenia o zamówieniu w BZP nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej Tabeli Kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1.2 może w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Brak powołania się na zasoby podmiotu udostępniającego w dniu składania ofert uniemożliwi późniejsze powołanie się na te zasoby i konieczność samodzielnego wykazania warunku doświadczenia (art. 123 ustawy Pzp).
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 3 potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
5.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
5.2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
5.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty, oświadczenia składane wraz z ofertą:
1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga następujących oświadczeń:
1.1.Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3 do swz) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
1.1.1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia odpowiednio na dzień składania ofert.
1.2.Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1, składa ponadto na zasadach określonych w powyższym punkcie:
1.2.1. Oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również wspólników w spółkach cywilnych). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
1.2.2. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Dokumenty, oświadczenia składane za wezwanie Zamawiającego:
2.Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania:
2.1.Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale 8 swz. Oświadczenie o którym mowa powyżej składa ponadto na zasadach określonych w powyższym punkcie:
2.1.1. Oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również wspólników w spółkach cywilnych). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia;
2.1.2. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, oświadczenia składane wraz z ofertą:
1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń:
1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do swz) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
1.1.1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1, stanowi dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
1.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1, składa ponadto na zasadach określonych w powyższym punkcie:
1.2.1. Oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również wspólników w spółkach cywilnych). Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
1.2.2. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu tego podmiotu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Dokumenty, oświadczenia składane za wezwanie Zamawiającego:
2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania: Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy(załącznik nr 5 do swz).
3.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt 2, dotyczy usług, dostaw w których wykonaniu ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
4.Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1.
5.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
6.W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
7.Dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Do oferty należy dołączyć:
1.1.Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
1.2.Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy.
1.3.Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.1.Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie elektronicznej opatrzone podpisem kwalifikowanym lub podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y upoważnioną/e wskazaną/e w odpowiednim rejestrze w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający dopuszcza złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa
poświadczonej przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
1.4.Postanowienia pkt 1.1. i 1.3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
1.5. Postanowienia pkt 1.1, 1.3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostepniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
1.6.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 3.10.3 swz −jeżeli dotyczy.
1.7.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o którym mowa w pkt 7.3 swz– jeżeli dotyczy.
1.8.Oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy.
1.9.Oświadczenia, o których mowa w pkt 9.1 swz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1 000 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych).
2.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy należy wnieść oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu (PLN) - na numer konta 16 1010 1010 0083 5413 9120 0000 Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy z siedzibą w Warszawie przy ulicy Barskiej 28/30 prowadzonego przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, gdy do upływu terminu składania ofert wadium zostanie zarachowane na rachunku bankowym Zamawiającego.
4.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia wskazanych w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, dokument wadialny gwarancji/poręczenia musi zostać złożony w sposób i w formie opisanej w pkt 1.2 swz i zawierać następujące informacje:
4.1.nazwę postępowania;
4.2.numer postępowania nadany przez Zamawiającego GIP-GIP-GOZ.213.176.2023;
4.3.pełną nazwę i adres podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie;
4.4.pełną nazwę i adres beneficjenta gwarancji;
4.5.pełną nazwę i dokładny adres Wykonawcy, na rzecz którego wystawiona jest gwarancja/poręczenie;
4.6.określenie kwoty gwarancji/poręczenia – musi ona odpowiadać kwocie wadium wskazanej przez Zamawiającego; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich;
4.7.gwarancja/poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego, w przypadku gdy zaistnieją okoliczności określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp – pod groźbą odrzucenia oferty Wykonawcy;
4.8.termin ważności gwarancji/poręczenia – okres ten nie może być krótszy niż termin związania ofertą, o którym mowa w pkt 12.1 swz;
4.9.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym w zdaniu pierwszym Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 4 do swz).
4. Oświadczenie o niepodleganiu wkluczeniu składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również wspólników w spółkach cywilnych). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia Wykonawca dołącza do oferty ww. oświadczenie.
5. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania:
5.1 Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również wspólników w spółkach cywilnych). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
6. Wraz z ofertą składają pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Jeżeli za najkorzystniejszą będzie uznana oferta podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), Zamawiający może żądać dostarczenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopię umowy regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, dopuszcza zmianę postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa,
2) terminów realizacji Umowy, w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania lub wynikających z przedłużenia rozstrzygnięcia postępowania poprzedzającego zawarcie Umowy,
3) zmian w wykazie podwykonawców, którzy będą brali udział w wykonywaniu Umowy - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian,
4) wystąpienia siły wyższej, przez którą Strony rozumieją katastrofalne zjawiska wywołane działaniem sił natury (np. powodzie, trzęsienia ziemi, pożary lasów), zjawiska społeczne lub polityczne o wielkiej skali (np. wojny) oraz akty władzy publicznej (np. blokady granic i portów, ogłoszenie stanów nadzwyczajnych czy stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii) i inne zdarzenia obiektywnie niezależne od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich
przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych - w zakresie dostosowania Umowy do zmian nią spowodowanych.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, nie mogą spowodować zwiększenia kwoty wynagrodzenia bez podatku VAT wskazanego w § 6 Umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta składana na Platformie e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-20 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Ciąg dalszy sekcja IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA , pkt 4.3.1 Sposób oceny ofert:
3. Zamawiający oceni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
4. Ocena końcowa oferty będzie sumą punktów zdobytych przy ocenie dokonanej w poszczególnych kryteriach oceny ofert (K1+K2a+K2b+K2c).
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.
6. Zamawiający dokona zaokrąglenia poszczególnych ocen do drugiego miejsca po przecinku zgodnie z zasadami zaokrąglenia matematycznego.

2. W nawiązaniu do Sekcji IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, PKT 4.2.10. ) okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Termin realizacji zamówienia – 68 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy, w tym zgodnie ze szczegółowymi terminami określonymi we Wzorze Umowy (załącznik nr 6 do swz). Wszelkie działania związane z realizacją Umowy (realizacja promocyjnego Programu prewencyjnego i podpisanie Protokołu odbioru) muszą być zakończone do 15 grudnia 2023r.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie powyższego Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy oświadczeń i dokumentów określonych w pkt 9 swz.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.