Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00362845/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rewaloryzacja Ratusza – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gostyń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050646
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Gostyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gostyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.gostyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8083811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rewaloryzacja Ratusza – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45168251-40e7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030388/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa i rewaloryzacja Ratusza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362845
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 187565,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oświetlenie ewakuacyjne.Zakres prac obejmuje wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego w budynku. Prace polegają na rozprowadzeniu przewodów elektrycznych w budynku oraz zamontowaniu opraw oświetleniowych. Całość robót należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją. Podczas prowadzonych prac w Ratuszu Urząd Miejski będzie nadal funkcjonować. Dlatego prace należy wykonywać w miarę możliwości etapami np. podziałem na piętra.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 18402,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zabezpieczenie PPOŻ drewnianej klatki schodowej w budynku Ratusza w Gostyniu.Zabezpieczeniu podlega boczna klatka znajdująca się w części budynku od strony ul. Zamkowej. Prowadzi ona z parteru do poddasza. Wymianie podlegają stopnice i stopnie, które następnie są zabezpieczone farbami o właściwościach przeciwpożarowych. Roboty wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją. Niniejsza klatka schodowa nie jest w ciągłym użyciu istnieje możliwość jej wyłączenia z użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 26448,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana pieca gazowego.Niniejsze prace polegają na wymianie istniejącego kotła gazowego z otwarta komora spalania na dwa kotły kondensacyjne z zamkniętą komora spalania. Piece będą działać kaskadowo. Wymianie podlega również wkład spalinowy zlokalizowany w kominie. Dodatkowo przebudowie nieznacznej podlegać będzie obecnie użytkowana technologia centralnego ogrzewania. Prace instalacyjne wykonywane będą w obrębie kotłowni. Poza kotłownią należy wykonać oświetlenie ewakuacyjne w piwnicy oraz całą kotłownie i jej technologię należy podłączyć pod przeciwpożarowy wyłącznik prądu zlokalizowany na zewnątrz kotłowni przy wyjściu głównym. Całość prac określa załączona dokumentacja.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 142714,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z brakiem zainteresowania niniejszym zamówieniem, tj. żaden z Wykonawców nie złożył oferty, konieczne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, to jest Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z brakiem zainteresowania niniejszym zamówieniem, tj. żaden z Wykonawców nie złożył oferty, konieczne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, to jest Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z brakiem zainteresowania niniejszym zamówieniem, tj. żaden z Wykonawców nie złożył oferty, konieczne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, to jest Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych na terenie powiatu gostyńskiego
- Ulepszenie nawierzchni jezdni w ciągach dróg powiatowych
- Budowa kompleksów sportowych na terenie szkół powiatowych
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.