eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Przebudowa drogi - budowa zatok autobusowych przy ul. Niepodleg³o¶ci - Rynek w Barlinku



Og³oszenie z dnia 2022-10-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi – budowa zatok autobusowych
przy ul. Niepodleg³o¶ci – Rynek w Barlinku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BARLINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodleg³o¶ci 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Barlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 95 746 24 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@barlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.barlinek.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi – budowa zatok autobusowych
przy ul. Niepodleg³o¶ci – Rynek w Barlinku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-23515098-4621-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00382522

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00030797/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 Przebudowa ul. Niepodleg³o¶ci - uspokojenie ruchu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu strony internetowej https://platformazakupowa.pl/ pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie PZP, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej. Poprzez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w
ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452). Instrukcja sk³adania ofert oraz sposobu komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami,
zwana dalej
„instrukcj±”, jest integraln± czê¶ci± https://platformazakupowa.pl/ i dostêpna jest na stronie dotycz±cej prowadzonego postêpowania.
Sk³adanie o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji (np. zadawanie pytañ, uzupe³nianie o¶wiadczeñ lub
dokumentów na wezwanie Zamawiaj±cego) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem strony internetowe
https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ” dostêpnego na stronie prowadzonego postêpowania. Za
datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po którym pojawi siê
komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem
¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2
Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc
.xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie
jednego w formatów: .zip .7Z. Pozosta³e szczegó³y dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych zawiera rozdzia³ 11 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej: „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Barlinek, ul. Niepodleg³o¶ci 20, 74-320 Barlinek tel. 95 746 55 58; FAX:
95 746 17 04, e-mail: umig@barlinek.pl,
b) administratorem danych osobowych w Gminie Barlinek jest Dariusz Zieliñski – Burmistrz Barlinka,
c) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych - p. Robert Józefowicz, z którym w sprawach dotycz±cych
przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@barlinek.pl.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³y dotycz±ce RODO zawiera rozdzia³ 22 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RID.VIII.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi – budowa zatok autobusowych wraz z przebudow± chodnika i monta¿em
lamp o¶wietleniowych w nowej lokalizacji przy ul Niepodleg³o¶ci – Rynek w Barlinku. Teren objêty pracami znajduje siê w
centrum miasta Barlinek. Odcinek ulicy Niepodleg³o¶ci objêty niniejszym opracowaniem, jest ci±giem komunikacyjnym o
istotnym znaczeniu dla miasta . Planowana przebudowa ma odci±¿yæ ruch autobusowy odbywaj±cy siê po ulicy Rynek , co
zwiêkszy bezpieczeñstwo ruchu pieszego w tej czê¶ci miasta, u³atwi komunikacjê mieszkañców po przez budowê dwóch
zatok autobusowych – w dwóch kierunkach.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) w zakresie ul. Niepodleg³o¶ci:
a) wykonanie dwóch zatok autobusowych,
b) przebudowê ci±gów pieszych ,
c) przebudowê przej¶cia dla pieszych,
d) przebudowê o¶wietlenia z lini± zasilaj±c±,
e) przesuniêcie lamp do¶wietlaj±cych przej¶cie dla pieszych ,
f) przebudowê instalacji teletechnicznej,
g) malowanie przej¶cia dla pieszych,
2) w zakresie ul. Rynek:
a) przebudowa skrzy¿owania z ul. Niepodleg³o¶ci (zabruki – kostka starobruk dopasowaæ do istniej±cej kostki),
b) likwidacja zatoki autobusowej – wykonanie miejsc postojowych,
c) wykonanie malowania miejsc postojowych i przej¶cia dla pieszych,
d) regulacja wpustu deszczowego,
3) w zakresie przebudowy infrastruktury elektrycznej ENEA O¶wietlenie Sp. z o.o.:
a) obs³uga geodezyjna tj. wytyczenie i powykonawczy operat geodezyjny,
b) przygotowanie trasy tj. rêczne rozebranie nawierzchni chodnikowej (po za zakresem budowy zatoczki), rêczne i
mechaniczne kopanie rowów kablowych, wykonanie przecisku z zaci±gniêciem rury przepustowej, wykonanie podsypki
piaskowej,
c) wykonanie uziomu dla s³upów o¶wietlenia ulicznego i przej¶cia dla pieszych tj. u³o¿enie w rowie kablowym bednarki,
zabicie uziomów pionowych prêtowych, po³±czenie przez spawanie zwodów uziemiaj±cych,
d) budowa linii kablowej z zarobieniem koñcówek kablowych i pod³±czeniem pod zaciski w z³±czach s³upowych tj. u³o¿enie
rur os³onowych DVR50 na wej¶ciu kabli do korpusu s³upów, rêczne uk³adanie kabli w rowie kablowym i zaci±ganie do rur
os³onowych i przepustowych, wykonanie nadsypki piaskowej i u³o¿enie folii ostrzegawczej, zarobienie koñcówek kabla i
pod³±czenie pod zaciski w z³±czach s³upowych,
e) monta¿ i przestawianie s³upów o¶wietlenia ulicznego i przej¶cia dla pieszych tj. zabudowa fundamentów
prefabrykowanych F160, zabudowa nowego s³upa o¶wietlenia ulicznego na fundamencie, zabudowa nowego wysiêgnika na
nowym s³upie, zabudowa istniej±cej oprawy na nowym wysiêgniku (oprawa zdemontowana z koliduj±cego starego s³upa
o¶wietlenia ulicznego), zaci±gniecie nowego kabla wewn±trz s³upa i wysiêgnika, zarobienie i pod³±czenie koñcówek kabla
pod zaciski w z³±czu s³upowym, zabudowa istniej±cego s³upa o¶wietlenia ulicznego na fundamencie (przestawienie
istniej±cego s³upa z wysiêgnikiem, opraw±, okablowaniem wewnêtrznym i z³±czem s³upowym), zabudowa istniej±cych
s³upów o¶wietlenia przej¶cia dla pieszych bezpo¶rednio w ziemi (przestawienie istniej±cych s³upów o¶wietlenia przej¶cia dla
pieszych z opraw±, okablowaniem wewnêtrznym i z³±czem s³upowym),
f) zasypanie wykopu i odtworzenie nawierzchni chodnikowej (po za zakresem budowy zatoczki),
g) pomiary tj. pomiar rezystancji izolacji dla linii kablowych, pomiar skuteczno¶ci zerowania, pomiar rezystancji uziemiania,
h) demonta¿e tj. demonta¿ do ponownego monta¿u s³upa o¶wietlenia ulicznego, s³upów o¶wietlenia przej¶cia dla pieszych,
demonta¿ do utylizacji s³upa o¶wietlenia ulicznego, demonta¿ linii kablowej ziemnej i napowietrznej,
i) opracowanie dokumentacji powykonawczej,
4) w zakresie przebudowy infrastruktury telekomunikacyjnej ORANGE POLSKA SA u³o¿onej pod budowana zatoczk±
autobusow± w ul. Niepodleg³o¶ci w Barlinku:
a) obs³uga geodezyjna tj. wytyczenie i powykonawczy operat geodezyjny,
b) nadzór w³a¶cicielski i odbiór koñcowy ze strony przedstawiciela gestora sieci,
c) sprawdzenie dro¿no¶ci rur kanalizacji czê¶ciowo zajêtych i wolnych przed przebudow±/zabezpieczeniem ze
sporz±dzeniem protoko³u,
d) przygotowanie trasy tj. rêczne rozebranie nawierzchni chodnikowej (po za zakresem budowy zatoczki),
e) zag³êbienie istniej±cej kanalizacji oraz rozbudowa przês³a kanalizacji o 2 dodatkowe otwory pod budowan± zatoczk±
autobusow±,
f) przebudowa studni kablowej tj. rozbiórka istn, korpusu studni i odbudowa studni z bloczków betonowych w rozmiarze
SKR2 z ram± i pokryw± typu ciê¿kiego w klasie D400 najazdow±,
g) sprawdzenie dro¿no¶ci rur kanalizacji czê¶ciowo zajêtych i wolnych po przebudowie/zag³êbieniu ze sporz±dzeniem
protoko³u,
h) zabezpieczenie odcinka kanalizacji kablowej wielootworowej zbrojon± ³aw± betonow±,
i) odtworzenie nawierzchni chodnikowej (po za zakresem budowy zatoczki),
j) opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zakres robót oraz warunki wykonania stanowi± za³±czniki do SWZ:
a) Projekt techniczny – Przebudowa drogi - Budowa zatok autobusowych, ul. Niepodleg³o¶ci – Rynek w Barlinku – bran¿y:
budowlanej, elektrycznej, telekomunikacyjnej - za³±cznik nr 10 do SWZ,
b) Decyzja nr 134/2022 z dnia 02.02.2022r. Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – za³±cznik nr
10 do SWZ,
c) Projekt sta³ej organizacji ruchu – za³±cznik nr 10 do SWZ,
d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – bran¿y: budowlanej, elektrycznej,
telekomunikacyjnej – za³±cznik nr 11 do SWZ,
e) Przedmiary – bran¿y: budowlanej , elektrycznej, telekomunikacyjnej – za³±cznik nr 12 do SWZ,
W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i bêdzie obs³ugiwa³ wszystkie tymczasowe urz±dzenia
zabezpieczaj±ce takie jak: zapory, ¶wiat³a ostrzegawcze, sygna³y, itp., zapewniaj±c w ten sposób bezpieczeñstwo pojazdów
i pieszych. Wykonawca zapewni sta³e warunki widoczno¶ci w dzieñ i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to
nieodzowne ze wzglêdów bezpieczeñstwa. Wszystkie znaki, zapory i inne urz±dzenia zabezpieczaj±ce bêd± akceptowane
przez Inspektora. Fakt przyst±pienia do robót Wykonawca obwie¶ci publicznie przed ich rozpoczêciem w sposób
uzgodniony z Inspektorem oraz przez umieszczenie, w miejscach i ilo¶ciach okre¶lonych przez Inspektora, tablic
informacyjnych, których tre¶æ bêdzie zatwierdzona przez Inspektora. Tablice informacyjne bêd± utrzymywane przez
Wykonawcê w dobrym stanie przez ca³y okres realizacji robót. W okresie trwania budowy i wykañczania robót Wykonawca
bêdzie:
a) utrzymywaæ teren budowy i wykopy w stanie bez wody stoj±cej,
b) podejmowaæ wszelkie uzasadnione kroki maj±ce na celu stosowanie siê do przepisów i norm dotycz±cych ochrony
¶rodowiska na terenie i wokó³ terenu budowy oraz bêdzie unikaæ uszkodzeñ lub uci±¿liwo¶ci dla osób lub w³asno¶ci
spo³ecznej i innych, a wynikaj±cych ze ska¿enia, ha³asu lub innych przyczyn powsta³ych w nastêpstwie jego sposobu
dzia³ania.
Wykonawca ma obowi±zek:
a) materia³y, pochodz±ce z rozbiórek magazynowaæ w wydzielonych do tego miejscach i zagospodarowaæ w sposób
bezpieczny dla ¶rodowiska,
b) starannie sprawdzaæ stan techniczny pracuj±cych maszyn budowlanych i transportowych, by nie by³o wycieków
ropopochodnych do pod³o¿a.
Wykonawca odpowiada za ochronê instalacji na powierzchni ziemi i za urz±dzenia podziemne, takie jak ruroci±gi, kable itp.
oraz uzyska od odpowiednich instytucji bêd±cych w³a¶cicielami tych urz±dzeñ potwierdzenie informacji dostarczonych mu
przez Zamawiaj±cego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni w³a¶ciwe oznaczenie i zabezpieczenie przed
uszkodzeniem tych instalacji i urz±dzeñ w czasie trwania budowy.
Wykonawca zobowi±zany jest umie¶ciæ w swoim harmonogramie rezerwê czasow± dla wszelkiego rodzaju robót, które maj±
byæ wykonane w zakresie prze³o¿enia instalacji i urz±dzeñ podziemnych na terenie budowy i powiadomiæ Inspektora o
zamiarze rozpoczêcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzw³ocznie powiadomi
Inspektora oraz bêdzie z nimi wspó³pracowa³ dostarczaj±c wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw.
Wykonawca bêdzie odpowiadaæ za wszelkie spowodowane przez jego dzia³ania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi
i urz±dzeñ podziemnych wykazanych w dokumentach dostarczonych mu przez Zamawiaj±cego. Wymaga siê aby
przygotowanie i wykonywanie robót budowlanych nie powodowa³o zak³óceñ dojazdu do poszczególnych posesji
przylegaj±cych do placu budowy. Wykonawca jest zobowi±zany do prowadzenia prac z zapewnieniem przejazdu przez ulice
i ci±gi pieszo-jezdne znajduj±ce siê wokó³ placu budowy. Elementy z demonta¿u, w tym kostka brukowa (polbruk),
krawê¿niki , ³awki pozostaje w³asno¶ci± Zamawiaj±cego. Nale¿y je z³o¿yæ na paletach, w miejscu przez niego wskazanym
zlokalizowanym z odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 3 km od placu budowy. Do zadañ Wykonawcy nale¿y równie¿ za³adowanie i
roz³adowanie przewo¿onych elementów. Pozosta³e materia³y pozyskane z rozbiórek Wykonawca zobowi±zany jest
zagospodarowaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w tym ustaw± o odpadach oraz ustaw± o czysto¶ci i porz±dku w
gminach. Zamawiaj±cy zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed z³o¿eniem oferty. Zalecenie przeprowadzenia wizji
lokalnej nie jest wymogiem jej odbycia przed z³o¿eniem oferty w rozumieniu art. 131 ust. 2 w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 18 PZP
- oferta bez odbycia wizji nie zostanie odrzucona. Umówienie terminu wizji lokalnej nale¿y dokonaæ co najmniej na 4 dni
przed ostatecznym terminem sk³adania ofert. W czasie wizji lokalnej Zamawiaj±cy nie bêdzie udziela³ wi±¿±cych odpowiedzi
na pytania Wykonawcy, wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nale¿y sk³adaæ w trybie okre¶lonym ustaw± PZP. Zamawiaj±cy
nie pokrywa kosztów zwi±zanych z przeprowadzeniem wizji lokalnej. W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej nale¿y
skontaktowaæ siê z Janusz Zubyk w godzinach 8-14 Nr tel. 95/7465560 e-mail inwestycje@barlinek.pl

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce
kryteria oceny ofert:
1) Cena brutto (C) 60 %
2) Okres gwarancji (G) 40 %
Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest okre¶lonej wadze dla tych kryteriów w %.
2 Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1. W ramach kryterium „Cena brutto” oceniana bêdzie cena ³±czna brutto podana w formularzu oferty.
W ramach kryterium „Cena brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn C = ------------ x 60 % x 100 pkt Co gdzie: C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena brutto”, Cn - najni¿sza cena spo¶ród
ofert ocenianych Co - cena oferty ocenianej
2. W ramach kryterium „Okres gwarancji” oceniany bêdzie Okres gwarancji na wykonane roboty budowlanej licz±c od dnia odbioru
koñcowego przedmiotu umowy. Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjêty Okres gwarancji zawarty w formularzu oferty. Okres
gwarancji nale¿y podaæ w miesi±cach. Wykonawca nie mo¿e zaoferowaæ Okresu gwarancji krótszego ni¿ 48 miesiêcy. Maksymalny
Okres Gwarancji przyjêty do oceny ofert wyniesie 60 miesiêcy, co oznacza, ¿e w przypadku zaoferowania Okresu Gwarancji na
okres d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjête zostanie 60-miesiêczny Okres Gwarancji. Podanie
przez Wykonawcê krótszego okresu gwarancji ni¿ 48 miesiêcy skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku podania w
ofercie Okresu Gwarancji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zapewnia minimaln± d³ugo¶æ okresu gwarancji wymagan± przez
Zamawiaj±cego.
W ramach kryterium „Okres Gwarancji” sposób przyznania punktów bêdzie dokonany przy zastosowaniu wzoru:
Go G = ------------ x 40 % x 100 pkt Gn
gdzie: G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres Gwarancji”, Gn – najd³u¿szy zaoferowany Okres Gwarancji, Go – Okres
Gwarancji oferty ocenianej.
3 Za najkorzystniejsz± ofertê uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów wyliczon± zgodnie ze wzorem: O = C +
G gdzie: O – ca³kowita liczba punktów C- punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto” G – punkty uzyskane w kryterium „Okres
gwarancji” Oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 punktów.
4 Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny
i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o
najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z
najni¿sz± cen±. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiaj±cy wzywa
Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych
now± cenê

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnieñ do
prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu w
odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.
Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub
zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ 300.000,00 z³otych (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych),
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
4.1. warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich
5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –
w tym okresie) zrealizowa³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu drogi lub innej nawierzchni
utwardzonej z kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej ni¿ 200 m 2 ka¿da (przez jedn± robotê rozumie siê roboty
budowlane wykonane na podstawie jednej umowy);
4.2. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spe³niony,
je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ:
a) osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy (1 osoba) – posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej-drogowej bez ograniczeñ oraz minimum 5 – letnie do¶wiadczenie
zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót w tej specjalno¶ci. Do¶wiadczenie zawodowe nale¿y
liczyæ od dnia uzyskania uprawnieñ w danej specjalno¶ci.
b) osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót elektrycznych, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w co
najmniej ograniczonym zakresie oraz minimum 3 - letnie do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika
budowy/kierownika robót w tej specjalno¶ci. Do¶wiadczenie zawodowe nale¿y liczyæ od dnia uzyskania uprawnieñ w danej
specjalno¶ci.
Nak³adaj±ce siê na siebie okresy pe³nienia funkcji kierownika budowy/kierownika robót nie sumuj± siê.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia poszczególnych funkcji, o ile osoby spe³niaj± warunki okre¶lone dla ka¿dej z
funkcji.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 7.1, 7.3 SWZ Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia,
dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym
Wykonawc±, który z³o¿y odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o
przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw
wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ), o których
mowa w:
1) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
2) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
3) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
4) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,
5) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa
w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
6) art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 PZP.
d) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i
op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku
zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e
odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu
sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce
porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
e) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub
w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego
potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na
ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów
potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia
spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 8.1. SWZ Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia,
dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o
których mowa w lit. a), Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj±
spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zosta³y wykonane (wzór wykazu robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ). Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na
do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz dotyczy robót budowlanych, w
których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³. 5-cio letni okres liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin
sk³adania ofert,
c) dowodów okre¶laj±cych, czy wskazane przez Wykonawcê roboty budowlane na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w
postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami, o
których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y
wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty.
d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnieñ,
do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz
informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji
zamówienia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawców przed³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1 Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 7.000,00 z³ (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych 00/100). Wadium
nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±,
z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
2 Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3 Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w banku Gospodarczy
Bank Spó³dzielczy w Barlinku nr rachunku: 18 8355 0009 0000 0387 2000 0013 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie
oferty w postêpowaniu na „Przebudowa drogi - budowa zatok autobusowych przy ul. Niepodleg³o¶ci - Rynek w Barlinku”.
Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym
Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
4 Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczeniach udzielonych
przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci powinno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez
Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w
okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
5 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 12.2. ppkt 2)-4) nale¿y przekazaæ
Zamawiaj±cemu wraz z Ofert± w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym
osób upowa¿nionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta
Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium
nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postêpowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.
6 Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia,
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty
gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
7 Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia;
2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi
wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres
umocowania;
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP tj. o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg
wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ) oraz o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2
do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak
podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców
wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Ww. o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia powinno zostaæ z³o¿one wraz z ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj.
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 10.4. SWZ obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia
5) dokumenty, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) i d) SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj±
wspólnie, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 10.3. lit. a) i c) SWZ sk³ada ten z wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, który wykazuje spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu, do którego
wykazania s³u¿y dany dokument;
6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za
wykonanie umowy;
7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera),
upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla
wszystkich partnerów;
8) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
9) Zamawiaj±cy informuje o tre¶ci przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotycz±cych
wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s±
wymagane. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca jest zobowi±zany za³±czyæ do oferty podmiotowy ¶rodek dowodowy w
postaci o¶wiadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego
o¶wiadczenia zosta³ zawarty w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 i Zamawiaj±cy zaleca z³o¿yæ to
o¶wiadczenie w³a¶nie w tym formularzu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy polegaj±cych na wprowadzeniu zmian w zakresie terminu realizacji Przedmiotu Umowy, w
zakresie zmiany sposobu wykonania robót oraz w zakresie zmiany wynagrodzenia. Szczegó³y zawiera § 18 ZMIANY
UMOWY we wzorze umowy stanowi±cej za³±cznik nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-24 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-22

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.