eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uzdowo › Sukcesywna dostawa oleju opalowego grzewczego lekkiego do kot³owni DPS w Uzdowie w sezonie grzewczym 2022/2023 w ilo¶ci prognozowanej oko³o 60 000 litrów.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-10-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opalowego grzewczego lekkiego do kot³owni DPS w Uzdowie w sezonie grzewczym 2022/2023 w ilo¶ci prognozowanej oko³o 60 000 litrów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ W UZDOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000901080

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 18/19

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Uzdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-214

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski

1.5.7.) Numer telefonu: 236965416

1.5.8.) Numer faksu: 236965556

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsuzdowo@go2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dpsuzdowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

pomoc spo³eczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opalowego grzewczego lekkiego do kot³owni DPS w Uzdowie w sezonie grzewczym 2022/2023 w ilo¶ci prognozowanej oko³o 60 000 litrów.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b28f89e1-462c-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00383043

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.dpsuzdowo.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, poczty elektronicznej e-mail: dpsuzdowo@go2.pl , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest DOM POMOCY SPO£ECZNEJ W UZDOWIE.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod.dpsuzdowo@go2.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.dpsuzdowo.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Tak

3.9.) Sposób dostêpu do narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: nie dotyczy

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest DOM POMOCY SPO£ECZNEJ W UZDOWIE.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod.dpsuzdowo@go2.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS. PN.DO. 2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju opalowego grzewczego lekkiego do kot³owni DPS w Uzdowie w sezonie grzewczym 2022/2023 w ilo¶ci prognozowanej oko³o 60 000 litrów.
Dostarczany olej opa³owy grzewczy lekki winien charakteryzowaæ siê nie gorszymi parametrami jak ni¿ej oraz byæ zgodny z polska norm± PN-C-96024/2020-12
• gêsto¶æ w temp. 15 0 nie wy¿sza ni¿ 860 kg/m3
• warto¶æ opa³owa nie mniejsza jak 42,60 MJ /kg
• temperatura zap³onu min. 560C
• temperatura p³yniêcia min. -200C
• zawarto¶æ siarki max. 0,10 % m/m
• barwa – czerwona
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w rozdziale V pkt. 5.2 SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ opcji zgodnie z zapisem art. 441 ustawy Pzp. Opcja w niniejszym postêpowaniu polega na mo¿liwo¶ci zakupu po zrealizowaniu zamówienia podstawowego – dodatkowych ilo¶ci oleju opalowego okre¶lonych w za³. nr 1 do SWZ formularz ofertowy jako zamówienie w ramach opcji. W/w opcja wynosi 30% zamówienia podstawowego tj. 18 000 litrów.
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ czê¶æ zamówienia okre¶lona jako „opcja” jest uprawnieniem, a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego. Ostateczna ilo¶æ zakupionego oleju w ramach opcji bêdzie uzale¿niona od bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego i posiadanych przez niego na ten cel ¶rodków finansowych. Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z „opcji” a wykonawcy nie przys³uguj± z tego tytu³u ¿adne roszczenia.
Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê o zamiarze skorzystania z opcji, jego zakresie i terminach dostarczenia dostaw opcjonalnych. Skorzystanie z opcji nie wymaga aneksowania umowy.
Zamówienie w ramach „opcji” bêdzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Olej zakupiony w ramach „opcji” musi spe³niaæ wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-12-15 do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zgodnie z art. 57 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych o udzielnie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy:
- spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu
- nie podlegaj± wykluczeniu

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postepowaniu na dzieñ sk³adania ofert Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie zgodnie z art. 125 ust.1 ustawy Pzp wg wzoru: - Za³±cznik nr 3 do SWZ oraz Aktualny odpis z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci Gospodarczej w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym sk³adania o¶wiadczeñ woli, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem sk³adania ofert.
Na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postepowaniu Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwy¿ej bêdzie wezwany przez Zamawiaj±cego do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
Wype³niony wg wzoru Za³±cznik nr 4 do SWZ (wykaz wykonanych dostaw), w którym wska¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, dwa zamówienia polegaj±ce na dostawie i sprzeda¿y oleju opa³owego lekkiego grzewczego w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 60 000 litrów dla jednego odbiorcy. W wykazie nale¿y podaæ ich ilo¶æ, daty wykonania zamówienia oraz do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy, ¿e dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie.
Wype³niony Za³±cznik nr 5 do SWZ ( wykaz cystern samochodowych), w którym wska¿e, minimum jedn± cysternê spe³niaj±c± warunki z rozdzia³u V pkt. 5.3 i 5.4.
O¶wiadczenie-informacja o przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ.
Op³acon± aktualn± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê min. 300 000,00 PLN.
Aktualn± koncesjê zezwalaj±c± na obrót hurtowy paliwami ciek³ymi.
Za¶wiadczenie z Urzêdu Skarbowego, o nie zaleganiu z podatkami, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em lub za¶wiadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnienia, odroczenia lub roz³o¿enia na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu datowane jak wy¿ej.
Za¶wiadczenie z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z p³atno¶ciami na ubezpieczenia spo³eczne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em lub za¶wiadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnienia, odroczenia lub roz³o¿enia na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu datowane jak wy¿ej.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy którzy wyka¿± brak podstaw do wykluczenia z powodu niespe³nienia okre¶lonych w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp.
Na dzieñ sk³adania oferty wykonawca do³±cza O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz wykluczenia zgodnie z art. 125 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 3 do SWZ, Aktualny odpis z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci Gospodarczej w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym sk³adania o¶wiadczeñ woli, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem sk³adania ofert.
Wykonawca bêdzie wezwany przez Zamawiaj±cego do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
Za¶wiadczenie z Urzêdu Skarbowego, o nie zaleganiu z podatkami, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em lub za¶wiadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnienia, odroczenia lub roz³o¿enia na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu datowane jak wy¿ej.
Za¶wiadczenie z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z p³atno¶ciami na ubezpieczenia spo³eczne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em lub za¶wiadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnienia, odroczenia lub roz³o¿enia na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu datowane jak wy¿ej.
O¶wiadczenie-informacja o przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wype³niony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – za³±cznik nr 1 do SWZ o¶wiadczenie, wyliczenie ceny z do³±czonym wydrukiem komputerowym strony internetowej wskazanego producenta .sprzedawcy – za³±cznik nr 2 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów pod warunkiem, ¿e Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia z³o¿± dokumenty i o¶wiadczenia potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z wymogami zawartymi w SWZ rozdzia³ XII i w ustawie.
W takim przypadku w ofercie musi byæ wskazany pe³nomocnik do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty nale¿y za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika. Przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisywania oferty obejmuje tak¿e pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich kopii.
Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego bêdzie ¿±da³ umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. Umowa nie mo¿e byæ umow± przedwstêpn± ani umow± zawart± pod warunkiem zawieszaj±cym.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie s± zobowi±zani do wskazania spo¶ród nich Wykonawcy, do którego bêdzie kierowana wszelka korespondencja po zawarciu umowy.
Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy nale¿y wpisaæ dane dot. wszystkich podmiotów, które ubiegaj± siê wspólnie o udzielnie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy okre¶la § 4 pkt 5,6,7 projektu umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-18 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.