Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339782/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
- 2023/BZP 00347805/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-09
- 2023/BZP 00353258/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-14
- 2023/BZP 00354655/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-16
- 2023/BZP 00360095/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-21
- 2023/BZP 00362781/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP DRONA WRAZ Z OSPRZĘTEM DO MONITOROWANIA
I KONTROLOWANIA JAKOŚCI POWIETRZA NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastomyszkow.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP DRONA WRAZ Z OSPRZĘTEM DO MONITOROWANIAI KONTROLOWANIA JAKOŚCI POWIETRZA NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cc5ba71-31ea-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383341
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058124/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup drona wraz z osprzętem do monitorowania i kontroli jakości powietrza na terenie miasta Myszkowa.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339782
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023.PZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170731,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego drona wraz z fabrycznie nowym osprzętem do monitorowania i kontrolowania jakości powietrza na terenie miasta Myszkowa, na którą składają się:
a) zakup 1 sztuki drona,
b) osprzęt drona:
- stacja ładująca – 1 szt.,
- akumulatory – 4 szt.,
- złącze podwójnego gimbala – 1 szt.,
- głowica – 1 szt.,
- czujnik dymu/smogu – 1 szt.,
- kamera – 1 szt.,
- oprogramowanie do analizy i raportowania zdjęć termowizyjnych z kamery wraz z licencją na okres co najmniej 24 m-cy – 1 szt.,
- program do szybkiego mapowania terenu wraz z licencją na okres co najmniej 24 m-cy – 1 szt,
- program do planowania misji lotów drona wraz z licencją na okres co najmniej 24 m-cy – 1 szt.,
c) rok produkcji drona wraz z osprzętem: 2023r.,
d) ubezpieczenie AC (AeroCasco) drona wraz z osprzętem na okres co najmniej 24 miesięcy liczonych od dnia przekazania/odbioru drona wraz z osprzętem, zgodnie z zapisami § 2 ust. 8 pkt 7) załącznika nr 11 do SWZ,
e) ubezpieczenie o.c. 2 pilotów obsługujących drona wraz z osprzętem na okres co najmniej 24 miesięcy liczonych od dnia przekazania/odbioru drona wraz z osprzętem, zgodnie z zapisami § 2 ust. 8 pkt 5) załącznika nr 11 do SWZ,
f) szkolenie NSTS-06 dla dwóch osób o zakresie niezbędnym do uzyskania uprawnień do pilotażu dronów.
Szkolenie do Krajowego Scenariusza Standardowego NSTS-06 obejmuje operacje poza zasięgiem widoczności wzrokowej (BVLOS) na bezzałogowym statku powietrznym w kategorii wielowirnikowiec (MR), o masie startowej do 25 kg, Szkolenie składa się z części teoretycznej i praktycznej. Minimalny czas szkolenia praktycznego każdej z 2 osób: 10 godzin. Szkolący zapewnia w ramach kosztów szkolenia również dostęp do platformy e-learingowej na okres co najmniej 24 miesiące,
g) opłata w wymaganej przepisami wysokości za udział w egzaminie dwóch wyznaczonych przez Zamawiającego osób.
2. Rodzaj zamówienia: dostawy.
3. Kody CPV dotyczące zamówienia:
Główny kod CPV:
34711200-6: Bezzałogowe statki powietrzne
4. Oferowane dostawy winny:
- być fabrycznie nowe i nieużywane,
- spełniać wymagania opisane w rozdz. 7 SWZ – Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych.
5. Przedmiot zamówienia został dokładnie opisany w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z treścią wniosku o udzielenie zamówienia oraz informacją podaną podczas otwarcia ofert na platformie zakupowej pod adresem: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 210 000,00 zł, co oznacza że Zamawiający musi dysponować kwotą o 57 393,39 zł większą, aby dokonać wyboru oferty złożonej przez NaviGate Sp. z o.o., ul. Wadowicka 8A, 30-415 Kraków. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu, odstąpił od dalszego badania oferty, a następnie dokonania jej oceny i podjął decyzję o unieważnieniu postępowania, bowiem cena oferty złożonej w postępowaniu przekraczała kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający stoi na stanowisku, że jeżeli po porównaniu cen wszystkich złożonych w postępowaniu ofert z środkami jakimi dysponuje widzi, iż postępowanie będzie podlegało unieważnieniu, gdyż nie ma dodatkowych środków, które pozwoliłyby na wybór oferty najkorzystniejszej, prowadzenie czynności badania i oceny ofert traci sens i niepotrzebnie wydłuża postępowanie. W związku z powyższym, należało dokonać czynności unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267393,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267393,39 PLN
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie - mięso, wędliny.
- Prace modernizacyjne w zabytkowym budynku użyteczności publicznej Willi Bauertzów w Myszkowie.
- Zakup ambulansu typu C dla zespołów ratownictwa medycznego wraz z dodatkowym wyposażeniem - 2 sztuki.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY GMINY MYSZKÓW - Z WYŁĄCZENIEM JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP SAMOCHODU OSOBOWEGO I DRONA WRAZ Z NIEZBĘDNYM WYPOSAŻENIEM W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU "MAZOWSZE BEZ SMOGU"
- Dostawa drona z osprzętem na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa kamer hiperspektralnych, drona, laptopów i oprogramowania w podziale na pakiety, 17/ZP/2024
więcej: Bezzałogowe statki powietrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.