eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › skrócona nazwa: "Wykonanie prac projektowych w zakresie budowy hali sportowej Judo oraz zapewnienie wykonania obowiązków nadzoru autorskiego"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
skrócona nazwa:

„Wykonanie prac projektowych w zakresie budowy hali sportowej Judo oraz zapewnienie wykonania obowiązków nadzoru autorskiego"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fdbfaf3e-15ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

skrócona nazwa:

„Wykonanie prac projektowych w zakresie budowy hali sportowej Judo oraz zapewnienie wykonania obowiązków nadzoru autorskiego"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdbfaf3e-15ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280223

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIM/06/23/ZP33/2023-364

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie prac projektowych w zakresie budowy hali sportowej Judo oraz zapewnienie wykonania obowiązków nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji wymienionej, stosownie do treści powszechnie obowiązujących przepisów”- postępowanie nr PIM/06/23/ZP33/2023-364.

Zakres niezbędny do zaprojektowania obiektu w ramach zadania Budowa Hali Sportowej:
1. Hala z zadaszeniem łukowym metalowym o konstrukcji samonośnej,
2. Nawierzchnia sportowa z poliuretanu,
3. Wysokość wewnętrzna, minimalna wysokość nad polem gry 6 m,
4. Boisko wielofunkcyjne – piłka ręczna, wymiary sali sportowej (pole gry) 20x40 m
ze strefami ochronnymi 22x44 m),
5. 6 szatni – 3 damskie, 3 męskie (na treningu jednocześnie 90 osób, po 15 os./szatnię), w szatni 30 szafek, plus węzły sanitarne przy szatniach (minimum 3 prysznice i 2 toalety) (minimum po jednej damskiej i męskiej z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi),
6. Wyposażenie hali: mobilne strzelnice laserowe min 4 stanowiska, mobilna scena z wykładziną ochronną,
7. Siłownia (ok. 100 m2),
8. Sala fitness ( ok. 30 m2),
9. Sauna sucha na 10 osób z zapleczem – prysznic, wc + pokój odpoczynku,
10. Pokój fizjoterapii ( ok. 10 m2),
11. Pokój trenerów (10 trenerów) koedukacyjny (ok. 35 m2) z węzłem sanitarnym wc + prysznic ,
12. Magazyn sprzętu sportowego (ok. 15 m2),
13. Magazyn sprzętu klubowego (ok. 20m2),
14. Pomieszczenie porządkowe,
15. Pomieszczenia techniczne,
16. 3 biura: dwa duże (po 6 osób) i 2 pojedyncze gabinety 1 osobowe,
17. Zaplecze socjalne przy biurach,
18. Toalety ogólnodostępne + toaleta dla niepełnosprawnych,
19. Sala konferencyjna (ok. 30 m2 ),
20. Hol wejściowy z poczekalnią odgrodzone od sali ścianą pełną z drzwiami wejściowymi
do sali treningowej,
21. Miejsce na recepcję około 10m2,
22. Brama 3x3,2 m (bez wjazdu do środka) , oraz drzwi wyjściowe na zewnątrz,
23. Wentylacja mechaniczna, nawiewno-wywiewna z odzyskiem energii, klimatyzacja,
24. Wejścia do sali z szatni oraz z holu,
25. Nagłośnienie,
26. Internet, sieć wewnętrzna,
27. Gniazda umożliwiające podłączenie sprzętów mobilnych w sali treningowej,
28. Oświetlenie treningowe,
29. Kontrola dostępu do obiektu przy recepcji – kołowrotek,
30. Kotary dźwiękochłonne zsuwane z sufitu między polami – 2 szt. Konieczna weryfikacja technicznych i konstrukcyjnych możliwości przy ograniczeniu związanym z budową dachu łukowego, samonośnego.
31. Skrzynka podłączeniowa do wozu transmisyjnego, przeloty w ścianach na podłączenie kamer transmisyjnych,
32. Możliwość przyczepienia lin treningowych do wspinania się do sufitu lub konstrukcji dachu,
33. Gniazda siły- prąd x2,
34. Drabinki gimnastyczne na Sali.
Projektant będzie musiał zweryfikować możliwości wykorzystania odnawialnych źródeł energii: montażu instalacji fotowoltaicznej, odprowadzania wód opadowych, instalacji wody szarej oraz sposobu ogrzewania – możliwość podłączenia do cieplika, instalacja pompy ciepła itp. Na etapie prac projektowych należy przeprowadzić analizę rozwiązań bioretencyjnych i wkomponowanie w obiekt zieleni. Jeśli nie uda się wykorzystać deszczówki jako szarej wody, to rozważyć należy ogród deszczowy mokry, suchy lub w pojemniku.
Ostatecznie gabaryty obiektu zostaną zweryfikowane przed złożeniem wniosku o ustalenie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego. Należy zwrócić uwagę na miejsca parkingowe przy decyzji lokalizacyjnej. W razie konieczności będzie trzeba wystąpić o odstępstwa dla określonych zakresów.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy
– Załączniku nr 1 do SWZ oraz OPZ - Załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356208,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356208,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356208,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEMIURG spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792393070

7.3.3) Ulica: ul. Górnicza 2/143A

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-107

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Demiurg Design sp. z o.o., ul. Górnicza 2/143A, 60-107 Poznań


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356208,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.