eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Zakup i dostawa w 2023 roku sprasowanej biomasy drzewnej typu pellet klasy A1 o granulacji 6 mm dla Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa w 2023 roku sprasowanej biomasy drzewnej typu pellet klasy A1 o granulacji 6 mm dla Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JĘDRZEJOWSKI - DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MNICHOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 83

1.5.2.) Miejscowość: Jędrzejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413873512

1.5.8.) Numer faksu: 413873512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsmnichow@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsmnichow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0896e4a5-2090-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa w 2023 roku sprasowanej biomasy drzewnej typu pellet klasy A1 o granulacji 6 mm dla Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0896e4a5-2090-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054290/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawy opału - na potrzeby grzewcze i ciepłej wody użytkowej dla Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302802

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS III.263.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa wg harmonogramu do 05 grudnia w 2023 roku sprasowanej biomasy drzewnej typu pellet klasy A1 o granulacji 6 mm do
pomieszczenia składu opału w budynku kotłowni oraz zewnętrznego składu opału przy budynku kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie w ilości 150 000 kg, o parametrach :
• pellet drzewny umieszczony na paletach bezzwrotnych transportowych, pakowany w workach 15 kg, opatrzonych etykietą
producenta zgodną z zarejestrowaną w jednostce certyfikującej, informującą o klasie A1 produktu z podaniem numeru
certyfikatu zarejestrowanego w domenie https://enplus-pellets.eu/pl/ lub https://www.dincertco.tuv.com/ celem sprawdzenia
ważności certyfikatu
• certyfikat musi być ważny na dzień składania oferty i w całym czasie dostawy (status certyfikatu aktywny)
• każda paleta z workami pelletu zafoliowana folią stretch i zabezpieczona kapturem foliowym (pokrowcem) chroniącym na
całej wysokości worki z pelletem przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi
• kaptury foliowe mogą podlegać zwrotowi wykonawcy po okresie ich użytkowania przez zamawiającego w stanie fizycznym
wynikającym z czasu użytkowania do zabezpieczenia palet.
• klasa A1, certyfikowany wg normy : ISO 17225-2
• średnica 6 mm
• długość w przedziale: 15 mm < 40 mm
• zawartość popiołu < 0,7%
• wilgotność < 10 %
• wartość opałowa > 16,5 MJ/kg
• gęstość nasypowa > 600 kg/m3
• pellet nie może zawierać piasku, ani żadnych innych zanieczyszczeń.
Dostawa pelletu przy pomocy samochodu max. do 24 ton jednorazowo, workowanego po 15 kg umieszczonego na paletach
bezzwrotnych.
• Pierwsza dostawa - do 31.08.2023r. – 48 000 kg
• Ostatnia dostawa - do 05.12.2023 roku (termin wymagany)
Zamawiający zastrzega:
zwiększenie (w terminie do 15.12.2023r.) lub zmniejszenie ilości dostaw o 30 % w stosunku do wielkości wagowej (150 000 kg) zamawianej ilości na całość dostaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245385,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337500,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245385,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARM KRZYSZTOF PIECHUT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361771237

7.3.3) Ulica: 3 MAJA

7.3.4) Miejscowość: KOLUSZKI

7.3.5) Kod pocztowy: 95-040

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245385,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.