eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Organizacja konferencji



Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja konferencji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300975927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Henryka Dąbrowskiego 79

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-529

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.poznan@poznan.rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.rdos.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja konferencji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eb7dd54-48c6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382560

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

POIS.02.04.00-00-0022/18 pn. "Chelonia - Program ochrony żółwia błotnego w Wielkopolsce"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2eb7dd54-48c6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://poznan.rdos.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia (Formularz do komunikacji). Należy zarejestrować się na stronie: https://www.ezamowienia.gov.pl.
2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: e-mail: sekretariat.poznan@poznan.rdos.gov.pl z zastrzeżeniem dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia wymienione w SWZ w rozdziale VII należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia za zgodność z oryginałem.
3. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 2 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi
w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U. 2020, poz. 2452) w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ezamowienia.gov.pl.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z ezamowienia.gov.pl
5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy e-Zamowienia.gov.pl, określone w Regulaminie ww. platformy oraz zobowiązuje się korzystając z platformy przestrzegać postanowień tego regulaminu.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7. Istotne jest, aby ofertę złożyć przed terminem składania ofert – oferta złożona po terminie nie zostanie przyjęta. Dokumentów nie należy składać w ostatniej chwili. Czas trwania wgrywania i przetwarzania dokumentów jest zależny od ich ilości i rozmiaru oraz obciążenia Platformy ezamowienia.gov.pl.
8. Ofertę należy złożyć na właściwym formularzu (aktualnym formularzu ofertowym pobranym z Platformy e-Zamówienia do tego postępowania)
9. Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej
i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 Administratorem przetwarzanych Pani/Pana danych osobowych jest Minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego, pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (PO IiŚ 2014-2020), z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa;
 Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu z siedzibą w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, kod 60-529. tel.: 61 639-64-00, fax: 61 639-64-47, e-mail: sekretariat.poznan@rdos.gov.pl jest podmiotem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe na podstawie porozumienia zawartego z administratorem (tzw. procesorem);
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0022/18 pn. „Chelonia” – Program ochrony żółwia błotnego w Wielkopolsce współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko;
 Pani/Pana dane będą przetwarzane przez instytucje uczestniczące w realizacji ww. projektu w zakresie odpowiadającym ich obowiązkom, w szczególności w celu potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, udzielenia wsparcia, monitoringu, ewaluacji, kontroli, audytu, sprawozdawczości i raportowania. Dane mogą być przetwarzane także w celach archiwalnych i statystycznych;
 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WOP.261.60.2023.KS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji 2 dniowej konferencji
w ramach realizacji projektu pn. „Chelonia – program ochrony żółwia błotnego
w Wielkopolsce” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
2. Miejsce organizacji konferencji: do 80 km od miejscowości Drzeczkowo (gmina Osieczna, powiat leszczyński). Miejsce organizacji konferencji wykonawca zaproponuje
w ofercie.
3. Przewidywana liczba uczestników: 50 osób.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji polegającej na zwiększeniu liczby osób uczestniczących w konferencji maksymalnie o 20 osób (łącznie 70 uczestników konferencji). Zamawiający określi ostateczną liczbę uczestników konferencji/osób korzystających z noclegu na 7 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczęcia konferencji.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
 zapewnienie w pierwszym dniu wydarzenia sali konferencyjnej wraz ze sprzętem oraz obsługą techniczną;
 zapewnienie wyżywienia dla uczestników konferencji wraz z obsługą gastronomiczną;
 zapewnienie noclegu;
 usługę transportową podczas drugiego dnia konferencji;
 uzyskanie zezwolenia na wejście uczestników konferencji na teren rezerwatu przyrody Czarne Doły w ramach wyjazdu w teren zaplanowanego podczas 2 dnia konferencji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji polegającej na zwiększeniu liczby osób uczestniczących w konferencji maksymalnie o 20 osób (łącznie 70 uczestników konferencji). Zamawiający określi ostateczną liczbę uczestników konferencji/osób korzystających z noclegu na 7 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczęcia konferencji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: miejsce

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji wydarzenia takiego jak: konferencja, szkolenie, warsztaty, seminarium, itp. w trybie stacjonarnym, które obejmowało: zapewnienie sali konferencyjnej, noclegu oraz wyżywienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Do oferty Wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3.
2) Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3) Na potwierdzenie, że w stosunku do danego wykonawcy nie zachodzi podstawa wykluczenia przewidziana w art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576, wykonawca powinien załączyć do oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie własne w poniższym zakresie (Załącznik nr 9 do SWZ)
4) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji udostępniających zasoby przedstawia oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 10 do SWZ)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

)Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2)Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3)Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.;
8. Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu muszą być złożone w oryginale.
9. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być udzielone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej
i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
10. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.11.
11. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
13. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia wymienione w SWZ w rozdziale VII należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca albo wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, o której powyżej, następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę jest dopuszczalna w następujących przypadkach i zakresie:
1) Zamawiający dopuszcza zmianę obiektu hotelarskiego wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty, zarówno z przyczyn niezależnych od Stron, jak również, gdy termin realizacji Konferencji ulegnie zmianie zgodnie z pkt 2 i w nowym terminie Wykonawca nie będzie miał możliwości zorganizowania logistycznego zabezpieczenia Konferencji w obiekcie wskazanym w formularzu oferty, pod warunkiem, że nowo zaproponowany obiekt hotelarski będzie spełniać wszystkie wymagania określone w OPZ;
2) termin realizacji Konferencji może ulec zmianie w następujących przypadkach: jeżeli, ze względu na siłę wyższą, stan zagrożenia epidemicznego, stan epidemii, stan wyjątkowy lub innego rodzaju środki dotyczące praw i swobód wprowadzone przez właściwe organy władzy publicznej, będą obowiązywać zakazy lub ograniczenia dotyczące przeprowadzania wydarzeń, konferencji, spotkań lub warsztatów, lub gromadzenia się osób w tym samym miejscu i czasie, funkcjonowania hoteli, restauracji lub transportu autokarowego, przez co zrealizowanie Konferencji w terminie wskazanym w § 1 ust. 2, w sposób określony w OPZ, będzie naruszało te zakazy lub ograniczenia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie pisemnie poinformować Zamawiającego o konieczności zmiany obiektu dołączając dokumenty potwierdzające zaistnienie przesłanki uzasadniającej taką zmianę, oraz podać nazwę, lokalizację i standard proponowanego nowego obiektu. Zamawiający pisemnie wyda zgodę lub nie zgodzi się na zmianę obiektu.
3. W przypadku, gdy ze względu na przyczyny wskazane w ust. 1 pkt 2 wystąpi opóźnienie w realizacji przedmiotu Umowy, przekraczające 14 dni kalendarzowych w stosunku do terminu wskazanego w § 1 ust. 1, a Strony nie zawrą aneksu zmieniającego termin realizacji przedmiotu Umowy, Zamawiającemu przysługuje prawo do wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym, z którego to prawa Zamawiający może skorzystać w terminie do 30 dni kalendarzowych od upływu terminu Konferencji wskazanego
w § 1 ust. 1. W takiej sytuacji Stronom nie przysługują wobec siebie roszczenia, w tym w szczególności zwrot poczynionych nakładów i wynagrodzenie za zrealizowane do tego czasu działania w związku z Konferencją, która się nie odbyła.
4. Zmiany, o których mowa w ust. 1, nie mogą spowodować zwiększenia wysokości wynagrodzenia ponad kwotę wskazaną w § 3 ust. 1 (jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji) lub w § 3 ust. 2 (jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji).
5. Wszelkie zmiany Umowy wymagają porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej (lub formy elektronicznej z podpisami kwalifikowanymi) pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-15 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-15 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.