eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont nawierzchni ulicy Morgowej na odcinku od ul. Szczecińskiej do ul. Lechickiej



Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni ulicy Morgowej na odcinku od ul. Szczecińskiej do ul. Lechickiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/13415,Remont-nawierzchni-ulicy-Morgowej-na-odcinku-od-ul-Szczecinskiej-do-ul-Lechickie.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni ulicy Morgowej na odcinku od ul. Szczecińskiej do ul. Lechickiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05304414-0cd5-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281801/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.67.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2184176,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ulicy Morgowej na odc. od ul. Szczecińskiej do ul. Lechickiej o długości
około 415 mb w tym:
Zakres planowanych prac obejmuje:
1. Zabezpieczenie drzew i krzewów na czas budowy
2. Rozebranie podbudowy kamiennej wraz wywozem urobku na odległość do 20 km
3. Rozebranie istniejących krawężników oraz obrzeży
4. Rozebranie nawierzchni utwardzonych betonowych oraz granitowych
5. Korytowanie wykonane na całej szerokości jezdni, chodnika, zjazdów, miejsc postojowych wraz z profilowaniem i
zagęszczeniem.
Wykonanie jezdni o szerokości 5,00m:
1. Wykonanie wzmocnienia z gruntu stabilizowanego cementem C3/4 warstwy po zagęszczeniu 15 cm.
2. Wykonanie podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem C3/4 warstwy po zagęszczeniu 15 cm.
3. Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego 0-31,5 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm.
4. Wykonanie nowej nawierzchni jezdni z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 3 cm
po zagęszczeniu
Wykonanie chodnika jednostronnego o szerokości 2,00m:
1. Wykonanie pod nowy chodnik podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem C3/4 warstwy po
zagęszczeniu 15 cm.
2. Wykonanie pod nowy chodnik podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm
3. Wykonanie nowej nawierzchni chodnika z płyt betonowych 25x25cm o grubości 8 cm na podsypce cementowo -
piaskowej o gr. 3 cm po zagęszczeniu.
Wykonanie zjazdów:
1. Wykonanie pod zjazdami podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem C3/4 warstwy po zagęszczeniu 15
cm.
2. Wykonanie pod zjazdami podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20 cm
3. Wykonanie nowej nawierzchni zjazdów z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 3
cm po zagęszczeniu.
Wykonanie miejsc postojowych (na odcinku od posesji Morgowa 14 do ul. Szczecińskiej):
1. Wykonanie pod miejsca postojowe podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem C3/4 warstwy po
zagęszczeniu 15 cm.
2. Wykonanie pod miejsca postojowe podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20 cm
3. Wykonanie nowej nawierzchni miejsc postojowych z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo -
piaskowej o gr. 3 cm po zagęszczeniu.
4. Regulacja wysokościowa armatury (zasuwy wodociągowej, zaworu gazowego, kratki ściekowej, pokryw studzienek
kanalizacji sanitarnej, ogólnospławnej i deszczowej oraz pozostałej infrastruktury technicznej)
5. Wykonanie krawężników betonowych 100x20x30 cm na nowe na ławie betonowej z oporem, spoiny wypełnione zaprawą
6. Wykonanie obramowania chodnika z obrzeży betonowych 100x8x30 cm na ławie betonowej z oporem, spoiny wypełnione
zaprawą
7. Wykonanie obramowania zjazdów z oporników betonowych 100x20x30 cm na ławie betonowej z oporem, spoiny
wypełnione zaprawą.
8. Wykonanie oznakowania grubowarstwowego chemo lub termo utwardzane
9. Wymiana uszkodzonego oznakowania pionowego (tablice i słupki znaków)
10. Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz jego wdrożenie
11. Wykonanie humusowania na zieleńcach
12. Zabezpieczenie istniejącej sieci ciepłowniczej płytami odciążającymi
13. Zabezpieczenie istniejącej sieci gazowej płytami odciążającymi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1480269,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1674396,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1480269,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Szor P.H.U. AG-DAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 729 196 49 81

7.3.3) Ulica: ul. Sternicza 9

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-468

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1480269,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.