eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiszyn › Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 130 w miejscowości Baczyna polegające na budowie chodnika, zatok autobusowych oraz wyznaczeniu przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 130 w miejscowości Baczyna polegające na budowie chodnika, zatok autobusowych oraz wyznaczeniu przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBISZYN

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lubiszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Jedności Robotniczej 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubiszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-433

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 727 71 30

1.5.8.) Numer faksu: 95 727 71 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubiszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 130 w miejscowości Baczyna polegające na budowie chodnika, zatok autobusowych oraz wyznaczeniu przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc860eff-2d2f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012607/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 130 w miejscowości Baczyna polegające na budowie chodnika, zatok autobusowych oraz wyznaczeniu przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330674

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.4.08.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wojewódzkiej nr 130 w miejscowości Baczyna polegającej na budowie chodnika, zatok autobusowych oraz wyznaczeniu przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną.
Zakres inwestycji obejmuje w szczególności:
a) Budowę chodnika (etap I i II – oznaczenia w przedmiarze i dokumentacji)
b) Budowę zatok autobusowych
c) Budowę zjazdów
d) Budowę muld chłonnych
e) Wyznaczenie przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną.


Wykonawca na czas prowadzenia robót jest zobowiązany do uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego wraz opracowaniem projektu tymczasowej organizacji ruchu/zabezpieczenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem.

Wykonawca zrealizuje roboty budowlane na swój koszt i ryzyko oraz zapewni obsługę geodezyjną w związku z wykonywanymi przez siebie robotami, a także obsługę administracyjną, niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego, na podstawie załączonego przedmiaru. Przedmiar jest dokumentem pomocniczym i nie zwalnia Wykonawcy z dokonania wizji lokalnej, przy czym Zamawiający nie określa, że wizja lokalna jest obowiązkowa, lecz wskazana dla sporządzenia jak najbardziej precyzyjnej oferty.

Kosztorys ofertowy nie służy do rozliczenia kosztorysowego robót (umowa ryczał-towa), ale służy jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy
w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania czę-ści przedmiotu umowy lub w przypadku wystąpienia robót zamiennych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SWZ, z zastrzeżeniem, iż zakres przedmiotu zamówienia obejmuje cały odcinek zaprojektowanego chodnika tj. poza oznaczony na mapie kolorem czerwonym odcinek. Początek opracowania rozpoczyna się na wysokości działki 3/2 oraz 122, a koniec opracowania jest zgodny z oznaczeniem na planie sytuacyjnym.
- przedmiar – załącznik nr 9
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.

Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji zadania może być ono kontrolowane przez przedstawicieli Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ww. ustawy tj. wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu

Uzasadnienie faktyczne

Do upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu tj. do dnia 25.08.2023r. do godz. 12.00, złożono jedną ofertę. W toku badania ofert komisja przetargowa wezwała wykonawcę do złożenia dokumentów na podstawie art. 274. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żądał aby:
a) w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
Wykonawca złożył w wyznaczonym przez zamawiającego terminie podmiotowe środki dowodowe w ww. zakresie, z których wynikało, że w dniu złożenia oferty tj. w dniu 25.08.br. podsiadał polisę OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 350 tys. zł, a dopiero w wyniku aneksu do posiadanej polisy suma ta została zwiększona do wymaganej przez zamawiającego kwoty 500 tys. zł, przy czym okres obowiązywania aneksu do polisy został wyznaczony od 2023-08-26. Wykonawca nie spełniał warunku udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, a tym samym jego oferta podlega odrzuceniu, gdyż nie złożył podmiotowych środków dowodowych, które by potwierdzały, że spełniał warunki dotyczące posiadanego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w wymaganej wysokości.
Dlatego też, biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający działając w oparciu o art. 255 pkt 2 ustawy Pzp unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.