eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Tablice z nazwami ulic



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Tablice z nazwami ulic

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f76b98c-1972-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Tablice z nazwami ulic

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f76b98c-1972-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.54 Tablice z nazwami ulic

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303559

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.43.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406504,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace związane z oznakowaniem będą prowadzone na terenie miasta Rybnika
i obejmują:
- opracowanie dokumentacji projektowej na którą składają się projekty graficzne przewidywanych tablic, wraz z ich szczegółowymi lokalizacjami, oraz wymaganymi uzgodnieniami, opiniami, zgłoszeniami, zatwierdzeniami pozwoleniami, itp. jeżeli prawo tego wymaga,
- montaż konstrukcji wsporczych,
- montaż tablicy lub tablic,
- ewidencję obiektów w systemie RSIP (Rybnicki System Informacji Przestrzennej),
- wykonania innych prac towarzyszących wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym Systemu Informacji Miejskiej w Rybniku (PFU SIM).
Oznakowanie winno być zgodne z postanowieniami PFU SIM. Zamawiający oczekuje że Wykonawca wykona kompletne oznakowanie SIM w obszarze części dzielnicy Śródmieście - Załącznik A, w tym lokalizację prototypu i kilku innych tablic SIM w miejscach wskazanych w załączniku A1. Załącznik B i C do PFU SIM stanowią dodatkowe informacje o ilości obiektów do oznakowania. Ilości wstępnie szacowane w SWZ nie są wiążące. Wykonawca winien kierować się własnymi ocenami i wyliczeniami ilości elementów SIM w obszarach wymienionych na załącznikach A i A1. Różnica pomiędzy szacowaną ilością robót, a ilością robót wymagających realizacji kompletnego oznakowania SIM w ramach niniejszego kontraktu stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
Uwarunkowania terminowe:
Etap 1 – prace wstępne:
Wykonawca po zawarciu umowy przedstawi Zamawiającemu koncepcję realizacji zamówienia. Koncepcję należy przestawić w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca wykona i przedstawi Zamawiającemu prototyp oznakowania w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.
Etap 2 – prace zasadnicze:
Wykonawca wykona dokumentacje projektowe i wybuduje system informacji miejskiej w terminie do 120 dni od daty zawarcia umowy.
Zamawiający zobowiązuje się do opiniowania na bieżąco przedstawianych rozwiązań projektowych. Prace projektowe i prace budowlane Wykonawca powinien prowadzić jednocześnie
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 7 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, licząc od dnia odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji wykonawca zapewnił usunięcie wad, w ciągu 14 dni od chwili ich zgłoszenia przez Zamawiającego.
Wymogi dla ochrony środowiska:
1. Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania.
2. Organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
3. Realizację rozbiórki i transport odpadów prowadzić w sposób ograniczający pylenie bądź rozwiewanie materiału.
4. Wszelkie odpady należy utylizować zgodnie z normami ochrony środowiska, a odpady zakwalifikowane przez Zamawiającego jako użytki przekazać do siedziby Rybnickich Służb Komunalnych. W obu przypadkach obowiązują potwierdzenia przyjęcia.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- czynność montażu konstrukcji wsporczej,
- czynność montażu tablicy/tablic.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549994,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720165,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549994,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Utal sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631537295

7.3.3) Ulica: ul. Katarzyńska 9

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 62-006

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549994,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.