Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00280223/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
- 2023/BZP 00290630/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
skrócona nazwa:
„Wykonanie prac projektowych w zakresie budowy hali sportowej Judo oraz zapewnienie wykonania obowiązków nadzoru autorskiego"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fdbfaf3e-15ac-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
skrócona nazwa:„Wykonanie prac projektowych w zakresie budowy hali sportowej Judo oraz zapewnienie wykonania obowiązków nadzoru autorskiego"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdbfaf3e-15ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280223
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIM/06/23/ZP33/2023-364
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie prac projektowych w zakresie budowy hali sportowej Judo oraz zapewnienie wykonania obowiązków nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji wymienionej, stosownie do treści powszechnie obowiązujących przepisów”- postępowanie nr PIM/06/23/ZP33/2023-364.
Zakres niezbędny do zaprojektowania obiektu w ramach zadania Budowa Hali Sportowej:
1. Hala z zadaszeniem łukowym metalowym o konstrukcji samonośnej,
2. Nawierzchnia sportowa z poliuretanu,
3. Wysokość wewnętrzna, minimalna wysokość nad polem gry 6 m,
4. Boisko wielofunkcyjne – piłka ręczna, wymiary sali sportowej (pole gry) 20x40 m
ze strefami ochronnymi 22x44 m),
5. 6 szatni – 3 damskie, 3 męskie (na treningu jednocześnie 90 osób, po 15 os./szatnię), w szatni 30 szafek, plus węzły sanitarne przy szatniach (minimum 3 prysznice i 2 toalety) (minimum po jednej damskiej i męskiej z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi),
6. Wyposażenie hali: mobilne strzelnice laserowe min 4 stanowiska, mobilna scena z wykładziną ochronną,
7. Siłownia (ok. 100 m2),
8. Sala fitness ( ok. 30 m2),
9. Sauna sucha na 10 osób z zapleczem – prysznic, wc + pokój odpoczynku,
10. Pokój fizjoterapii ( ok. 10 m2),
11. Pokój trenerów (10 trenerów) koedukacyjny (ok. 35 m2) z węzłem sanitarnym wc + prysznic ,
12. Magazyn sprzętu sportowego (ok. 15 m2),
13. Magazyn sprzętu klubowego (ok. 20m2),
14. Pomieszczenie porządkowe,
15. Pomieszczenia techniczne,
16. 3 biura: dwa duże (po 6 osób) i 2 pojedyncze gabinety 1 osobowe,
17. Zaplecze socjalne przy biurach,
18. Toalety ogólnodostępne + toaleta dla niepełnosprawnych,
19. Sala konferencyjna (ok. 30 m2 ),
20. Hol wejściowy z poczekalnią odgrodzone od sali ścianą pełną z drzwiami wejściowymi
do sali treningowej,
21. Miejsce na recepcję około 10m2,
22. Brama 3x3,2 m (bez wjazdu do środka) , oraz drzwi wyjściowe na zewnątrz,
23. Wentylacja mechaniczna, nawiewno-wywiewna z odzyskiem energii, klimatyzacja,
24. Wejścia do sali z szatni oraz z holu,
25. Nagłośnienie,
26. Internet, sieć wewnętrzna,
27. Gniazda umożliwiające podłączenie sprzętów mobilnych w sali treningowej,
28. Oświetlenie treningowe,
29. Kontrola dostępu do obiektu przy recepcji – kołowrotek,
30. Kotary dźwiękochłonne zsuwane z sufitu między polami – 2 szt. Konieczna weryfikacja technicznych i konstrukcyjnych możliwości przy ograniczeniu związanym z budową dachu łukowego, samonośnego.
31. Skrzynka podłączeniowa do wozu transmisyjnego, przeloty w ścianach na podłączenie kamer transmisyjnych,
32. Możliwość przyczepienia lin treningowych do wspinania się do sufitu lub konstrukcji dachu,
33. Gniazda siły- prąd x2,
34. Drabinki gimnastyczne na Sali.
Projektant będzie musiał zweryfikować możliwości wykorzystania odnawialnych źródeł energii: montażu instalacji fotowoltaicznej, odprowadzania wód opadowych, instalacji wody szarej oraz sposobu ogrzewania – możliwość podłączenia do cieplika, instalacja pompy ciepła itp. Na etapie prac projektowych należy przeprowadzić analizę rozwiązań bioretencyjnych i wkomponowanie w obiekt zieleni. Jeśli nie uda się wykorzystać deszczówki jako szarej wody, to rozważyć należy ogród deszczowy mokry, suchy lub w pojemniku.
Ostatecznie gabaryty obiektu zostaną zweryfikowane przed złożeniem wniosku o ustalenie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego. Należy zwrócić uwagę na miejsca parkingowe przy decyzji lokalizacyjnej. W razie konieczności będzie trzeba wystąpić o odstępstwa dla określonych zakresów.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy
– Załączniku nr 1 do SWZ oraz OPZ - Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356208,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356208,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356208,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEMIURG spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792393070
7.3.3) Ulica: ul. Górnicza 2/143A
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-107
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Demiurg Design sp. z o.o., ul. Górnicza 2/143A, 60-107 Poznań
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356208,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
- Remont z przebudową ściany oporowej przy ul. Marcelińskiej 27 w Poznaniu
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- "Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa zbiornika retencyjnego na Łacinie""
- Dostawa leku Andeksanetu Alfa
- Serwis sterowników GTS
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej modernizacji budynku C Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego przy ul. Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PRZEBUDOWY BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W CIEPLEWIE PRZY ULICY DŁUGIEJ 20A
- Zaprojektowanie i wykonanie chroniących przed upadkiem z wysokości zabezpieczeń przestrzeni, pomiędzy sąsiadującymi obiektami mostowymi w ciągu dróg admin. przez GDDKiA O/Łódź z podziałem na 2 zadania
- Rozwój infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Uścimów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.