Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00372297/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa gastronomiczna dla uczestników XVI Międzynarodowej Konferencji Naukowej MANAGENT 2023 Innowacje w organizacji w warunkach kryzysów i niepewności.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256431976
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uph-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa gastronomiczna dla uczestników XVI Międzynarodowej Konferencji Naukowej MANAGENT 2023 Innowacje w organizacji w warunkach kryzysów i niepewności.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93e10b45-4649-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00313530/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługa gastronomiczna dla uczestników XVI Międzynarodowej Konferencji Naukowej MANAGENT 2023 Innowacje w organizacji w warunkach kryzysów i niepewności.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372297
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.69.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13650 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę gastronomiczną polegającą na przygotowaniu, dostarczeniu, podaniu kolacji dla 20 osób w dniu 24.09.2023 r. oraz obiadu dla 40 osób i bufetu kawowego dla 40 osób w dniu 25.09.2023 r. podczas XVI Międzynarodowej Konferencji Naukowej MANAGENT 2023 Innowacje w organizacji w warunkach kryzysów
i niepewności. Wykonawca zapewni salę do spożywania kolacji, zastawę, oraz serwis kelnerski podczas kolacji, w odległości nie większej niż 1 km od miejsca obrad konferencyjnych,
w atrakcyjnym budynku np. z historycznymi wnętrzami, w otoczeniu zieleni, parku, itp.
Kolacja dla 20 osób:
- zupa - krem z białych warzyw - 250 ml/os,
- danie mięsne - grillowana pierś z kurczaka pod pierzynką 160 gr/os.,
- młode ziemniaki - 100 gr/os.,
- sałaty w sosie vinegret - 100 gr/os.,
- zimne przekąski (min. 200 gr/os.):
a) galaretka drobiowa z warzywami,
b) rolada szpinakowa z wędzonym łososiem,
c) tartaletki zapiekane z grzybami leśnymi i serem wędzonym,
d) sakiewki z szynki parmeńskiej,
e) pieczywo, masło,
f) soki, kompot, woda - 1litr /os.,
g) kawa, herbata - 400 ml /os.
Posiłki powinny być świeże, ciepłe, poddane o ustalonych godzinach.
Konferencja odbędzie się w dniu 25 września 2023 r. na ul. Żytniej 39 Budynek Wydziału Nauk Społecznych UPH, 08-110 Siedlce.
Do obowiązku wykonawcy należy dostarczenie stołów wraz z krzesłami dla 40 osób
z przybraniem w stroiki z kwiatów (na małych stołach 1 stroik, na dużych stołach 2 stroiki). Wykonawca dostarczy porcelanową zastawę stołową, białe obrusy oraz obsługę kelnerską przy serwowaniu obiadu oraz serwisu kawowego.
Przedmiot zamówienia obejmuje bufet kawowy i stół szwedzki składający się z:
a) Serwisu kawowego (2 przerwy kawowe dla 40 osób):
- kawa - 200 ml/os.,
- herbata - min. 2 sztuki /os., cytryna cukier,
- ciasto domowe typu: szarlotka ze świeżych jabłek i cynamonu, domowy sernik - 250 gr/os.
- woda n/g i gaz. - 500 ml/os.
b) Obiad dla 40 osób:
- zupa - neapolitańska - 250 ml/os.,
- II danie - karkówka w sosie - 160 gr/os.,
- ziemniaki opiekane - 100 gr/os.,
- surówka ze świeżych warzyw - 100 gr/os.
Podana liczba osób korzystających z usługi gastronomicznej jest liczbą przewidywaną. Zamawiający nie gwarantuje, iż z usług korzystać będzie liczba osób wskazanych w niniejszym dokumencie (możliwość zmiany ilości posiłków objętych usługą o 30%). Wykonawca zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji na 5 dni przed planowaną konferencją. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym bez negocjacji, w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 06.09.2023 r. wpłynęły dwie oferty. Najtańsza oferta została złożona przez Panderosa s. c. Inga Myszka, Marcin Myszka ul. Garwolińska 53, 08-110 Siedlce, REGON 711692298, NIP 8212218736, która zaoferowała wykonanie zamówienia za kwotę brutto12.000,00 złotych (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
Cena oferty najkorzystniejszej wyniosła 12.000,00 złotych brutto i przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przeznaczył środki w wysokości 5.000,00 złotych brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Postępowanie zostaje unieważnione z braku środków.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12160 PLN
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad remontem budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii oraz Pracowni Hemodynamiki na okres 12 miesięcy.
- Dostawa środków czyszczących i polerujących
- Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz wynajem pomieszczeń do wykonywania lekarskich sekcji/oględzin zwłok na zlecenie prokuratur okręgu siedleckiego.
- Czynności techniczne wspomagające administrowanie Targowiskiem Miejskim w Siedlcach przy ulicy 11 Listopada 42
- Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 16-17 maja 2024 r. w Centralnej Bibliotece Wojskowej w Warszawie podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Usługa cateringu dla uczestników projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.