eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąpielsk › Kształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Łapinóżek oraz Radziki Małe poprzez utworzenie dwóch miejsc rekreacji i aktywności fizycznej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Łapinóżek oraz Radziki Małe poprzez utworzenie dwóch miejsc rekreacji i aktywności fizycznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wąpielsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wąpielsk

1.5.2.) Miejscowość: Wąpielsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-337

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564938321

1.5.8.) Numer faksu: 564938322

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wapielsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wapielsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ae8c256-2b9f-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Łapinóżek oraz Radziki Małe poprzez utworzenie dwóch miejsc rekreacji i aktywności fizycznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ae8c256-2b9f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382579

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016805/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Kształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Łapinóżek oraz Radziki Małe poprzez utworzenie dwóch miejsc rekreacji i aktywności fizycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Na realizację zamówienia Zamawiający uzyskał dotację w ramach Działania 7.1. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko –Pomorskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326164

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.8.2023.MR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest realizacja dwóch miejsc rekreacji i aktywności fizycznej:
- Przedmiotem pierwszego zamierzenia jest zadanie pn. ”Kształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Łapinóżek poprzez utworzenie miejsca rekreacji i aktywności fizycznej dla mieszkańców” na dz. nr 76/3 obręb 0008 Łapinóżek gm. Wąpielsk. Zadanie polega na :
- budowa wiaty drewnianej o wym. 5,0m x 3,0m,
- budowie terenu utwardzonego o naw. z grysu i kostki,
- dostawie i montażu dwóch urządzeń siłowni zewnętrznej,
- dostawie i montażu lampy solarnej – wg. opracowania branżowego.,
- budowie miejsca na grilla (ognisko),
- dostawie i montażu tablic informacyjnych wraz z instrukcją siłowni zewnętrznej,
- wykonaniu instalacji fotowoltaicznej na dachu wiaty – wg. opracowania branżowego.
Obszar oddziaływania inwestycji zamyka się w działkach inwestora zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane §3 ust. 20 i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002r. - tj. dz. nr 76/3 obręb 0008 Łapinóżek gm. Wąpielsk. Usytuowanie urządzeń zgodnie z § 13.1. Naturalne oświetlenie – przesłanianie
- Drugim zadaniem jest budowa miejsca postojowego w ramach projektu: „Budowa drogi dla rowerów wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. nr 236/3 w miejscowości Radziki Małe oraz na dz. nr 16/3 w miejscowości Łapinóżek w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ścieżka rowerowa i miejsce postojowe w miejscowości Radziki Małe”
W ramach zamówienia wykonane zostaną następujące prace:
Zaprojektowano chodniki (drogi dla pieszych) o nawierzchni z kostki betonowej obramowane obustronnie obrzeżem betonowym na ławie z betonu C12/15 o szer. 2,0 m. W celu oświetlenia miejsca zaprojektowano dwie latarnie solarne.
W strefie wypoczynku miejsca postojowego zaprojektowano obiekty małej architektury, tj.: w realizowanym etapie inwestycji - grill. W strefie wypoczynku zaprojektowano altanę o konstrukcji drewnianej o wym. 400x600 cm.
Wyposażenie altany stanowić będą dwa komplety mebli drewnianych. Komplet mebli drewnianych składa się ze stołu o wymiarach ok. 160x80 cm i wys. ok. 75 cm oraz dwóch ław z oparciem o wymiarach siedziska ok. 160x40 cm i wys. całkowitej ok. 80 cm. Zaprojektowano podłogę altany z kostki betonowej o grub. 8 cm obramowaną obrzeżem betonowym 8x30 cm.
Zakres zadań do wykonania zaznaczony został na projekcie zagospodarowania oraz określony w przedmiarze będącymi częścią OPZ. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zakresu wydzielonego w OPZ dla tej części zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291895,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386614,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291895,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HALTOM SPORT Tomasz Tylicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691383850

7.3.3) Ulica: Jasna

7.3.4) Miejscowość: Mława

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291895,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.