eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-Zdrój › Remont dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku "Siedlisko", należącym do Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju - postępowanie drugie.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku „Siedlisko”, należącym do Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju - postępowanie drugie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000968405

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 19

1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 0184710750

1.5.8.) Numer faksu: 0184710755

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ckkrynica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckkrynica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ckkrynica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku „Siedlisko”, należącym do Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju - postępowanie drugie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec75c24a-2eb2-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00103861/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont dachu - wymiana poszycia dachowego, izolacja termiczna, budowa instalacji odgromowej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338159/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CK.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 190438,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie remontu dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku „Siedlisko” należącym do Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju.
Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowego remontu dachu o konstrukcji drewnianej pokrytego blachą płaską, obejmującego następujące prace:
1) prace zabezpieczające;
2) montaż rusztowania o wysokości do 10m,
3) rozbiórkę pokrycia dachowego z blachy,
4) rozbiórkę obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów,
5) rozebranie rynien i rur spustowych z blachy,
6) rozebranie elementów więźb dachowych,
7) deskowanie połaci dachowej z tarcicy,
8) impregnacji deskowania dachu środkiem ogniochronnym do stanu NRO, oraz ochrony przed grzybami, pleśnią i owadami,
9) pokrycie deskowania dachu membraną dachową,
10) pokrycie dachu nową blachą ocynkowaną na rąbek podwójny,
11) wykonanie obróbek blacharskich,
12) montaż rynien i rur spustowych z tworzyw sztucznych,
13) montaż barier śniegowych i ław kominowych,
14) wykonanie prac z branży instalacyjno-elektrycznej - demontaż istniejących przewodów odgromowych i uziemiających i montaż nowej instalacji odgromowej,
15) wywóz i utylizację materiałów rozbiórkowych i odpadów pobudowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 6
ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,
jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zauważył niedoszacowanie powierzchni dachu, będącego przedmiotem zamówienia. Wystąpił do Zamawiającego z wnioskiem o zajęcie stanowiska. Zamawiający w celu weryfikacji dokonał ponownego pomiaru powierzchni dachu. Spostrzeżenia Wykonawcy

okazały się właściwe. Powierzchnia dachu, stanowiącego przedmiot zamówienia była mocno niedoszacowana. W związku z tym, że błąd ten ma istotny wpływ na przygotowanie i właściwą kalkulację oferty przez wykonawców, nie wyczerpuje całości prac, jakie zamawiający ma zamiar wykonać, prowadzić może do narażenie zarówno zamawiającego, jak i wykonawcę do strat – postępowanie zostaje unieważnione. Na tym etapie postępowania Wykonawca nie miał już możliwości korekty w obliczeniu ceny, a Zamawiający nie mógł dokonać korekty opisu przedmiotu zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227185,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299452,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227185,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.