eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gogolin › Dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gogolin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krapkowicka 6

1.5.2.) Miejscowość: Gogolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-320

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48774076800

1.5.8.) Numer faksu: +48774666247

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gogolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gogolin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b44f7c4f-2f5f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016543/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa przełączników sieciowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa V: Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU Działanie 5.1 rozwój cyfrowy JST oraz wzmacnianie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339412/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPS.IV.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42157,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 przełączników sieciowych (3 szt. 24 portowych z funkcją PoE, 3 szt. 48 portowych oraz 1 szt. 24 portowego) do Urzędu Miejskiego w Gogolinie przy ulicy Krapkowickiej 6. Opis minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Dostarczony sprzęt objęty przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania, wolny od wad fizycznych i prawnych, wolny od jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób trzecich oraz zgodny z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu umowy do Zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot umowy (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez Zamawiającego.
Wykonanie zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi spełniać wszelkie normy właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa.
Urządzenia objęte przedmiotem zamówienia muszą posiadać ograniczoną gwarancję typu LLW (Limited Lifetime Warranty) zawierającą zobowiązanie gwarancyjne zapewniające wymianę na sprzęt wolny od wad przez okres nie krótszy niż 5 lat po wycofaniu urządzenia z oferty sprzedaży.
Wykonawca zapewni Zamawiającemu wsparcie techniczne w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy, które powinno umożliwiać:
a) zapewnienie świadczenia usługi typu Helpdesk, która obejmuje przyjmowanie zgłoszeń oraz pytań dotyczących funkcjonowania i korzystania z urządzeń;
b) informowania Zamawiającego o pojawieniu się uaktualnień, poprawek, nowych wersji oprogramowania;
c) Obsługa gwarancyjna zgłoszeń awarii urządzeń.
Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 PZP, Zamawiający zaznacza, że mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować rozwiązania równoważne, spełniające założenia SWZ i nie zmieniające jego sensu. Zamawiający oceniając równoważność badał będzie parametry techniczne i funkcjonalne zaproponowanych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będzie on posiadał parametry i funkcjonalność nie gorsze niż rozwiązania opisane. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację dostawy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12).
Powody braku podziału zamówienia na części:
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części.
Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej
dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE). Dzielenie zamówienia na części pod kątem ilości w efekcie przyniosłoby wzrost cen w stosunku do całkowitego zakresu zamówienia, z uwagi na niską opłacalność dostawy części od różnych wykonawców i ich późniejszy montaż.
Mikroprzedsiębiorstwa, małe i średnie przedsiębiorstwa mogą swobodnie ubiegać się o zamówienie, dopuszczalne jest również podwykonawstwo, więc absolutnie nie ma mowy o naruszeniu konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy PZP.
W dniu 07.10.2022 r. do Zamawiającego wpłynęło pismo od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza tj.: B&B Jacek Baron, ul. Walentego Roździeńskiego 2A, 41-946 Piekary Śląskie, w spawie odstąpienia od podpisania umowy. Złożone oświadczenie woli przez Wykonawcę dotyczące odstąpienia od podpisania umowy powoduje, że Zamawiający unieważnia postępowanie nr WPS.IV.271.11.2022 pn.: Dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy PZP w związku z art. 263 ustawy PZP. Art. 263 ustawy PZP stanowi, że: „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać ofertę najkorzystniejszą albo unieważnić postępowanie.” W przedmiotowym postępowaniu złożono tylko jedną ofertę, więc wobec rezygnacji wykonawcy z podpisania umowy, przedmiotowe postępowanie należało unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50903,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50903,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.