eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zapewnienie oprawy scenograficznej podczas Uroczystego Podsumowania Konkursów Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie oprawy scenograficznej podczas Uroczystego Podsumowania Konkursów Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007021519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Barska 28/30

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-315

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 39-18-213

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gip.pip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pip.gov.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


inny zamawiający

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Nadzór nad warunkami pracy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie oprawy scenograficznej podczas Uroczystego Podsumowania Konkursów Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0cdd480-2f56-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383430

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065353/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Zapewnienie oprawy scenograficznej podczas Uroczystego Podsumowania Konkursów Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347563/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GIP-GOZ.213.207.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 70000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie oprawy scenograficznej Uroczystego Podsumowania Konkursów Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy (PIP GIP), które odbędzie się 17 listopada 2022 r. na Zamku Królewskim w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. zapewnienie oprawy scenograficznej, w tym opracowanie projektu scenografii oraz montaż jej elementów w Zamku Królewskim w dniu imprezy,
2. przygotowanie materiałów multimedialnych na potrzeby prezentacji laureatów konkursów PIP GIP oraz wizualizacji poszczególnych etapów przebiegu uroczystości,
w tym:
a) 25 wizytówek video (30-45 sekundowych materiałów) prezentujących laureatów konkursów i sylwetki nagradzanych osób,
b) prezentacji multimedialnej, która będzie wyświetlana na ekranie multimedialnym w trakcie uroczystości.
3. zapewnienie obsługi technicznej, w tym montaż i obsługa sprzętu nagłośnieniowego, audiowizualnego oraz emisyjnego, a także materiałów audiowizualnych powstałych na potrzeby uroczystości, w celu zapewnienia właściwego przebiegu uroczystości, pod względem wizualnym i dźwiękowym,
4. zapewnienie oprawy muzycznej uroczystości,
5. nagranie, montaż i udźwiękowienie 90-sekundowego filmu z przebiegu uroczystości,
6. zapewnienie obsługi fotograficznej na uroczystości i obróbka wykonanych zdjęć na potrzeby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90897,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90897,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90897,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): E-xon s.c. Sylwia Kotowicz Piotr Izdebski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Izdebski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822373015

7.3.3) Ulica: Romana Maya 1

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-371

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90897,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-17 do 2022-11-17

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin realizacji zamówienia: 17 listopada 2022 roku.
1.2. Wszelkie działania związane z realizacją przedmiotu zamówienia (realizacja i podpisanie protokołu odbioru końcowego) muszą być zakończone do 5 grudnia 2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.