eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cisna › Remont dróg leśnych nr 79, nr 14 i nr 6



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg leśnych nr 79, nr 14 i nr 6

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cisna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cisna 87A

1.5.2.) Miejscowość: Cisna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-607

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cisna@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg leśnych nr 79, nr 14 i nr 6

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69982997-3231-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00384400/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont dróg leśnych nr 79; nr 14 i nr 6

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341074

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.270.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 355031,07 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 327831,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: „Remont drogi leśnej nr 79 Zawój – Jaworzec nr inw. 220/1734 ”. Remont zakłada:
a) W przypadku niewielkich uszkodzeń powierzchniowych:
 oczyszczenie mechaniczne uszkodzonej nawierzchni;
 uzupełnienie ubytków w nawierzchni kruszywem łamanym gr. średnio 10cm;
 wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10cm.
b) W przypadku kolein i znacznych uszkodzeń:
 oczyszczenie mechaniczne uszkodzonej nawierzchni;
 uzupełnienie ubytków w nawierzchni tłuczniem gr. średnio 15cm;
 wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10cm.
W zakresie robót remontowych należy ująć uzupełnienie ubytków w poboczach kruszywem łamanym o gr. warstwy ok. 7cm, oczyszczenie rowów z namułu oraz wymianę uszkodzonych wodospustów (lub montaż nowych).
Długość remontowanej drogi to 431 mb w km 0+00 – 0+251 oraz 0+451 – 0+629. Szer. jezdni 3,0 - 3,5 m, Szer. poboczy 0,5 - 0,75 m. Lokalizacja: Powiat leski, gm. Cisna, m. Zawój, działki: 36, 37 (obręb 0016 Zawój). Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności robotnicy, operatorzy sprzętu, kierowcy, pomocnicy itp., jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700, 2140.). Zamawiający nie przewiduje zapłaty wynagrodzenia w częściach. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady robót budowlanych z tytułu rękojmi przez okres 36 miesięcy.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 13 do SWZ, w tym:
- przedmiarach robót,
- projektach – zgłoszeniach robót budowlanych,
- Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 109123,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: „Remont drogi leśnej nr 14 Strzebowiska nr inw. 220/1735” . Remont zakłada:
a) W przypadku niewielkich uszkodzeń powierzchniowych:
 oczyszczenie mechaniczne uszkodzonej nawierzchni;
 uzupełnienie ubytków w nawierzchni kruszywem łamanym gr. średnio 10cm;
 wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10cm
b) W przypadku kolein i znacznych uszkodzeń:
 oczyszczenie mechaniczne uszkodzonej nawierzchni;
 uzupełnienie ubytków w nawierzchni tłuczniem gr. średnio 15cm- wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10cm.
Wskazany zakres na placu budowy należy dodatkowo wzmocnić materacem z kruszywa łamanego w geowłókninie o gr. warstwy 15cm. W zakresie robót remontowych należy ująć uzupełnienie ubytków w poboczach kruszywem łamanym o gr. warstwy ok. 7cm, oczyszczenie rowów z namułu oraz wymianę uszkodzonych wodospustów (lub montaż nowych).
Długość remontowanej drogi 308.00 mb. w km 11+371 – 11+479 oraz 14+753 – 14+951 Szer. remontowanej jezdni 3,0 - 3,5 m. Szer. remontowanych poboczy 0,5-0,75 m. Lokalizacja: Powiat leski, gm. Cisna, m. Strzebowiska, Smerek działki: 243, 244 (obręb 0014 Strzebowiska)
421, 426, 427, 503 (obręb 0012 Smerek). Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności robotnicy, operatorzy sprzętu, kierowcy, pomocnicy itp., jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700, 2140.). Zamawiający nie przewiduje zapłaty wynagrodzenia w częściach. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady robót budowlanych z tytułu rękojmi przez okres 36 miesięcy. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 13 do SWZ, w tym:
- przedmiarach robót,
- projektach – zgłoszeniach robót budowlanych,
- Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 120453,32 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: „Remont drogi leśnej nr 6 Dołżyca nr. Inw. 242/136”. Remont zakłada:
 oczyszczenie mechaniczne uszkodzonej nawierzchni;
 uzupełnienie ubytków w nawierzchni kruszywem łamanym gr. średnio 10cm;
 wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10cm
W zakresie robót remontowych należy ująć uzupełnienie ubytków w poboczach kruszywem łamanym o gr. warstwy ok. 7cm, oczyszczenie rowów z namułu oraz wymianę uszkodzonych wodospustów (lub montaż nowych).
Szerokość jezdni 3,0 - 3,5m, pobocza 0,5-0,75m każde. Długość remontowanej drogi 304 mb. w km 2+312 – 2+615. Lokalizacja: Powiat leski, gm. Cisna, m. Dołżyca, Krzywe działki: 234 (obręb 0003 Dołżyca), 139 (obręb 0007 Krzywe). Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności robotnicy, operatorzy sprzętu, kierowcy, pomocnicy itp., jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700, 2140.). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Zamawiający nie przewiduje zapłaty wynagrodzenia w częściach. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady robót budowlanych z tytułu rękojmi przez okres 36 miesięcy.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 13 do SWZ, w tym:
- przedmiarach robót,
- projektach – zgłoszeniach robót budowlanych,
- Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 98255,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134221,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158586,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134221,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Drew Tadeusz Popiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6870002003

7.3.3) Ulica: Kołłątaja 36

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134221,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148158,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156050,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148158,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo – Budowlane „HUTA” Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370005516

7.3.3) Ulica: Jana 67

7.3.4) Miejscowość: Odrzechowa

7.3.5) Kod pocztowy: 38-530

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148158,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120854,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122490,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120854,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo – Budowlane „HUTA” Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370005516

7.3.3) Ulica: Jana 67

7.3.4) Miejscowość: Odrzechowa

7.3.5) Kod pocztowy: 38-530

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120854,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.